19 Grudzień 2014 12:55:51
Zdjęcia użytkowników
Brzozak szczur
Ilosć albumów: 1712, Ilosć zdjęć: 6643

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

dj_mafiozo [off] 19-12-2014 10:35
wysprzęgla. Poczekaj kilka tysięcy kilometrów a zacznie się podnosić.

dj_mafiozo [off] 19-12-2014 10:34
zaczyna się opierać nie na okładzinach, tylko na samej tarczy. Naciąganie linki nic nie da, bo tylko sprzęgło będzie brać jeszcze niżej, co przy nowych okładzinach może się okazać, że w ogóle nie

dj_mafiozo [off] 19-12-2014 10:32
sprzęgła utrzymuje jałowy skok pedału (czyli właśnie początek brania) w tym samym położeniu, a gdy okładziny się kończą i samoregulator już nie daje rady zaczyna brać coraz wyżej, aż w końcu docisk

dj_mafiozo [off] 19-12-2014 10:31
Waycher, Za bardzo się przyzwyczaiłeś do zużytego sprzęgła, przy nowych okładzinach sprzęgło bierze przy samej podłodze, R19 ma samoregulator przy pedale, który przez większość żywota

mesh [off] 19-12-2014 10:15
Musisz ja naciagnac bardziej, albo daj jakas podkladke na lince przy skrzyni. Jaki silnik? Ale to ze bierze z podlogi jest dobre..

Waycher [off] 19-12-2014 09:34
witam mam takie pytanko orientuje sie ktos jak wyregolowac linke sprzegla bo niedawno mialem regenerowana okladzine i teraz linka chyba jest za luzna bo pedal bierze od samej podlogi i jest kiszka

themati93r [on] 19-12-2014 09:02
Koucz, jjakiego podciśnienia hmm proszę o fotki co muszę zaślepić; )

jonowaty [on] 19-12-2014 01:28
Kujtek, wiadomo o co chodzi Wink

Kujtek [off] 19-12-2014 01:23
jonowaty, bo z fleszem to tylko rejestrację było widać i musiałem ją zasłonić żeby się nie odbijało światło

jonowaty [on] 19-12-2014 01:07
Kujtek, a co to za cenzura? żółta


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Lp.DataWojewództwoMiastoMiejsceDyskusja
121.12.2014 17:00lubelskieLublin - opłatkowyparking podziemny FelicityZobacz

Zobacz temat
 Drukuj temat
silnik f2n 1,7 gaznik 
Kazik
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2009 15:42
Awatar


Postów: 4

Data rejestracji: 04.01.2009 14:34
Skąd: -

silnik na wolnych obrotach gasnie.Na wyszych pracuje normalnie .Gaznik rozbieralem i czyscilem 3 razy.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 230000km
 
kapusniak19
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2009 15:58
Awatar


Postów: 1335

Data rejestracji: 01.01.2007 18:43
Skąd: -

może dysza wolnych obrotów zatkana?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
 
macky
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2009 16:54
Awatar


Postów: 26

Data rejestracji: 25.10.2007 06:18
Skąd: -

a jaki masz gaznik?

macky

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 230000km
 
Kazik
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2009 17:11
Awatar


Postów: 4

Data rejestracji: 04.01.2009 14:34
Skąd: -

GAZNIK TO SOLEX 32-34 Z13

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 230000km
 
macky
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2009 17:14
Awatar


Postów: 26

Data rejestracji: 25.10.2007 06:18
Skąd: -

a elektro zawór masz dobry?

macky

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 230000km
 
wsmpw
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2009 17:20
Awatar


Postów: 78

Data rejestracji: 25.03.2006 19:24
Skąd: -

regulacja składu mieszanki..

WSM www.klubrenault5.pl
http://www.fotosi...bum/928138images40.fotosik.pl/1011/6d878d98c2940e33gen.jpg

Moje auto: Renault 5, benzyna+LPG, 20000km
 
Kazik
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2009 17:21
Awatar


Postów: 4

Data rejestracji: 04.01.2009 14:34
Skąd: -

Ktory to elekrozawor w ktorym miejscu sie znajduje

EDIT: Nie piszemy wielkimi literami, oznacza to, że krzyczysz! Krzychu.

Edytowane przez Krzychup dnia 04-01-2009 21:28
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 230000km
 
macky
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2009 17:28
Awatar


Postów: 26

Data rejestracji: 25.10.2007 06:18
Skąd: -

z tył powinien dochodzić ci kabelek

macky

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 230000km
 
Kazik
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2009 18:01
Awatar


Postów: 4

Data rejestracji: 04.01.2009 14:34
Skąd: -

dzieki ci dobry czlowieku te kabelki znalazlem ale jak sprawdzic to ustrojstwo

Edit: i jeszcze chce zapytac czy ten elekrozawor jest przyczyna gasniecia na wolnych obrotach

EDIT: edytuj posty, a nie pisz jeden pod drugim. Krzychu.

Edytowane przez Krzychup dnia 04-01-2009 21:30
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 230000km
 
macky
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2009 18:14
Awatar


Postów: 26

Data rejestracji: 25.10.2007 06:18
Skąd: -

jak jest walnięty to na wolnych obrotach nie bedzię chodził, sprawdz czy dochodzi do niego prad

macky

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 230000km
 
Przejdź do forum: