Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 29-10-2008 15:52 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Diagnostyka komputera pokładowego -> tutaj
Pierwsza ważna kwestia. Po odłączeniu akumulatora lub stałego zasilania (bezpiecznik) od zegarów po włączeniu zapłonu i odpaleniu zobaczymy coś takiego (migające): [img]http://images50.fotosik.pl/25/63bc47614092d13f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images29.fotosik.pl/289/a1d3c8fa2ba91447med.jpg[/img] is not a valid Image. Należy wtedy przekręcić pokrętło od zerowania przebiegu "dziennego" w prawo, tak jak pokazuje strzałka na tarczy. [img]http://images43.fotosik.pl/24/0d4d198b84ba4362med.jpg[/img] is not a valid Image. Po tym zabiegu jeżeli mamy wszystkie połączenia elektryczne właściwe mamy do wyboru 7 opcji komputera pokładowego. Poszczególne opcje zmieniamy przyciskiem na końcu przełącznika od wycieraczek: [img]http://images46.fotosik.pl/25/b46b015efe95dba0med.jpg[/img] is not a valid Image. Po wyżej opisanym resecie lub odpaleniu silnika powinien pojawić się taki obrazeczek, który mówi nam o przybliżonej ilości paliwa w zbiorniku. [img]http://images31.fotosik.pl/390/379866424db3d311.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images47.fotosik.pl/25/8ec743427e8041a9med.jpg[/img] is not a valid Image. Po naciśnięciu guzika zmiany opcji zobaczymy przewidywany możliwy przebieg odpowiadający pozostałemu paliwu (w km). Informacja ta podana jest biorąc pod uwagę średnie zużycie paliwa licząc od ostatniego naciśnięcia na klawisz TOP ODJAZD (reset): [img]http://images42.fotosik.pl/25/286dee454ad9aec8.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images30.fotosik.pl/289/12d565da5da398efmed.jpg[/img] is not a valid Image. Po kolejnej zmianie funkcji zobaczymy informacje na temat temperatury zewnętrznej, oczywiście w stopniach Celsjusza. [img]http://images33.fotosik.pl/395/784266351a22cd61.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images30.fotosik.pl/289/1b25e320a78626f5med.jpg[/img] is not a valid Image. Kolejna opcja to średnie zużycie paliwa (w l/100km) licząc od ostatniego naciśnięcia na klawisz TOP ODJAZD (reset). Wielkość pokazywana po przejechaniu ~400metrów. [img]http://images42.fotosik.pl/25/e90e54ca0f940105.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images46.fotosik.pl/25/87d109ae7c7bf258med.jpg[/img] is not a valid Image. Kolejna opcja to chwilowe zużycie paliwa (w l/100km). Wielkość pokazywana po przejechaniu ~400metrów i po przekroczeniu 30km/h. [img]http://images31.fotosik.pl/391/2ad16bcd2df7ac60.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images44.fotosik.pl/25/cfa1fad5021f6524med.jpg[/img] is not a valid Image. Kolejna opcja to średnia prędkość (w km/h) licząc od ostatniego naciśnięcia na klawisz TOP ODJAZD (reset). Wielkość pokazywana jest po przejechaniu ~400metrów. [img]http://images30.fotosik.pl/289/69f849da5518a1f8.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images42.fotosik.pl/25/1cd32efde30c1c8fmed.jpg[/img] is not a valid Image. Ostatnia opcja to przejechana odległość (w km/h) licząc od ostatniego naciśnięcia na klawisz TOP ODJAZD (reset). Ukazywane są hektometry na dystansie do 1000kilometrów, a powyżej wyłącznie kilometry. Max zakres: 9999km. [img]http://images49.fotosik.pl/25/3c1d5ea375ba3326.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images34.fotosik.pl/390/11ac52f638c7de6amed.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 30-10-2008 00:24 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-10-2008 15:52 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 02-11-2008 20:40 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Zwracam się z prośbą i zapytaniem do Szanownego grona posiadaczy tego diabelskiego urządzenia. Po odłączeniu linki prędkościomierza od zegarów, i rozpoczęciu jazdy których opcji komputer nie pokazuje, a które są bez zmian? |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 02-11-2008 22:16 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
na pewno nie pokaże: chwilowego spalania, średniej prędkości, przebytej drogi, chyba nie pokazuje też spalania średniego (tak na 90%) no i zasięgu pewnie też nie. Pokaże tylko temperaturę i paliwo w baku
Edytowane przez Lesiu11 dnia 02-11-2008 22:51 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 03-11-2008 21:47 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
cholibka. to dupa zbita. bo jak sprawdzic czy komputer daje sygnał spalania jak linka mi nie ma checi sie wymienic.... dupa dupa dupa. całe życie pod górke. |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 03-11-2008 22:04 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
no jak to jak odłączasz zasilanie, potem resetujesz komputer pokładowy zamiast pokrętłem to przełącznikiem od wycieraków (tryb testowy) i chyba trzecie funkcja to właśnie sygnał w Hz. Tam powinno pokazywać w granicach 5 jak jest, jak nie ma to 0. Przerabiałem to jak swojego chciałem odpalić Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 03-11-2008 22:17 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
no to chociaz tyle mi dałeś pocieszenia. bede badać moze jutro jak sie uda. za to moj stuningowany komp dzisiaj przeszedł chrzest. wszystko działa, nic sie nie spaliło |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 03-11-2008 22:21 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Ostatnio napisałeś że definitywnie skończyłeś z tym bo się nie da i koniec kombinuj, kombinuj. Wiele F3N'owców wierzy w Ciebie Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 03-11-2008 22:23 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Zostały dwie ostatnie opcje. jedna to ta którą zrobiłem własnie w kompie, a druga tkwi na niemieckim R19.de |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 03-11-2008 22:24 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Coś piszą, ale kto by się tam połapał w ich narzeczu
tam coś o przepływomierzu... coś o tańczącym z renówkami i prędkim niedźwiedziu, ale mam problem z tą wersją znaków dymnych Edytowane przez Lesiu11 dnia 03-11-2008 22:28 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 03-11-2008 22:26 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
nie nie. temat o f3n mono i kompie LCD jest nawinięty na dniach. ja zrobiłem jedną próbe - komp działa, tyle tylko czy jest sygnał. jak nie ma to zostało wierzyc w niemiecki r19.de bo dotarli do papierów że w f3n jest ten sygnał. tylko gdzies po drodze brakuje jednego elementu |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 03-11-2008 22:34 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Oni mają świetny dostęp do takiej literatury, a u nas co? męczcie się Polacy sami, wydrukowali tylko SAM NAPRAWIAM Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 03-11-2008 22:36 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
a widziałeś faq jak zalozyc zegary z LCD u nich na forum? 15 stron w pdf opisu czujesz to |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 03-11-2008 22:37 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
tak... nadal tkwią w przekonaniu, że trzeba kierownice ściągnąć do wymiany Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 05-11-2008 19:33 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
a wiec czy ktoś się poświęci i odepnie wtyczkę od impulsometru pod zegarami? |
|
|
Kop |
Dodany dnia 05-11-2008 20:13 |
Postów: 738 Data rejestracji: 03.01.2008 16:47 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Kombinuj Maestro kombinuj to Ci sie musi udać pamiętaj że też mam F3Na i w Tobie jedyna nadzieja nas posiadaczy tych silniczków Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 05-11-2008 20:21 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
przecież napisałem, w którymś poście o tej lince Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 05-11-2008 20:32 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
mam miec 100% pewności bo nie wiem czy dłubać dalej. chodzi mi o tryb serwis. trzy opcje. bez linki co pokaże. |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 05-11-2008 20:35 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Bez linki w trybie serwisowym na stówe lub dwie pokaże dwie opcje, nie pokaże tylko jednej. Pokaże: stan paliwa, sygnał przepływu (no tego spalania) Nie pokaże: tej dziwnej i zawyżonej prędkości, która i tak Cię nie interesuje raczej Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 05-11-2008 20:37 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
no to jednak chyba lipa. bo w serwisowym pokazuje mi tylko paliwko w baku, notabene ciągle odświeżające się. |
|
|
radzio83 |
Dodany dnia 02-03-2009 21:48 |
Postów: 27 Data rejestracji: 03.01.2009 23:36 Skąd: - |
Witam zrobiłem ten reset i mam 7 opcji lecz tylko pokazuje mi ilość litrów w zbiorniku i temp a reszta nic........ proszę o pomoc co robić Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |