Menu główne
Forum
Klubowicze
GrzesiekLca |
Dodany dnia 12-04-2008 08:10 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Kto wie jak DOKŁADNIE wyczyścić krokowy w 16v
Edytowane przez Hugo dnia 21-02-2009 13:04 VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-04-2008 08:10 |
kuba100 |
Dodany dnia 12-04-2008 10:43 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
Wyjmujesz go,z jednej strony zatykasz a z drugiej lejesz wd40 lub cos w tym stylu Pozniej go przedmuchaj i sprawdz na krotko czy sie prawidlowo otwiera i zamyka |
|
|
Przemo_16V |
Dodany dnia 12-04-2008 10:50 |
Postów: 1167 Data rejestracji: 27.08.2007 22:00 Skąd: mazowieckie Przasnysz |
NA jakims forum wyczytałem ze można korkowca wrzucic na cała noc do ropy a pozniej dobrze go wysuszyc .Podobno pomaga nie praktykowałem.
//poprawiłem błąd ortograficzny. (Hugo) Edytowane przez Hugo dnia 21-02-2009 13:00 Było Renualt 19 1.8 16V Chamade Ph1
Jest Renault 19 cabrio Ph2 16v Volvo s 60 2.4 d5 163km. przemo.przasnysz@gamil.com Nr. klubowicza 0328 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 179236km
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 12-04-2008 13:47 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
kuba100 napisał/a: Wyjmujesz go,z jednej strony zatykasz a z drugiej lejesz wd40 lub cos w tym stylu Pozniej go przedmuchaj i sprawdz na krotko czy sie prawidlowo otwiera i zamyka Hmmm to robiłem tak A jak go na krótko sprawdzić VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
marek |
Dodany dnia 12-04-2008 15:31 |
Postów: 378 Data rejestracji: 07.02.2006 00:15 Skąd: dolnośląskie Duszniki-Zdrój |
Grzesiek Lca napisał/a: kuba100 napisał/a: Wyjmujesz go,z jednej strony zatykasz a z drugiej lejesz wd40 lub cos w tym stylu Pozniej go przedmuchaj i sprawdz na krotko czy sie prawidlowo otwiera i zamyka Hmmm to robiłem tak A jak go na krótko sprawdzić Skocz do Wernera. Ja taką machinkę do tego. Za free ci to zrobi. Marek
Renault 19 RT Limited, Ph2, 94' F3PN760 + LPG bordo-metalik (z małymi wyjątkami) wrocław / legnica |
|
|
kuba100 |
Dodany dnia 12-04-2008 17:00 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
Jak to sie robi? Na zaworze masz 3 zlacza,do srodkowego podlaczasz plus a krancowe traktujesz na zmiane minusem.Zawor powinien sie odpowiednio otwierac i zamykac. |
|
|
djluzak |
Dodany dnia 13-04-2008 02:47 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Grzesiek Lca napisał/a: Kto wie jak DOKŁADNIE wyczyścić krokowy w 16v Nie wyczyscisz, bo w 16v nie ma krokowca. Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
czaja |
Dodany dnia 13-04-2008 20:09 |
Postów: 308 Data rejestracji: 14.03.2005 20:24 Skąd: - |
djluzak napisał/a: Grzesiek Lca napisał/a: Kto wie jak DOKŁADNIE wyczyścić krokowy w 16v Nie wyczyscisz, bo w 16v nie ma krokowca. a to ciekawe , bo ja mam krokowca w 16v |
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 13-04-2008 23:33 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
kolega djluzak sie czepia nazwy...
F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-04-2008 23:35 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
a co jest? (takie wymuszone pytanie dla tych, dla których nazwa jest nieistotna) |
|
|
kuba100 |
Dodany dnia 13-04-2008 23:47 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
Czyzby byl to zawor wolnych obrotow.....? |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-04-2008 23:48 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
na mój gust to siłownik wolnych obrotów |
|
|
kuba100 |
Dodany dnia 13-04-2008 23:50 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
A tam silownik...Zawor! |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-04-2008 23:52 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
consensus - regulator? |
|
|
djluzak |
Dodany dnia 14-04-2008 00:00 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
ping_rox napisał/a: kolega djluzak sie czepia nazwy... Ja sie wcale nie czepiam, tak tylko napisalem A jak sobie napisze, ze mam Williamsa to zaraz bedzie wielkie halo. Zacznijmy od tego, ze to zaden silniczek jak w F3N czy innych, tylko zwykly zawor, a nazwac sobie go mozecie jak chcecie - np. zawor biegu jalowego, zawor wolnych obrotow, regulator etc. czaja napisał/a: a to ciekawe , bo ja mam krokowca w 16v oj ciekawe bardzo, a ten krokowiec zmienia ci polozenie przepustnicy? Masz jednopunktowy wtrysk? Edytowane przez djluzak dnia 14-04-2008 01:11 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 14-04-2008 00:03 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Ejjjj ale w F3N tez nie ma krokowego |
|
|
djluzak |
Dodany dnia 14-04-2008 00:05 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
To jak juz weszlismy na ten temat to wedlug wikipedii:
Silnik krokowy r11; silnik elektryczny, w którym impulsowe zasilanie prądem elektrycznym powoduje, że jego wirnik nie obraca się ruchem ciągłym, lecz wykonuje za każdym razem ruch obrotowy o ściśle ustalonym kącie. Dzięki temu, kąt obrotu wirnika jest ściśle zależny od liczby dostarczonych impulsów prądowych, a prędkość kątowa wirnika jest dokładnie równa częstotliwości impulsów pomnożonej przez wartość kąta obrotu wirnika w jednym cyklu pracy silnika. Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 14-04-2008 00:08 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Dokladnie panie profesorze miałem ostatnio sprawdzian z silników krokowych, tyle że w mojej książce piszą jeszcze bardziej zagmatwanie |
|
|
djluzak |
Dodany dnia 14-04-2008 01:03 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
maestro napisał/a: Ejjjj ale w F3N tez nie ma krokowego Jakby sie uprzec to masz racje Przypominam, ze silniczek krokowy nie ma szczotek! Edytowane przez djluzak dnia 14-04-2008 01:09 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
czaja |
Dodany dnia 14-04-2008 19:09 |
Postów: 308 Data rejestracji: 14.03.2005 20:24 Skąd: - |
djluzak napisał/a: ping_rox napisał/a: kolega djluzak sie czepia nazwy... Ja sie wcale nie czepiam, tak tylko napisalem A jak sobie napisze, ze mam Williamsa to zaraz bedzie wielkie halo. Zacznijmy od tego, ze to zaden silniczek jak w F3N czy innych, tylko zwykly zawor, a nazwac sobie go mozecie jak chcecie - np. zawor biegu jalowego, zawor wolnych obrotow, regulator etc. czaja napisał/a: a to ciekawe , bo ja mam krokowca w 16v oj ciekawe bardzo, a ten krokowiec zmienia ci polozenie przepustnicy? Masz jednopunktowy wtrysk? zmienia mi położenie przepustnicy przy jednopunktowym wtrysku w R19 Coupe 3.0 V12 60V BiTurbo na czterech wałkach rozrządu. chłopie czepiasz się słówek tak jakbyś nigdy nie powiedział na buty sportowe ( NIKE , PUMY, itp) Adidasy chociaż adidasami nie są |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |