Menu główne
Forum
Klubowicze
Barti |
Dodany dnia 12-11-2009 01:46 |
Postów: 30 Data rejestracji: 24.07.2008 11:48 Skąd: - |
Tak myślałem. Mały raport: zęby na samoregulatorze dobre, olej w skrzyni jest, linka nowa dobra. Więc niestety u mnie to będzie chyba docisk coś wadził
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 218400km
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-11-2009 01:46 |
traker86 |
Dodany dnia 02-05-2010 09:36 |
Postów: 386 Data rejestracji: 14.02.2009 13:15 Skąd: łódzkie Zduńska Wola |
w końcu padło i na mnie. W piątek pękła mi linka całe szczęście, że przy parkowaniu pod domem po powrocie z pracy. Udało mi się jeszcze kupić linke.
A więc moje spostrzeżenia: korzystając z porad na forum przyczepiłem sznurek do linki przy wyciąganiu starej. Ale przy przeciąganiu nowej sznurek pękł. wziąłem starą linkę i od strony kabiny przepchnąłem ją do komory silnika. Następnie opaską( taką plastikową uniwersalną) spiąłem starą linkę z nową i przeciągnąłem ją do kabiny. Później to już trochę gimnastyki żeby zaczepić ją o samoregulator i wszystko git. wymiana zajęła mi jakieś 25 minut, jak na pierwszy raz to uważam całkiem niezły czas Moje auto: Megane I phII 1.6 16V K4M 700, benzyna, 144000km
|
darth_vader |
Dodany dnia 08-08-2010 08:23 |
Postów: 55 Data rejestracji: 12.01.2009 19:23 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Witam!Pozwolę sobie odświeżyć temat.Pękła mi linka tuż przy pedale.Pozostałości jakoś wytargałem ale nie mogę sobie poradzić z tą plastikową tulejką w ścianie grodziowej, jak najlepiej się jej pozbyć?Proszę o szybką odpowiedź Moje auto: Ford Mondeo 1.8 16V, benzyna, 193500km
|
|
|
traker86 |
Dodany dnia 08-08-2010 09:14 |
Postów: 386 Data rejestracji: 14.02.2009 13:15 Skąd: łódzkie Zduńska Wola |
@darth_vader: najlepiej śrubokrętem. A masz ją wogóle
Moje auto: Megane I phII 1.6 16V K4M 700, benzyna, 144000km
|
darth_vader |
Dodany dnia 08-08-2010 17:11 |
Postów: 55 Data rejestracji: 12.01.2009 19:23 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Wielkie dzięki. Poradziłem sobie kawałkiem stalowego pręta z oczkiem na końcu. Przełożyłem go przez tę tulejkę i mocno pociągnąłem w stronę reflektorów, uważając przy tym aby nie uszkodzić przewodów cieczy chłodzącej Moje auto: Ford Mondeo 1.8 16V, benzyna, 193500km
|
|
|
fredipl |
Dodany dnia 25-09-2010 19:03 |
Postów: 13 Data rejestracji: 23.12.2009 13:29 Skąd: - |
Wlasnie dzisaj wymieniałem linke, dla potomnych napisze jezeli ciezko sie dostać do dziurki przez ktora trzeba przewlec i druciki, kabelki od drugiej strony nie pomagają to najlepiej sciągnac lewe przednie koło i wtedy ładnie można dziurke wymacac i przelożyć linke. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
|
|
Vollkow |
Dodany dnia 07-10-2010 00:26 |
Postów: 12 Data rejestracji: 08.05.2008 23:00 Skąd: - |
djtigerpl napisał/a: Takich informacji szukałem... Ja już 2gi raz z rzędu wymieniam... Za pierwszym razem napociłem się przy samym wyciągnięciu starej linki, a w efekcie auto i tak trafiło do mechanika z powodu braku mojej wytrwałości... koszt = 60zł Tym razem... postaram się zrobić to osobiście... I nawet linkę kupiłem lepszą - bo poprzednia za 28zł posłużyła mniej więcej 5 miesięcy [Nie za wiele ] choć nie ukrywam, że i kilometrów nawaliłem - większość w mieście - niestety. ...Jutro przedstawię wyniki zmagań Pozdrawiam. Mi wymiana za pierwszym razem zajęła okolo 0,5 h , a drugim razem linka poszła w drodze na studia więc wymieniałem na stacji benzynowej. Zeszło niecałe 10 minut. W życiu bym za to nie zapłacił 60 zł R19 F3N 740
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 265000km
|
|
|
marcin133 |
Dodany dnia 10-01-2011 18:38 |
Postów: 9 Data rejestracji: 24.02.2009 19:29 Skąd: podkarpackie Łańcut |
Witam wszystkich! Moja przygoda z linką sprzęgła zakończyła się trzy lata temu. Po wymianie dwóch w ciągu trzech miesięcy ,niby właściwych do mojej 19-stki ,udałem się do znajomego mechanika po poradę. Zakupiłem linkę od RENAULT R9 1.4 Pb ,która to okazała się dłuższa o parę centymetrów (dłuższy pancerz i linka). Od tamtej pory przesmarowuję ją olejem co rocznie i śmiga aż miło. Pozdrawiam. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 190340km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-01-2011 18:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zwykle problemem jest własnie zbyt długa linka.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marcin133 |
Dodany dnia 10-01-2011 19:02 |
Postów: 9 Data rejestracji: 24.02.2009 19:29 Skąd: podkarpackie Łańcut |
Całkiem możliwe, że długa linka może być problemem. Ta którą ja kupiłem miała dłuższy pancerz i linkę od tej niby właściwej o jakieś trzy centymetry, czyli proporcja linki do pancerza została zachowana i sprzęgło działa poprawnie i lżej. U mnie urywały się przy przechodzeniu przez ścianę grodziową. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 190340km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-01-2011 19:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jak sie urywa w tym miejscu to jest zły montaż panie kolego
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marcin133 |
Dodany dnia 10-01-2011 19:21 |
Postów: 9 Data rejestracji: 24.02.2009 19:29 Skąd: podkarpackie Łańcut |
Jak można źle zamontować linkę w R19? Po prostu te poprzednie za bardzo się załamywały w tym miejscu i to powodowało zapewne ich zrywanie. Ale nie twierdzę, że wiem najlepiej. Pomyślałem, że może się to komuś przydać bo u mnie zdało egzamin. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 190340km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-01-2011 19:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ten plastik który ma sie zablokować w grodzi musi wejść pewnie i dobrze.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marcin133 |
Dodany dnia 10-01-2011 19:41 |
Postów: 9 Data rejestracji: 24.02.2009 19:29 Skąd: podkarpackie Łańcut |
co do tego plastiku to na pewno za każdym razem trafiał na swoje miejsce. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 190340km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-01-2011 19:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Pomijam fakt jakości tegoż plastiku. Oryginalne (żółte) są niezniszczalne. Białawe (podróba) lubią sie wyłamać.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marcin133 |
Dodany dnia 10-01-2011 20:04 |
Postów: 9 Data rejestracji: 24.02.2009 19:29 Skąd: podkarpackie Łańcut |
z tego co pamiętam to przy demontażu dopiero, ale zawsze, się rozlatywał. Przy obecnej jest jakiegoś ciemnego koloru i za każdym razem przy smarowaniu daję się demontować bezproblemowo i bez uszkodzenia. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 190340km
|
|
|
pawel23l |
Dodany dnia 10-01-2011 20:20 |
Postów: 77 Data rejestracji: 20.12.2010 22:54 Skąd: - |
w mojej całkiem nie dawno wysiadło sprzęgło, tzn samoregulator, a wszystko od linki, samoregulator wywaliłem bo to zbędny element i komplikacja, w tej chwili mam to zrobione po swojemu i jest gitarka, tak jak kolega marcin133 zalewam pancerzyk olejem, bo najczęśiej wytarty teflon powoduje zniszczenie linki a za tym idzie pęknięcie.
Lubuskie- Gubin i Dolnosl. - Wrocław
Renia w orginale, postawiłem na jakość dzwięku Moje auto: Opel Omega B FL 00' 2,5TD Chiptuning - 180KM :D, diesel, 250000km
|
Adix |
Dodany dnia 15-02-2012 10:08 |
Postów: 228 Data rejestracji: 21.11.2009 22:40 Skąd: - |
a nie jest przypadkiem tak : jesli sprzeglo do wymiany to linka bedzie pekac czesciej? Treść dodana dnia 28-02-2012 23:34: up Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 227000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 28-02-2012 23:41 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Adix Nie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
dominik520 |
Dodany dnia 29-02-2012 09:27 |
Postów: 412 Data rejestracji: 16.05.2011 19:30 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
@Adix to zalezy co masz na mysli,bo gdy sie slizga lub konczy tarcza,to nie,lecz gdy docisk ciezko chodzi to samoregulator lub linka w koncu sie zrywa Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |