Menu główne
Forum
Klubowicze
pomarancz |
Dodany dnia 02-03-2008 19:10 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
W koncu zdobylem
Dla wszystkich glodnych wiedzy zamieszaczam link do schematu http://pomarancz....83516.html pzdr Edytowane przez playazka dnia 02-02-2010 00:21 The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-03-2008 19:10 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 11-03-2008 22:01 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
i własnie lesiu na tym to polega! z przełacznikow nie szły przewody do silniczkow tylko do tajemniczych przekaznikow a z nich spowrotem do drzwi i do silnika |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-03-2008 22:03 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-03-2008 22:08 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
wychodzi na to, że to jest domykanie, a po drugiej stronie kierownicy jest [X] i przeciwmgłowe.
Tu są jakieś przekaźniki w cabrio: po bokach jakieś osobne bezpieczniki, pewnie od szyb z tyłu bo trzydziestki Edytowane przez Lesiu11 dnia 11-03-2008 22:09 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 11-03-2008 22:13 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
o cholera ile dodatkowych bezpiecznikow to ja tera poluje na bezpieczniki od cabrio japierdykam jaki sajgon. myslalem ze 16V to wyzwanie ale cabrio? przekaznikow troche wiecej, ale na schemacie jest x4 poszukuje wszelkich schematow do cabrio od wszelkiej elektryki wnętrza i wyposazenia. |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-03-2008 22:15 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
kurcze, może się powtarzam, ale szkoda że jak miałem okazję to nie wykręcałem tego no szkoda, ale zaskoczyłem Cię widzę Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 11-03-2008 22:20 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
nie myslalem ze w cabrio jest az tyle zmian. swoja droga chciałem kiedys sobie dorobic własnie dodatkowe bezpieczniki tam po prawej stronie ale odpusciłem (własnie na tylne szyby). chyba pomysle nad zamykaniem jednym przyciskiem... tyle ze przeróbka całej instalacji, z drzwi i wewnątrz mnie czeka. w sumie jakbym miał robic, to bym nowe kable pociągnął |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-03-2008 22:23 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a nie dało by radę zrobić to z jakimś modułem do domykania, nie prościej?, tylko przycisk jakiś osobny, np w tym tuneliku od cabrio i już Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 11-03-2008 22:25 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
wiesz co jest najsmieszniejsze? wszystkie moduły domykają szyby pokolei bo pobor pradu jest zabójczy. a jak jest w R19 cabrio? wszystkie naraz! i to raz dwa sie zamykaja. i o co tu chodzi? |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-03-2008 22:27 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
no to jakieś dziwactwo może coś jak po osobnym module na każdą, heh nie wiem :\ Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 11-03-2008 22:31 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
jezeli zastosowac by schemat powyzej to w teorii mozna zastosowac sekwencje. jeden przekaznik otwiera, drugi zamyka. przypuścmy ze wszystkie szyby tak zrobic (8przekaznikow o maj gad). i wtedy wychodzi 4 przewody otwierania (4szyby) i 4 zamykania. i jak to połaczyc w jeden przełacznik? przeciez jaki przekaznik roboczy wytrzyma puszczenie takiego prądu na 4przekazniki? zaden bezpiecznik nie da rady |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-03-2008 22:34 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
francuzi to magicy, trzeba im to przyznać Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 11-03-2008 22:43 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
ja to rozkminie inaczeJ! ale najpierw tunel srodkowy |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-03-2008 22:51 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ja mam do takich okazji szczęście, ale kasy nie mam, szybko bym to znalazł ale przecież bez kasy tego nie kupie Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 11-03-2008 22:53 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
nowy najwyzej...
cholerka. jak tak mysle to mnie przeraza. stanie chyba na moim pierwotnym pomysle czyli blokada tylnych szyb zamiast zapalniczki, a tunel srodkowy (jak go dostane) i tam dwie sekwencje do tylnych;] Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 11-03-2008 22:59 |
|
|
djluzak |
Dodany dnia 12-03-2008 02:07 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Jesli chodzi o ten schemat szyb w cabrio to nie widze w nim nic nadzwyczajnego, oprocz zastosowania przekaznikow - nie moja wina ze francuzi zaczeli sie martwic przelacznikami, zeby duzy prad przez nie nie plynal
Nie mam pojecia jak dzialaja szyby w cabrio, ale wydawalo mi sie ze sie zamykaly jednym przyciskiem, czego na pewno nie ma nigdzie na tym schemacie. Ale za to wszystkie wygladaja na sekwencje Majster, a po co ci te przekazniki? Przewodow grubszych nie masz? Nie wiem co TY kombinujesz, ale moglbys mi wyjasnic lopatologicznie Edytowane przez djluzak dnia 12-03-2008 02:10 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 12-03-2008 06:46 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
A jak jednym guzikiem dam sygnał na zamykanie albo otwieranie wszystkich szybek?;] |
|
|
wolmen |
Dodany dnia 12-03-2008 09:10 |
Postów: 257 Data rejestracji: 19.12.2006 14:28 Skąd: - |
............ czyli to co pisałem nie miało najmniejszego sensu jeśli będzie orginalny schemat
Edytowane przez wolmen dnia 12-03-2008 11:47 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
pomarancz |
Dodany dnia 12-03-2008 10:50 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Schemat na jeden przycisk podam jak mi gosc odpisze na DE, ma tam fajna ksiazke ze wszytkimi schematami ele na rok 93´.
Na 1 fotce przycisk w panelu z awaryjnymi to zamykanie wszystkich szyb(do tego rozwiazania bedzie schemat) Temat rozpoczelem bo mam u siebie przyciski zwykle z przodu a bym chcial je wymienic na sekwencje. The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
djluzak |
Dodany dnia 12-03-2008 12:10 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
No wolmen to co wymysliles raczej wiekszego sensu nie mialo, dlatego ze co to za rozwiazanie zamykac i otwierac dwie szyby naraz. Musimy poczekac na schemacik fabryczny Zaloze sie ze jest to powiazane z tymi przekaznikami, dlatego one sa zamontowane, a nie dlatego ze duzy prad plynie...jakos trzeba tym sterowac.
Pomarancz szaleje po niemiecku http://www.renaul...496.0.html Edytowane przez djluzak dnia 12-03-2008 12:34 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |