Menu główne
Forum
Klubowicze
ALAN |
Dodany dnia 19-07-2005 09:18 |
Postów: 366 Data rejestracji: 30.05.2005 09:04 Skąd: - |
skan artykułu popartego badaniami na hamowni itd.
ALAN Red Reno Rally Team
www.frakcja-zachodnia.pl Moje auto: BYLO: 19 PhII 5d hatchback 1.7e+LPG 223 000 km JEST:Laguna II GrandTour 2.0 16V iDE, benzyna, 127000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-07-2005 09:18 |
ALAN |
Dodany dnia 19-07-2005 11:13 |
Postów: 366 Data rejestracji: 30.05.2005 09:04 Skąd: - |
wyslalem na @
ALAN Red Reno Rally Team
www.frakcja-zachodnia.pl Moje auto: BYLO: 19 PhII 5d hatchback 1.7e+LPG 223 000 km JEST:Laguna II GrandTour 2.0 16V iDE, benzyna, 127000km
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 19-07-2005 13:13 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Nie czytalem jeszcze artykułu ale ,w samochodach z wtryskiem zaplon jest ustawiany na "twardo" i nie ma mozliwości jego przyspieszenia no chyba ze dokładając wariator ,wowczas moznaq by bylo coś wyciągnać z tego lepszego paliwa . Jedyne co mozemy zyskac to pozniejsze wystapienie spalania stukowego (charakterystycznego halasu po mocnym dodaniu gazu).W tym momencie jednak zapłon zostaje opoóźniony przez sterownik i i tak lipa .Na LPG z racji tego ze ma duzo wyzsza liczbe oktanową nie występuje spalanie stukowe prawie wcale i wlasnie dlatego mozna zalozyc wariator przyspieszyc zapłon i tym samym osiagi silnika . |
Przejdź do forum: |