Menu główne
Forum
Klubowicze
bej |
Dodany dnia 03-04-2008 19:53 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Hej Mam pytanie czym jesli wogole sie rozni konstrukcja silnika zwyklego diesla od turbodiesla. Posiadam silnik zwyklego diesla w idealnym stanie i silniczek turbodiesla z peknieta glowica i teraz moje pytanie czy jak przeloze caly osprzet z silnika TD na zwyklego to bedzie to dzialac bez szkody dla silnika
Jeszcze jedno pytanie jakie cisnienie powinno byc w garach w silniku diesla i turbodiesla Edytowane przez bej dnia 04-04-2008 09:14 >>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-04-2008 19:53 |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 04-04-2008 09:35 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Nie będzie. Historia jest podobna jak zakładanie turbiny do silnika benzynowego. Silnik turbo jest mniej spręzony poza tym jest przy nim inny uklad wydechowy inne dawkowanie paliwa itd.. |
bej |
Dodany dnia 04-04-2008 09:39 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Ok a jak przeloze caly uklad wydechowy i pompe paliwa to bedzie ok Bo wiesz Macieju R21 ja mam cala ta renie z silnikiem TD wiec przeloze caly osprzet intercooler, chlodnice oleju itd chodzi mi tylko czy jak doloze turbo to czy mi nie padnie glowica albo cos innego
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
gajosk |
Dodany dnia 04-04-2008 14:17 |
Postów: 182 Data rejestracji: 27.03.2007 21:33 Skąd: - |
głowice w turbo są odprężone i według mnie nie ma co się bawić w przekładanie całości... w Markach pod warszawą jest firma centr-spaw http://www.centrs...ontakt.php i według mnie lepiej by było jakbyś zregenerował tą głowicę... na pewno koszt takiej usługi będzie wysoki ale innego wyjścia według mnie nie ma... twoja głowica może pochodzić z osprzętem od turbo przez jakiś czas i może w pewnym monecie też się uszkodzić... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 190000km
|
|
|
bej |
Dodany dnia 04-04-2008 21:15 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
OK to jeszcze mi koledzy powiedzcie jakie cisnienie w garach powinno byc
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 04-04-2008 21:15 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
~20-21? |
|
|
bej |
Dodany dnia 04-04-2008 22:00 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
maestro chodzi mi o diesla i turbodiesla
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 04-04-2008 22:07 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
a ja pisze |
|
|
bej |
Dodany dnia 05-04-2008 18:36 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
aha czyli podajesz minimalna wartosc bo mi po zmierzeniu wyszlo po 31 na kazdym garze to chyba dobrze
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 05-04-2008 18:59 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
o ile ja sie orientuje to w benzynie mniej wiecej od 11 do 14 jest okey, to w dieslach 20-22;] |
|
|
adzik840 |
Dodany dnia 06-04-2008 10:08 |
Postów: 499 Data rejestracji: 05.01.2008 17:05 Skąd: - |
witam jezeli chcesz przerobic diesla na turbo to zarezerwuj sobie 1500zl i dwa miechy wolnego ja to zrobilem przy okazji zalozylem klime dzieki takeoff przerobilem silnik pompa wspomagania altek sprezarka i pompa wody sa na jednym pasku cud ale jak zauwazyliscie na forum diesli mialem niezle przeboje pompe mi rozwalilo 7000 obrotow kolo pasowe dwumasowe szlak trafil i rozrzad przestawil sie o 6 zebow ale nic sie nie stalo puzniej altek nie wytrzymal i mnustwo innych drobnych problemow rada nie nie nie modyfikowac diesli renia nie znosi Zmian Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
|
kaban99722 |
Dodany dnia 20-04-2008 12:17 |
Postów: 49 Data rejestracji: 22.02.2007 11:15 Skąd: - |
td od diesla , rozni sie mocą , zwykly diesel ma 64km a td 90 + turbinka , niczego innego chyba nie ma tam innego Moje auto: 2x Audi A4, 2x VW golf III, Mazda 323F , Ford Probe, Renault Megane, Peugeot j5, diesel
|
|
|
Wera |
Dodany dnia 22-04-2008 14:20 |
Postów: 1347 Data rejestracji: 27.08.2005 22:07 Skąd: wielkopolskie Śmigiel |
jest..
tak jak piszą koledzy u góry, parametry inne, i gdy się nie spasuje jak należy to cały osprzęt szlag trafi jak u adzika np. pompę wody. na upartego trzeba by wymienić też kilka elementów mocowań i przełożenie napędu etc... gra nie warta świeczki, za tą kasę to już td-ka idzie kupić drugiego S P O T O M A N I A C Z K A Tyle, że aktualnie niepraktykująca Moje auto: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8, benzyna
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |