27 Padziernik 2021 07:58:09
Zdjęcia użytkowników
wolf mniszek129
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

valdezdle [off] 20-10-2021 09:07
Musi być jakieś życie na osiedlu Ninja

misiek_Pt [off] 15-10-2021 23:52
Arktos, slizg aktualny ?

tomi [off] 01-10-2021 22:18
Shock

edzio [off] 25-09-2021 21:57
Shock

edzio [off] 21-06-2021 06:10
Shock

Arktos [off] 13-06-2021 13:46
Witam Sprzedam kilka pozostałych części: ślizg zderzaka, nadkole, spinki listew bocznych, gumowy chodnik pasażera. https://drive.goo.
..sp=sharing
Pozdrawiam

sonic [off] 05-03-2021 20:00
Elo ? ? Nie ma ktoś R19 cabrio na części? Szukam boczków tylnich, obojętnie w jakim kolorze. ? ?

kosa1010 [off] 20-02-2021 20:33
Ktoś ma dla jasności to nie moje ogłoszenie https://sprzedaje.
..nr63226815

BANIO@ [off] 16-02-2021 20:21
Elo Pany po długim czasie Smile nie ma ktoś felg alu oryginalnych na sprzedaż do 19-stki ?

gielab0019 [off] 11-12-2020 10:44
piotreek, w Megance 1 ph2 pół h roboty


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Rozmiar opon na zimę 
waldi95
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 15:19
Awatar


Postów: 187

Data rejestracji: 20.11.2008 14:13
Skąd: wielkopolskie
Turek

Jestem nowym użytkownikiem forum i mam jedno małe pytanko co do ogumienia na zimę w mojej R19 Chamade, a mianowicie od starego auta zostały mi zimówki o rozmiarze 155/70/13 i chciałbym się spytać was klubowiczów czy one pasowały by do do r19 czy musi być opona o jakimś większym rozmiarze. Rozmiarze góry dziękuję za pomoc i sugestie.

Edytowane przez Radek_0089 dnia 06-01-2009 20:38
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 20-11-2008 15:19
Awatar
maestro-nieaktywny
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 16:40
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

jeździć to bedzie ale ja bym sie bał. duży profil, wąskie straszine. przynajmniej 165 albo nawet 175 polecam.
 
Kop
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 17:59
Awatar


Postów: 738

Data rejestracji: 03.01.2008 16:47
Skąd: wielkopolskie
Słupca

Miedzy 165 a 175 juz jest spora rożnica zwłaszcza przy hamowaniu na mokrym a 155 to sobie nawet nie wyobrażam Wink

Z kobietą można spać Wink Renówka stoi w garażu a ty nie śpisz tylko myślisz Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
 
pomarancz
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 18:04
Awatar


Postów: 1293

Data rejestracji: 06.07.2005 18:47
Skąd: lubuskie
Szprotawa

Laduj 175.
3 zime bede sie na takich gumach uganial, uwazam ze sa optymalne do renifera.

The best way of life is cabrio drive

Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
 
Kop
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 18:05
Awatar


Postów: 738

Data rejestracji: 03.01.2008 16:47
Skąd: wielkopolskie
Słupca

Popieram całkowicie kolege Wink

Z kobietą można spać Wink Renówka stoi w garażu a ty nie śpisz tylko myślisz Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
 
maestro-nieaktywny
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 18:15
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

ja jezdze od zawsze na 175 i miód malina czy R19 czy Fiat 125p.
 
--_Black-widow--
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 18:23
Awatar


Postów: 55

Data rejestracji: 12.04.2008 13:18
Skąd: -

ja teraz założyłem do swojej 185/60/14 i jeździ sie dobrze

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d
 
waldi95
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 18:23
Awatar


Postów: 187

Data rejestracji: 20.11.2008 14:13
Skąd: wielkopolskie
Turek

Ok. dzięki za wasze zdanie i opinie w tym temacie, rozejrzę się za jakimiś większymi oponkami a te od mojego byłego autka spróbuję gdzieś sprzedać.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
 
Red_Arrow
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 18:31
Awatar


Postów: 70

Data rejestracji: 26.07.2008 22:27
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

w książce z Renaty str 4 to rożnie piszą, nawet 145x80x13 to już przegięcie ja mam 175 są spoko[img][/img]
Red_Arrow dodał/a następującą grafikę:
rysunek19.jpg

Moje auto: Laguna 1, benzyna, 170000km
 
maestro-nieaktywny
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 18:33
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

145 i 155 to przy 1,2
 
Red_Arrow
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 18:33
Awatar


Postów: 70

Data rejestracji: 26.07.2008 22:27
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

podjedz do wulkanizacji może da się zamienić na coś innego szerszego

Moje auto: Laguna 1, benzyna, 170000km
 
wolf
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 19:02
Awatar


Postów: 842

Data rejestracji: 24.03.2007 15:03
Skąd: świętokrzyskie
Opatów

hmm powiem tak ja 3 zimy w Reni bujalem sie na zimowkach 155/80/13 i bylo spoko Wink nawet taki rozmiar mialem w brifie jako zalecane zimowki z tym ze 80 wiec jesli nie masz kasy, nie szalejesz w zimie a oponki dobre i jedzisz glownie po miescie to mozesz zalozyc, chocby na probe Wink wkoncu zimy teraz takie sa ze hoho Grin

Renia rządzi, Renia radzi, Renia nigdy Cię nie zdradzi!

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, przebieg oryginalny i ciągle pomału rośnie...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
 
Krzychup
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 22:07
Administrator Awatar


Postów: 4470

Data rejestracji: 10.03.2005 22:32
Skąd: podkarpackie
Jarosław

Ja mam zimówki 155/80/13 Smile Na mokrym, na zakrętach i przy hamowaniu trzeba uważać, bo szybko się ślizgają, ale za to na zaśnieżonych drogach, parkingach spokojnie zaspy mi nie straszne! Smile
A przy profilu 80 to auto jest wyższe więc krawężniki i mniejsze zaspy mi nie straszne Smile


Moje auto: Renault Megane 1.6 16V, benzyna+LPG, 238194km
 
kapusniak19
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 22:14
Awatar


Postów: 1337

Data rejestracji: 01.01.2007 18:43
Skąd: podkarpackie
Ustrzyki Dolne

ja mam 165/70/13 i w zupełności taka szerokość wystarczy...
po zaśnieżonych bieszczadzkich górkach spisują sie superSmile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
 
Redeon
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 23:08
Awatar


Postów: 331

Data rejestracji: 05.12.2007 19:39
Skąd: -

ja na Twoim miejscu bym sprobowal na tych co masz, ogolnie zimowka powinna miec troche mniejsza szerokosc gdyz zwieksza sie wtedy docisk, ja mam 175 i dla mnie to jest za duzo, w przyszlym sezonie zmienie na 165 lub 155

Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
 
maestro-nieaktywny
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2008 23:32
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

ogolnie zimowka powinna miec troche mniejsza szerokosc gdyz zwieksza sie wtedy docisk,


to mit.
 
Crissu84
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2008 01:01
Awatar


Postów: 688

Data rejestracji: 11.10.2007 13:14
Skąd: dolnośląskie
Legnica

ja na zime zakladam 170/70/13 tyle co w gory jezdzilem w zeszlym roku i swietnie sobie radzily Good Yaer'y, ale to juz indywidualna sprawa kazdego kierowcy

Moje auto: Renault Safrane Bi Turbo, benzyna
 
Graby
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2008 09:34
Awatar


Postów: 119

Data rejestracji: 03.04.2007 18:18
Skąd: -

ja hulalem na 165 i bylo dobrze, kiedys podpatrzylem ze w rajdach zimowych też używają weższych opon i to znacznie widocznie cos w tym jest

nowy nabytek AUDI A3 1.9 TDI 110KM 2000r 197 000 tys. ale reniucha zostaje Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 234000km
 
evergreen
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2008 12:20
Awatar


Postów: 212

Data rejestracji: 01.11.2006 13:55
Skąd: mazowieckie
Błonie

hmm... ja mam: 185/60/14 Yokohama W-drive. Na prawdę polecam, bo wydają bardzo mało na reklamę, a dużo na jakość. Smile Miłem Pirelki, Good Yeary, ale nic nie pobije tych gum. Warto poczytać trochę o testach tych opon.
Poza tym, jak masz kupić zimowe oponki to kup sobie nowe. To że zimówka się ślizga na mokrej nawierzchni może oznaczać, że jest zwyczajnie zużyta. Nie chodzi o bieżnik tylko o właściwości gumy.... Nowe oponki zachowują się o niebo lepiej niż jakieś używki, często z wieloma latami nieznanej historii...

Edytowane przez evergreen dnia 21-11-2008 12:24
_______________________________________
evergreen... R19 1.8 16V Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 250000km
 
ttimon
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2008 14:45
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

Graby napisał/a:
ja hulalem na 165 i bylo dobrze, kiedys podpatrzylem ze w rajdach zimowych też używają weższych opon i to znacznie widocznie cos w tym jest


Zwróć jednak uwagę że zazwyczaj jeżdżą wtedy po nie ubitym głębszym śniegu.

Ja polecałbym podobnie jak evergreen kupić przede wszystkim nowe opony. Czasem lepiej kupić "mniej markowe" a nowe, niż kilkuletnie używki renomowanej marki które straciły już sporo na miękkości gumy itp

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: