Menu główne
Forum
Klubowicze
adek |
Dodany dnia 19-01-2013 23:04 |
Postów: 17 Data rejestracji: 09.11.2011 08:45 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
Witam Do garażu dojechałem na gazie( czyli 2 układzie paliwowym) .Byłem u pierwszego mechanika po tygodniu poddał się rozłożył ręce i znowu ciężie odpalanie na gazie( lpg), drugi mechanik posprawdzał wszystko ,sprawne oprócz napięcia na listwie wtryskowej ( powinno być na każdym wtrysku równe napięcie a niejest) dowiozłem 2 listwę wtryskową i podłączyliśmy na krótko ,efekt podają paliwo tylko 2 wtryski, zajrzałe do komputera a tam przepalona ścieżka obwodu drukowanego nie wiem od czego bo nie mam schematu, teraz szukam nowego komputera, może to pomoże Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 411040km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-01-2013 23:04 |
maestro |
Dodany dnia 19-01-2013 23:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@adek do tego silnika bedzie szuuuuukał i szuuuuukał komputera. masz pewnie zły emulator wtrysków albo sie zjarał - powoduje uszkodzenie komputera i brak wolnych obrotow.
Edytowane przez maestro dnia 19-01-2013 23:08 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 19-01-2013 23:33 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
komputerów do 1.7 multi na allegro jest sporo, tylko który by pasował...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2013 23:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kujtek pokoz
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 19-01-2013 23:48 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
miało być bez słowa multi
http://allegro.pl...egory=4145 Treść dodana dnia 19-01-2013 23:48: rozmawiamy o sterowniku benzynowym silnika tak? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2013 23:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
do f3n multi.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adek |
Dodany dnia 28-01-2013 19:29 |
Postów: 17 Data rejestracji: 09.11.2011 08:45 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
Witam Kupiłem ten sterownik - komputer na allegro , renia znowu pali Treść dodana dnia 10-02-2013 19:36: Witam Renia na nowym ( używanym) sterowniku chodzi ale ma wysokie obroty (1500) nie mogę wyregulować, zawór biegu jałowego nie działa ( mierząc napięcie brak) po wypięci wtyczki na zewnętrznych wtykach jest napięcie a na środkowym nie ma, nie wiem gdzie ten przewód jest podłaczony bo zewnętrzne idą do sterownika a środkowy idzie w drugą stronę, potrzebny schemat Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 411040km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-02-2013 19:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
z tego co widac to środkowy ma być + a skrajne sterowane masą - wtedy albo sie chowa trzpień albo wysuwa w zaleśności po ktorej stronie bedzie masa.
Na pewno do tego silnika komputer? Edytowane przez maestro dnia 10-02-2013 19:45 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
EweLinKa818 |
Dodany dnia 23-04-2013 20:39 |
Postów: 50 Data rejestracji: 11.12.2008 20:37 Skąd: łódzkie Łódź |
michal692 napisał(a): witam i mnie odwiedził ten problem z odpaleniem czytajac pierwszy post to to zrobilem ale mam innego rodzaju problem. wiec zaczne pokoleji. z tydz temu mialem poblem z odpaleniem zaswiecaly sie kontrolki ale nie krecil i nie przygasaly slychac bylo charakterystyczne "cyk" wiec mysle szczotki sie zawiesily kupilem zmienilem przeczyscilem rozrusznik i pare dni oki, teraz znow ale wiem ze szczotki sa dobre, tylko jak przekrecam kluczyk to słychac takie długie "cyk" z 4-5 sec, zazwyczaj po przejechaniu paru km i zgaszeniu jak zimny to kreci, a po paru km jak nie kreci to odlaczam klemy na 15 sec podlaczam i kreci. tak na chwile mozna sie meczyc ale ciagle maske otwierac to meczace, wiec stacyjka jakies przekazniki ? czy moze komputer? Witam, Mam ten sam problem. Rozrusznik jest na pewno dobry... Może zna ktoś przyczynę... Jeżeli tak bardzo proszę o pomoc Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220128km
|
|
|
tiku92 |
Dodany dnia 25-04-2013 10:20 |
Postów: 596 Data rejestracji: 20.09.2011 09:01 Skąd: podkarpackie Przemyśl |
po czym twierdzisz, że rozrusznik jest dobry? był robiony ostatnio czy coś? sprawdź klemy i je przeczyść.
HIP HOP DON'T STOP !
Zdjęcia Renaty http://www.renaul...rowstart=0 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 230000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 25-04-2013 11:01 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
u mnie było to samo. Czyszczenie nie pomogło. dopiero wymiana na regenerowany
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
kuzyn |
Dodany dnia 03-07-2013 13:41 |
Postów: 36 Data rejestracji: 21.04.2007 02:03 Skąd: - |
Witam.
w lutym mechanik wymienił szczotki w rozuszniku, co się działo ? przekręcam na zapłon, dokręcam i... cisza, kontrolki dalej paliły, nie przygasały po wymianie szczotek krecił elegancko miesiąc temu prawie każdego poranka ta sama sytuacja, więc na pych i jedzie, i do końca dnia odpala normalnie odczepianie klem nie pomaga było tu pare takich zapytań, ale jak znam życie jak ktoś już naprawie to o forum zapomina może jednak ktoś sobie przypomni ? pozdr. Dodam, ze 2,3 miesiące temu 'wysiadł' akumulator po 7 latach, w zimie był katowany na krótkim odcinku niemal dzień w dzień, jest podładowany (bezobsługowy) Edytowane przez kuzyn dnia 03-07-2013 14:41 92r. 1.7 F3N L740
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 03-07-2013 17:02 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@kuzyn Prawdopodobnie szczotki w rozruszniku znowu się skończyły albo się wieszają. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
loczek1124 |
Dodany dnia 09-08-2013 18:03 |
Postów: 116 Data rejestracji: 19.07.2010 11:22 Skąd: wielkopolskie Czarnków |
Witam, od jakiegos czasu tez mam problemy z zapalaniem wiec tak, gdy wiadam do auta po przekreceniu kluczyka zapalaja sie kontrolki jak zawsze, po przekreceniu kluczyka słysze "cyk" i koniec.... By odpalic musze przekrecic kluczyk na wyciagniecie i znow sprobowac, po paru razach sie udaje odpalic.... Czasem jest ze potrafi odpalic odrazu, czasem po 6 próbach... Najlepsze ze byłem u mechanika wymienił rozrusznik i automat skasował swoje a tu du.. na drugi dzien to samo, co to może być? POMOCY!? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-08-2013 18:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
może wymienił na taki co też się zawiesza?
ale ale, wymienił rozrusznik i automat - wymienił automat w "nowym"? ile dałeś za nowy? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
guciowsk |
Dodany dnia 09-08-2013 20:40 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@loczek1124 na pewno wymienił A masy masz posprawdzane
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
loczek1124 |
Dodany dnia 09-08-2013 22:13 |
Postów: 116 Data rejestracji: 19.07.2010 11:22 Skąd: wielkopolskie Czarnków |
a jakies inne pomysły oprócz rozrusznika, co do rozrusznika to wymieniał 2 razy na dwa inne modele, jeden był paniety to zamowiony był lepszy niestety.. juz nie pamietam bo pare rzeczy mi robił ;p jutro jade do niego zawitac Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
maestro |
Dodany dnia 09-08-2013 22:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zrob kabelek na wsuwke gdzieś w dostepnym miejscu. moze stacyjka lub przewód po drodze siada.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
korni007 |
Dodany dnia 16-09-2013 21:04 |
Postów: 14 Data rejestracji: 16.09.2013 13:29 Skąd: wielkopolskie Ostrów Wielkopolski |
U mnie podobna sytuacja.Przekręcam kluczyk na zapłon (słychać charakterystyczne pstyk w silniku - elektrozawór?). Odpalam i kręci kręci,ale nie odpali.czekam 5 sekund.Odpalam od nowa,tym razem z wciśniętym gazem,i owszem odpala,ale jest na strasznie niskich obrotach,że cała buda się trzęsie,dopiero jak trochę pogazuje,to przełącza się na gaz i obroty powolutku idą w górę z 500 do 900/1000.Czasami gdy odpalę z mocno wciśniętym gazem,to trzymie obroty koło 2 tysięcy,dopóki nie wrzucę biegu.Co może być nie tak? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 257753km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 16-09-2013 21:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |