Menu główne
Forum
Klubowicze
forciu |
Dodany dnia 13-07-2005 12:00 |
Postów: 1 Data rejestracji: 13.07.2005 11:44 Skąd: - |
Witam Sedecznie! Przymierzam do zakupu modelu 1.8 16V z 94 roku i chialbym zapytac doswiadczonych posiadaczy tego modelu czy sa jakies szczegolne uwagi co do ogledzin auta. Interesuja mnie takze koszta utrzymania tego (nieczestego jak mysle) modelu. Dzieki za wszystkie odpowiedzi! |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-07-2005 12:00 |
Diablo |
Dodany dnia 13-07-2005 12:12 |
Postów: 197 Data rejestracji: 18.01.2005 19:51 Skąd: - |
Pomimo tego, że jest to jeden z bardziej udanych modeli renault, nie kupiłbym raczej już R19 16V a czemu.
Wydaje się, że to normalna R19 a z normalną R19 poza elementami karoserii i kilkoma przełącznikami nie wiele ma z nią wspólnego. No i jak to bywa przy nietypowych samochodach ceny tez są nietypowe no i oczywiście trudno dostępne. np: taka poduszka kolumny Mcphersona część, która praktycznie w każdej R19 16V wcześniej czy poźniej pęknie jest nie do zdobycia. Oczywiście można sobie zamówieć czekasz 2 tygodnie i płacisz prawie 400 zł za kawałek blachy z guma i łożyskiem. Na szrotach nie ma co szukać zazwyczaj są tylko popękane. Oczwiście naeży zwrócić uwagę na skrzynię biegów wiadomo tym samopchodem nie jeździ się rekreacyjnie. Ja u siebie wymieniłem 3 skrzynei biegów przez 3 lata eksploatacji, a dostac orginalna JB3 do 16V graniczy z cudem no i portfel od tego chudnie. Zwróć uwagę na to jak chodzi pedał sprzęgła (a chodzi ciężko), często jest tak że zrywa się linka co jest raczej normalne w każdej R19. Kolejna sprawa często trafiają się 16V po "przygodach" zwróć uwage na lampy przednie powinny byc dzielone, listwy progowe czy nie są jakieś tuningowe, no i oczywiście na sam silnik - powinien być czysty nie kapiący olejem i ładnie mruczący na wolnych obrotach. Mżna by tak pisać o 16V w nieskończoność. Fajny samochód za małą kasę ale dość drogi w utrzymaniu i nie zabardzo lubiący LPG. "...a friend with weed is better..."
DIABLO |
|
|
GOLAN |
Dodany dnia 13-07-2005 22:03 |
Postów: 631 Data rejestracji: 01.02.2005 22:04 Skąd: - |
Diablo napisał(a): Fajny samochód za małą kasę ale dość drogi w utrzymaniu i nie zabardzo lubiący LPG. drogi w utrzymaniu to jest ale dopiero jak coś sie zacznie psuć (zależy w jakim stanie trafisz) problem jest też taki że większość mechaników nie bardzo wie co to za model i jak się za niego zabrać co do gazu to nie narzekam od dłuższego czasu spalanie utrzymuje mi sie na poziomie 10,4 l/100km a kożystam z prawie pełnego zakresu obrotów F7P 1,8 16v PLUSGAZ ]:-> Instrukcja obsługi forum Szczęśliwy posiadacz full serii Top Gear GG7217888 Z-ja, 7265930 Wroc [img]http://img217.imageshack.us/img217/7245/wrcgifnaforumes8.gif[/img] is not a valid Image. user AutoCad, ArchiCad, Artlantis, PS_CS3 tester 3ds Max Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
Przejdź do forum: |