Menu główne
Forum
Klubowicze
tomek1405 |
Dodany dnia 06-09-2008 12:22 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Wbrew opini wielu nie jest wcale takie proste I stad moje pytanie bo mecze sie z tym gownem od dwoch dni jak sciagnac beben i nie mowcie mi ze wystarczy ciagnac bo nie da rady odsuwanie szczek tez nie dalo nic w instrukcji zmiany szczek pisze ze trzeba wyciagnac tzw pierscien i ze wtedy niby zejdzie tylko ze jego tez nie da rady ruszyc dolaczam foto. http://www.fotosi...1d4ee.html Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-09-2008 12:22 |
andrzej_52759 |
Dodany dnia 06-09-2008 12:39 |
Postów: 1 Data rejestracji: 29.03.2008 18:51 Skąd: - |
powinien zejść prawdopodobnie jest zapieczony,zardzewiały lub kiedyś jakiś macher coś kombinował.Duży ściągacz powinien załatwić sprawę |
|
|
sas260 |
Dodany dnia 06-09-2008 12:48 |
Postów: 249 Data rejestracji: 10.09.2005 13:49 Skąd: mazowieckie Radom |
no to kolego masz przerabane, mialem taki przypadek u siebie , nie mogłem zdjąć bebna , stukalem pukałem i nic nawet belke wykreciłem zeby bylo łatwiej , ale ten pierscien co masz na zdjeci po prostu od spodu skorodował . i problem rozwiazalem Boschem ale musialem wymienic bebny i okladziny
Usługi budowlane
Tel kont. 0508614098 gg : 5973219 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 190202km
|
sCATman |
Dodany dnia 06-09-2008 13:02 |
Postów: 1111 Data rejestracji: 17.09.2007 21:48 Skąd: łódzkie Bełchatów |
koledzy najleprzy i podstawowy sposób ściągania bebnów
to jak kolega andrzej 52759 napisał sciągacz trój lub cztero ramienny zakładasz na bęben srodek sciagacza na piaste i heja ale jezeli masz zapieczone łozysko to wyciągni najpierw ta zawleczke co jest na łozysku i na twoim zdjęciu może być tak że i łożyska bedziesz miał do wymiany jak ci sie rozczepi ale to już mały koszt jak dobrze poszukasz ja tak musiałem u siebie zrobić aaaa nie zapomnij póxniej beben przetoczyć powodzonka Czarna R19 oddała za mnie życie, twój czas nadszedł ku koncowi Młodsza siostra "Megi" classic'czna kochanka NIC NIE MUSZE Moje auto: Renault Megane Kombi 2.0 16V, benzyna+LPG, 152000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 06-09-2008 13:29 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Senk w tym ze tej zawleczki nie ma czym wyciagnac bo cholera tak mocno siedzi lozysko wyglada calkiem rzesko. I moje pytanie po co przetaczac? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
kudlaty |
Dodany dnia 06-09-2008 13:48 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
bo jak masz stary bęben to zrobił się na nim rant i żeby dobrze ustawić szczeki i potem założyć bęben musisz przetoczyć rant, ja mam trochę inaczej zrobione bez przetoczenia, mam stare bębny które się kwalifikują do wymiany ale jeszcze jakoś tam sie na nic turlam i po prostu szlifierka zjechany rancik który się zrobił
Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
sCATman |
Dodany dnia 06-09-2008 13:50 |
Postów: 1111 Data rejestracji: 17.09.2007 21:48 Skąd: łódzkie Bełchatów |
Ale ty masz zamiar co z tym bebnem robić wymienać szczęki jezeli tak to musisz od wewnątrz przetoczyć żeby rant zlikwidowac bo następnym razem jak coś bedziesz chciał coś zrobic to bedziesz sie tak samo meczył a co do zawleczki musisz kombinować (są tzw. kombinerki które przy ścisku dłonią one sie rozchodzą)
Czarna R19 oddała za mnie życie, twój czas nadszedł ku koncowi Młodsza siostra "Megi" classic'czna kochanka NIC NIE MUSZE Moje auto: Renault Megane Kombi 2.0 16V, benzyna+LPG, 152000km
|
takeoff |
Dodany dnia 06-09-2008 14:29 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
efekt zakladania bebna na sucho to jest.
zciagacz tylko i wylacznie. Ja to tak robilem: [img]http://images50.fotosik.pl/8/b26bb53b2dd87711m.jpg[/img] is not a valid Image. Jak lozysko sie rozdzieli to maly flex ale z glową. Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
WoZnY |
Dodany dnia 06-09-2008 16:03 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Po raz kolejny podam swój sposób. Jak już masz odkręcone koło, i nakrętkę na piaście pozostaje przykręcić spowrotem koło (ale bez nakrętki na piastę). Zamiast lewarka koziołek, kilka cegieł, pieniek (kto co woli) I tak sobie wisi koło w powietrzu łapiesz za nie i ciągniesz ile możesz, przy tym obracając raz w lewo raz w prawo. Można przed tym jeszcze opukać po oponie np. kopiąc nie ma wyjścia zejść musi!
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
pavko |
Dodany dnia 06-09-2008 16:45 |
Postów: 199 Data rejestracji: 10.11.2005 10:42 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ja preferuję metodę przedmówcy ale na gołej 13 calowej stalówce (łatwiej w łapki złapać - za rant)... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
takeoff |
Dodany dnia 06-09-2008 20:29 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
WoZnY napisał/a: Po raz kolejny podam swój sposób. Jak już masz odkręcone koło, i nakrętkę na piaście pozostaje przykręcić spowrotem koło (ale bez nakrętki na piastę). Zamiast lewarka koziołek, kilka cegieł, pieniek (kto co woli) I tak sobie wisi koło w powietrzu łapiesz za nie i ciągniesz ile możesz, przy tym obracając raz w lewo raz w prawo. Można przed tym jeszcze opukać po oponie np. kopiąc nie ma wyjścia zejść musi! To zadziala na ranty na bebnie ale nie na zatarte lozysko na piascie Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
Hugo |
Dodany dnia 06-09-2008 22:08 |
Postów: 1283 Data rejestracji: 28.02.2005 08:29 Skąd: - |
takeoff napisał/a: WoZnY napisał/a: Po raz kolejny podam swój sposób. Jak już masz odkręcone koło, i nakrętkę na piaście pozostaje przykręcić spowrotem koło (ale bez nakrętki na piastę). Zamiast lewarka koziołek, kilka cegieł, pieniek (kto co woli) I tak sobie wisi koło w powietrzu łapiesz za nie i ciągniesz ile możesz, przy tym obracając raz w lewo raz w prawo. Można przed tym jeszcze opukać po oponie np. kopiąc nie ma wyjścia zejść musi! To zadziala na ranty na bebnie ale nie na zatarte lozysko na piascie i tu Takeoff ma racje ja mam dorobiony sciagacz podobny do Twojego tylko na 4 mańki na srodku jest sruba chyba 16 albo wieksza bardzo twarda i dobra grzechotka i poszli przodem )) sciagalem juz tyle bębnów tym, ale czasami odchodziły okladziny zycze powodzenia jak zawine do babci to cykne foto swojego sciagacza zrobionego ze starej piasty pozdrawiam >>>POZDRAWIAM<<< Nie jeżdźij szybciej niż lata twój anioł stróż YAMAHA POWER Moje auto: bolid ;))), diesel, 999999km
|
WoZnY |
Dodany dnia 06-09-2008 22:23 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Chłopaki mówta co chceta. Ja tam tak ściągam nawet jak łożysko "zapieczone" - choć tak naprawdę powinno być zardzewiałe, bo jak ktoś nakładał na piastę to zapomniał posmarować smarem i rdza swoje zrobiła. Jak założysz koło to spokojnie młotkiem możesz w opony popukać, lub przez kantówkę w felgę gwarantuję że zejdzie, młotkowi nic się jeszcze nie oparło, tak samo jak końcówki drążków
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
takeoff |
Dodany dnia 07-09-2008 14:29 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
WoZnY napisał/a: Jak założysz koło to spokojnie młotkiem możesz w opony popukać, lub przez kantówkę w felgę gwarantuję że zejdzie, młotkowi nic się jeszcze nie oparło, tak samo jak końcówki drążków A ja s ie upre ze niezejdzie czasami ;] Mi ten plaskownik stalowy o grubosci 1cm pogielo! Zerwalem gwint w srubie a wzmacniana wyrwala gwint w tej sztabie. Nie bylo prosto. W koncu po pogieciu tej sztaby (jaka to sila musi byc?) i paru nakretkach od spodu strzelilo i zeszlo. Ciekawe ze lozysko sie nierozlazlo. Jak bedziesz szarpal kolem to na bank rozlezie sie lozysko Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
WoZnY |
Dodany dnia 07-09-2008 14:48 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Nie przekonamy siebie i już. Dodam tylko, że jak już naprężyłeś ten ściągacz wystarczyło puknąć w piastę i pewnie by puściło. Powiem tak, każdy ma swój sposób i znam takich co potrzeba im ściągaczy do końcówek drążków i takich co im nie potrzeba. W obydwu przypadkach nic nie jest pogięte ani rozklepane. Tyle odemnie.
Trzymam kciuki za autora wątku! A co do płaskownika to musiał być z kiepskiej stali. Poza tym płaskownik to przenosi obciążenia ale nie w płaszczyźnie którą zastosowałeś <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
takeoff |
Dodany dnia 08-09-2008 09:39 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
WoZnY napisał/a: Poza tym płaskownik to przenosi obciążenia ale nie w płaszczyźnie którą zastosowałeś Strach sie bac ;] to kawalek konstrukcji mostu :/ W szczecinie robili 2 mosty. Cwiknlem kawal upalonej belki i flexem sobie dociolem potrzebny ksztalt. Fakt jest taki ze niezachartowany metal ;] Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
GrzesiekLca |
Dodany dnia 27-01-2009 22:55 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Jutro będę wymieniał szczęki i cylinderki i mam pytanie: trzeba koniecznie w każdym przypadku przetaczać bęben Dodam,że dzisiaj zablokowało mi lewe tylne koło,ale ruszyłem do tyłu i trochę puściło.
Edytowane przez GrzesiekLca dnia 27-01-2009 22:58 VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
maestro |
Dodany dnia 27-01-2009 22:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie trzeba, ale jak zdejmiesz i nie bedzie wyjscia no to...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
GrzesiekLca |
Dodany dnia 27-01-2009 23:01 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
trochę mi się zagrzał bęben...
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
WoZnY |
Dodany dnia 27-01-2009 23:57 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zgrzyta bo pewnie okładzina się odkleiła od szczęki. Jak rozkręcisz będziemy dalej się martwić.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |