Menu główne
Forum
Klubowicze
twinsjg |
Dodany dnia 28-12-2008 13:04 |
Postów: 189 Data rejestracji: 24.08.2008 12:58 Skąd: - |
tak ale 2800 to nie 1300 pozatym tamto bylo mks jak narazie malo znana firma i nie wiadomo ile by pojezdzilo a ktec jest slynna firma jesli chodzi o tuining renault i napewno jesli by sie cos dzialo to naopewno uznaja gwarancje a w naszym pieknym kraju uznaja ze to z naszej winy Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-12-2008 13:04 |
pavko |
Dodany dnia 12-04-2009 15:08 |
Postów: 199 Data rejestracji: 10.11.2005 10:42 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Odkopuję temat gwintu w R19. Od razu też pytanie nie bez związku: porównywał ktoś tylne amortyzatory z R19 z amorkami z Opla Astry F (91-98)? Bo wyglądają podobnie a dostępny jest z nich Bilstein B6, który do zwykłej dziewiętnastki nie był robiony? I w sumie od razu druga myśl na temat prawdziwego gwintu w R19 z tyłu za belce dwudrążkowej: * usuwamy z belki drążki skrętne (nie mają zadania ściągania zawieszenia więc belka się nie rozleci; otrzymamy w wyniku luźny wahacz wleczony) * bierzemy 2 markowe amortyzatory ze szpilkami z obu stron, na obudowie amortyzatora wytaczamy gwint * wykonujemy 2 talerzyki jeden na obudowę drugi na koniec amortyzatora * zakładamy to w pozycji do góry nagami (do obecnego stanu; są w ofercie producentów amortyzatory tzw. upside-down więc jest to raczej wykonalne) * pomiędzy talerzykami zakładamy odpowiednią sprężynę; dolny talerzyk przykręcamy za pomocą ucha które mocujemy do mocowania na belce. Liczę na dyskusję Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
Lumamalu |
Dodany dnia 07-01-2011 10:49 |
Postów: 1 Data rejestracji: 13.10.2007 10:41 Skąd: - |
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 160000km
|
jachim92 |
Dodany dnia 07-01-2011 11:02 |
Postów: 1544 Data rejestracji: 18.07.2010 20:55 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@ttimon: i jak wiadomo już cos na temat tego gwintu ?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 210320km
|
CyccX |
Dodany dnia 13-01-2011 14:30 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
Panowie, jak piszecie o gwintach po 2000zl az mnie ciarki przechodza po plecach
te tanie zestawy zawieszenia gwintowanego dostepne na niemieckim e-bay to "ponoć" padaka. Mam tu na myśli super opcje reuglowania wysokosci zawieszenia, ale amory to taki kisiel że masakra. a tak na marginesie: http://allegro.pl...31630.html troche pomyślunku i gotowe. VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
CyccX |
Dodany dnia 13-01-2011 14:31 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
Panowie, jak piszecie o gwintach po 2000zl az mnie ciarki przechodza po plecach
te tanie zestawy zawieszenia gwintowanego dostepne na niemieckim e-bay to "ponoć" padaka. Mam tu na myśli super opcje reuglowania wysokosci zawieszenia, ale amory to taki kisiel że masakra. a tak na marginesie: http://allegro.pl...31630.html troche pomyślunku i gotowe. VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
CyccX |
Dodany dnia 13-01-2011 14:31 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
Panowie, jak piszecie o gwintach po 2000zl az mnie ciarki przechodza po plecach
te tanie zestawy zawieszenia gwintowanego dostepne na niemieckim e-bay to "ponoć" padaka. Mam tu na myśli super opcje reuglowania wysokosci zawieszenia, ale amory to taki kisiel że masakra. a tak na marginesie: http://allegro.pl...31630.html troche pomyślunku i gotowe. VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
ttimon |
Dodany dnia 13-01-2011 15:06 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
a propo jebuy'owskiego gwintu: udało mi się złapać kontakt z forum niemieckiego do użytkownika, który ma takie cuś założone. Twierdzi, że nie jest źle. Czekam na fotki od niego jak wygląda skok regulacji i ewentualnie dokładniejszy opis Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |