Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 10-03-2009 11:55 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
zobaczymy
Edit: Jakos to musi dzialac bo podstawy teoretyczne jakies w miare sensowne ma moim zdaniem. Tak jak mowisz najprawdopodobniej tego nie odczuje - ale bede mial komfort psychiczny. wiem ze pomiary i calos to bedzie bardziej subiektywne niz obiektywne ale zobaczymy. Powiem szczerze ze probowalem jezdzic nawet z wyciagnietym wezykiem z mapa ale nie wiem jakie daje odczyty jak nie ma podcisnienia na nim. probowalem odlaczac czujnik podcisnienia ale mi wariowaly obroty. (wtyczke odlaczalem). musze znalezc jakiegos softa na mojego PDA co bedzie dzialal z gps do pomiaru osiagow. wtedy beda miarodajne. Masz moze opis kabli z mapa? Z gory dzieki Edytowane przez michor dnia 10-03-2009 11:59 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-03-2009 11:55 |
art009 |
Dodany dnia 10-03-2009 23:03 |
Postów: 38 Data rejestracji: 02.11.2006 22:37 Skąd: podkarpackie Dębica |
Maciej_R21 napisał/a: Zauwaz ze przy pracy na LPG , czujnik podcisnienia możesz odłaczyć i silnik bedzie pracował tak samo. czyli że MAP przy pracy na gazie nie pracuje..? bo juz sie pogubiłem.. bo tak sobie myslę (naturalnie czysto teoretycznie) gdyby założyć powiedzmy trójnik na wężyku podciśnienia i zamontować tam jakiś zaworek który otwierałby się przy obciążeniu silnika - wówczas oszukiwałby MAPa (że niby mniejsze obciążenie) a ten z kolei nie opóźniałby aż tak zapłonu Renia '93 F3N był automat MB3 003 jest manual JB1
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 210000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-03-2009 23:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Tak. MAP mozesz odłaczyc na gazie i nic sie nie powinno stac.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
art009 |
Dodany dnia 10-03-2009 23:07 |
Postów: 38 Data rejestracji: 02.11.2006 22:37 Skąd: podkarpackie Dębica |
heh skoro tak to dupa z pomysłu..
Renia '93 F3N był automat MB3 003 jest manual JB1
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 210000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 11-03-2009 11:15 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
maestro napisał/a: Tak. MAP mozesz odłaczyc na gazie i nic sie nie powinno stac. Nie powinno? no nie do końca. 1.Przy odlaczonym mapie (wtyczka) nie chce odpalić 2.Przy podłaczonej wtyczce - odłączonym wężyku map dostaje info o cisnieniu w dolocie=cisnieniu atmosferycznemu -> ergo hamujemy silnikiem-> koryguje zaplon raczej na niekorzyść niż na lepsze. -> silnik troche poszarpuje przy przyspieszaniu na gazie -> na benie wogole nie da się jeździć i chodzi jak traktor. Uwieżcie mi, przerabiane w te i nazad. z katem zaplonu juz jakis czas walcze (popatrzcie na date 1 posta). Kontynuujac temat, jest jeszcze kilka innych czujnikow do zhackowania które odpowiadaja za kąt zaplonu 1. czujnik temperatury 2. czujnik otw. przepustnicy (ten od max otwarcia) 3. anti knock Kwestia poczytania i skombinowania. Jak bysmy mieli opis przy jakiej wartosci cisnienia jaki sygnal daje map i jak on wplywa konkretnie na ustawienie zaplonu to mozna rzeczywiscie sobie emulator darowac. Wtedy 5v przez odpowiedni opornik na kabel sygnalowy i heja. Edytowane przez michor dnia 11-03-2009 11:22 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xmefo |
Dodany dnia 28-05-2011 11:50 |
Postów: 421 Data rejestracji: 24.07.2008 08:45 Skąd: - |
Odświeżę troche temat. Nie lepiej jest w obudowie wywiercić otworek na czujnik i go przesunąć? Wykręcasz czujnik, kątówką szlifujesz go od drugiej strony do golej blachy i czujnik uwalnia się z blachy. Trzeba znać rozmiar koła żeby mniej więcej w dobrym miejscu otwór zrobić nad kołem i heja. Prostszego i tańszego rozwiązania nie ma. Jedyne co mnie martwi to opiłki które tam wlecą do obudowy ... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187000km
|
michor |
Dodany dnia 28-05-2011 17:14 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
troche jak troche -2 i pół roku
Najlepszym sposobem jest wariator:/ [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 28-05-2011 17:33 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
A co przy wielopunkcie, gdybyśmy mieli sekwencję LPG ? Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 28-05-2011 18:13 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Kupujesz staga z wbudowanym wariatorem
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 28-05-2011 18:41 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Dobrze wiedzieć
A jakiś model, coś ? Bo nigdzie nie mogę wyczytać który by miał wbudowany wariator. Ja generalnie do siebie myślę nad tym Stagiem 300-4 plus. Ale ten raczej nie ma z tego co widzę.. Edytowane przez xxlgogoxxl dnia 28-05-2011 18:51 Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
adamor11 |
Dodany dnia 23-01-2012 20:20 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
http://allegro.pl...56258.html Witam, odświeżę trochę temat. Myślałem dziś o czymś co ograniczy spalanie LPG. Blosa mam w planach ale znalazłem wariator. Czy zakup tego urządzenia ma szanse się zwrócić ? Czy nasze auta mają indukcyjny czujnik położenia wału? Czy halla? Nie zabardzo się na tym znam.
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |