Menu główne
Forum
Klubowicze
arcios91 |
Dodany dnia 15-11-2011 18:38 |
Postów: 10 Data rejestracji: 15.11.2011 16:59 Skąd: - |
mam ten sam problem z obrotami...a propo tych dwóch prób:
-załamałem wężyk i zgasł -założyłem folie aluminiową taką cięką też zgasł dodałem troche gazu i dopiero w tedy potargał folię ...linke mam do wymiany,co prawda gdy poluzowałem linke, obroty spadły...ale wachają sie miedzy 1100 a 1200 co mogło by byc nie tak ? tuning-wioska ? Jesli kazdy takie samo ma autko musi miec dusze i harakter renatka ja ma
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 238000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-11-2011 18:38 |
grzes70 |
Dodany dnia 15-11-2011 23:34 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@arcios91: wymień linkę żeby była pewność że obroty od niej nie zostają wyższe. EGR masz?Wywal z auta-opis jak to zrobić znajdziesz w FAQ. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
arcios91 |
Dodany dnia 19-11-2011 14:53 |
Postów: 10 Data rejestracji: 15.11.2011 16:59 Skąd: - |
dzisiaj sprawdze
Treść dodana dnia 22-11-2011 16:56: jestem pewny to nie linka...gdyz uchwyt przepustnicy nie moze sie bardziej cofnąć...jest sruba regulacyjna ale urwana ...na benzynie mam 1600 a na gazie mam 900 falujace tak ze czasem nawet zgasnie albo czasem ma 1300 .Gaz do regulacji ale co z benzyna a i z tym EGR jest cos okragłego ,podobnego do EGR ale nie jestem pewny czy to jest to ,bo nie ma dobrego widoku na to... Treść dodana dnia 24-11-2011 18:01: heh nic nikt nie doradzi ? Edytowane przez arcios91 dnia 22-11-2011 17:00 tuning-wioska ? Jesli kazdy takie samo ma autko musi miec dusze i harakter renatka ja ma
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 238000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 24-11-2011 18:12 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Ale co Ci doradzić?Jechać do Ciebie i sprawdzić czy masz EGR?Akurat w C3J dość dobrze widać,patrzysz za obudowę filtra powietrza na kolektor ssący.Zaraz za zespołem przepustnicy.Przy takim przebiegu prawie na pewno dobrze nie działa. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
arcios91 |
Dodany dnia 25-11-2011 14:30 |
Postów: 10 Data rejestracji: 15.11.2011 16:59 Skąd: - |
chodzi mi o te obroty...EGR znalazlem ostatnio chociaz przez chwile nie byłem pewny...
tuning-wioska ? Jesli kazdy takie samo ma autko musi miec dusze i harakter renatka ja ma
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 238000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-11-2011 23:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to proste jak ruchanie.
masz opis, masz zdjecia, są schematy. czego nie rozumiesz? konkretnie pisz co jest niejasne. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
thoma_82 |
Dodany dnia 02-03-2012 13:17 |
Postów: 2 Data rejestracji: 21.03.2010 20:22 Skąd: - |
witam, chciałbym się podłączyć pod temat, mianowicie miałem problemy z wysokimi obrotami(~2,5 tyś.) i problemem była walnięta słynna uszczelka między kolektorami (ale raczej nie tylko?) - po wymianie problem zniknął ale tylko gdy silnik jest zimny (obroty~1000), gdy się rozgrzewa to obroty stopniowo wzrastają ponownie i nie wiem czym może być to spowodowane, (sprawdzone czujniki temp.,czujnik położenia wału, EGR wywalony, krokowy ustawiony), zastanawiam się nad wymianą jednostki sterującej, chyba że macie koledzy inne propozycje Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 184766km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 02-03-2012 15:28 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@thoma_82 EGR jest usunięty według opisu z forum?Spróbuj wyczuć czy to krokowy podbija obroty (chodzi o to czy obroty rosną mimo że krokowy jest w tylnym skrajnym położeniu).Styk w krokowym sprawdzałeś? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
thoma_82 |
Dodany dnia 07-03-2012 19:43 |
Postów: 2 Data rejestracji: 21.03.2010 20:22 Skąd: - |
tak EGR wywalony zgodnie z opisem z forum, i dzięki za sugestie, gdy chciałem zobaczyć czy krokowy jest w skrajnym położeniu, docisnąłem ten półksiężyc do silniczka i obroty spadły, myślałem że to krokowy nie dochodzi do końca więc go rozebrałem przeczyściłem i przesmarowałem, ale okazało się że to raczej linka gazu go po prostu nie puszczała dalej (pewnie po wymianie uszczelki poprowadziłem ją nie tak ja trzeba i się skróciła), na razie jest poprowadzono inaczej i zobaczymy czy to w tym był problem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 184766km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |