Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 06-01-2012 14:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
są tylko dwa takie o których pisze. skoro wyjmujesz coś to ślepisz to co wyjmiesz z obu stron.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 06-01-2012 14:01 |
se7en3 |
Dodany dnia 06-01-2012 14:38 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
dobra oddam to do mechnika lepiej bo tuaj to nic sie nie dowiem.;/
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 06-01-2012 14:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
śmiejesz sie sam sobie w twarz. pisze Ci jasno - dwa wezyki z tworzywa idą do okolic komputera - SŁOWNIE DWA, ani mniej ani wiecej, wchodzą one w gumowe węże pi razy drzwi nad podłużnicą pasażera, przy kielichu pasażera, rozpinasz to jedno z drugiego i zatykasz te wezyki.
to już tłumaczenie dla idioty, nie dla dziecka. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 06-01-2012 14:57 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
i tak nie rozumiem.
jak sie nie zna na czyms to sie tego nie robi. posta definicja. ;] he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 06-01-2012 15:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ktoś tu mówil że jako mechanik pracuje, czy tam w warsztacie...
no ale skoro nie potrafisz takich prostych rzeczy robić to może pora przesiąść sie na rower? nie wiem ktory mechanik bedzie chcial Ci to wyrzucic, no chyba że nie bedzie bral odpowiedzialnosci jakby sie np pogorszyło, bo póki co ludzie który to robili zawsze mówili że mechanicy nawet nie chcieli slyszec. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 06-01-2012 15:09 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
ja pracuje w Sklepie z głośnikami montarz i dostrajanie, naprawa. łącznie pasem i wyrónywanie dilsów.
nie ineresuje sie jak " TY " mechanika za bardzo . he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 06-01-2012 15:12 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
cóż. skoro wyższa inżynierią nazywasz rozpięcie wężyka i jego zaślepienie to masz racje. daj znac o efektach po powrocie od mechanika.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 06-01-2012 16:56 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Mechanik mało który się za to weźmie,oni skądś wierzą że EGR jest niezbędny i jak coś to trzeba reanimować albo nowy wkładać.A 19 silniki bez EGR pracują tak samo dobrze jak z nim. @se7en3: Masz rysunki i krok po kroku napisane co zrobić.Jak nie potrafisz czytać rysunków i instrukcji to jak montujesz to co tam u siebie sprzedajesz?Ktoś przychodzi i pokazuje? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Ravicz |
Dodany dnia 07-01-2013 19:44 |
Postów: 30 Data rejestracji: 17.06.2008 09:23 Skąd: - |
Witam.
Wywalajac, zaślepiająć EGR w kawalku wyciętej blachy ma być otwór na ten wystający "cycek" w EGRku czy uciąć go "boszem"? Ten "jajowaty" jest zaślepiony tylko na ten drugi zrobiłem otwór. Nie wiem czy właśnie przez to mi samochod nie chce odpalać, że w kawalku blachy zrobiłem na to miejsce i przykręciłem EGR. - oczywiście u góry go zaślepiająć wężykiem ze śrubką. Wstrzykiwalem nawet troche paliwa w gaźnik i też nic. Przewody, kopułka, palec i świece są nowe. Przewody dobrze podpięte. Chyba jutro dotne kawałek blachy z miejscem tylko na śruby, nawale silikonu i dokrece bez EGRu. Czy przez ten wycięty otwór może nie palić Dokładnie o tego "cycka" wystającego na dole mi chodzi ;P [img]http://renault19.karmac.pl/forum/attachments/201101101881.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez Ravicz dnia 07-01-2013 19:47 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 184121km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 07-01-2013 19:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Blacha ma być na równo, wiec EGR także. Jedyne otwory w blaszce to te na przełożenie śrub żeby dokrecic
Nie ma to wpływu na odpalanie. Musiałeś porobić coś jeszcze. Edytowane przez maestro dnia 07-01-2013 19:48 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Ravicz |
Dodany dnia 07-01-2013 19:51 |
Postów: 30 Data rejestracji: 17.06.2008 09:23 Skąd: - |
Dzięki maestro.
Czytając twoje odpowiedzi jesteś dla mnie skarbnicą wiedzy Ale dość tego słodzenia... ;] Jeszcze jedno Tak na chłopski rozum to jak sprawdzić napięcie na wtrysku? Ile tam miernik powinien wskazywać? Chodzi mi o wpięcie się w te przewody co do niego idą. Ile tam ma być V? I tak dla uspokojenia potwierdzisz, że przez ten źle zaślepiony EGR samochod nie odpala? (zakładając ze wszystko inne jest OK ) Edytowane przez Ravicz dnia 07-01-2013 19:52 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 184121km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 07-01-2013 19:55 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jeżeli wtryskujesz paliwo do gardzieli i nie pali to szukasz w wysokim napięciu problemu.
EGR może być odkrecony, a auto powinno odpalić. Sprawdz czy jest iskra na świecach. Nie masz immo? Albo nie musisz zamknac i otworzyc auta centralnym żeby odpaliło? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Ravicz |
Dodany dnia 07-01-2013 20:02 |
Postów: 30 Data rejestracji: 17.06.2008 09:23 Skąd: - |
Nie zwróciłem na to uwagi
Ide za sek zerkne, a Ty mi jeszcze powiedz (moze to i głupie) ale czy przyczyną moze być też troche juz rozładowany akumulator? Przy kręceniu gasną mi kontrolki :/ Zamykałem i otwierałem centralką i nic. Nie pali. Zastanawia mnie jeszcze ten akumulator. Brać pod uwagę czujnik połozenia wału? Wczoraj jeszcze odpalał tylko dziś wyciągałem cały gaźnik i ten elektrozawór. Po skręceniu wszystkiego paliwo dochodzi do elektrozaworu. Podpinając go pod aku słychać ze pstryka. Co moze być nie tak ? Edytowane przez Ravicz dnia 07-01-2013 20:13 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 184121km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 07-01-2013 20:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Podpiąłeś wszystkie kostki kosteczki, wężyki, trójniki?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Ravicz |
Dodany dnia 07-01-2013 21:25 |
Postów: 30 Data rejestracji: 17.06.2008 09:23 Skąd: - |
Wszystko podpięte.
Z trójników to tylko ten jeden co od odmy idzie. Zaślepiony tak jak w instrukcji. Dziwi mnie jeszcze to, ze nie zagadał jak mu dałem zastrzyk paliwa w gażnik. Świece czyste. Nie zalane. Iskra jest. A czy powodem tego nie odpalania może być jeszcze siłownik wolnych obrotów? Po przykręceniu gaźnika, podłączyłem wtyczkę siłownika i dopiero wpiąłem klemy do aku. PS: Czujnik walu korbowego wskazywał 213 omów ( dobrze/źle ? ) PS2: Po kluczyka żeby kontrolki się podświetliły, na wtrysku pojawia się 3,4V ( dobrze/źle ? ) Wydaje mi sie jakby wtrysk nie podawał paliwa. Ale po podłączeniu go bezpośrednio pod akumulator to ładnie cyka Jeżdżone było sporo na gazie i wtrysk mógł sie zarąbać? Dodam ze wszystko inne został wymienione jak juz wczesniej pisałem... Iskra jest i paliwko tez ładnie dochodzi. Edytowane przez Ravicz dnia 08-01-2013 09:56 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 184121km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-01-2013 10:04 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak mu gazu trochę naciśniesz przy odpalaniu to też nic?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Ravicz |
Dodany dnia 08-01-2013 10:12 |
Postów: 30 Data rejestracji: 17.06.2008 09:23 Skąd: - |
Nic...
Zastanawia mnie trochę to 3,4V ale coraz bardziej utwierdzam się w tym, że coś może być tez z używaną pompą paliwa :/ Za małe ciśnienie by podawała...? :/:/:/:/ Edytowane przez Ravicz dnia 08-01-2013 10:18 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 184121km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 08-01-2013 10:32 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
a paliwo się leje z tego wtrysku czy nie?
Paliwo dochodzi? Jak iskra jest to czujnik położenia wału jest ok. Jak on pada to iskry ni ma [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Ravicz |
Dodany dnia 08-01-2013 11:21 |
Postów: 30 Data rejestracji: 17.06.2008 09:23 Skąd: - |
Bawiłem się wcześniej gazem i go rozregulowałem bo zachciało mi się czyścić parownik...
Jako tako go ustawiłem i samochód odpala z gazu. Trochę podregulowałem, a resztę zostawię gazownikowi żeby dokładniej ustawił. Co do paliwa...Wydaje mi się, że albo pompa daje za mełe ciśnienie albo wtryskiwacz jest je........ aczkolwiek cyka jak wepnę pod akumulator bezpośrednio. Edytowane przez Krzychup dnia 08-01-2013 18:19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 184121km
|
|
|
xxdrexx |
Dodany dnia 29-01-2013 17:37 |
Postów: 18 Data rejestracji: 17.11.2012 21:23 Skąd: - |
Witam wiem ze o EGR jest juz wszystko napisane,lecz i tak mam drobny problem bo.... mam silnik 1.4 i brakuje mi czegos w moim co jest na rysunku pogladowym zalaczylem rysunek i konkretny problem kolorem fioletowym. szukalem tego weza i tego trojnika ale nie moge tego znalesc,czy w moim silniku to jest? gdzie konkretnie podbiety jest ten waz przy wtrysku i gdzie on dalej idzie,reszte wszystko mam pozaslepiane. prosze o pomoc.
xxdrexx dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez xxdrexx dnia 29-01-2013 17:40 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 230560km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |