24 Czerwiec 2017 00:26:03
Zdjęcia użytkowników
lumi DieselPower
Ilosć albumów: 1733, Ilosć zdjęć: 6666

Kliknij! - pomóż w utrzymaniu portalu


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [on] 24-06-2017 00:16
Jakby co to mnie można poznac po e36 bialym w coupe Wink na tablicach dzg

Krzychu311 [off] 24-06-2017 00:14
Ja niestety jutro jade na inna impreze ale za rok mowe sie uda wpasc

gielab0019 [on] 23-06-2017 23:54
Jedzie ktoś jutro ktoś z DLN na zlot do Wałbrzycha ? Wink

zieluch111 [off] 23-06-2017 22:42
siemanko Pfft

Fizol [off] 23-06-2017 20:12
@sobeckkk Taka maska dla Renault 19 to pikuś, komplet foteli i kanape tylną mieści bez problemu, kto jeździ na pikniki/ działki to wie ile włożyć można w niby to nieduże auto ok

patrick_LCH [off] 23-06-2017 19:49
sobeckkk, da radę ;P

sobeckkk [off] 23-06-2017 17:57
i orientuje sie ktos czy da sie ph2 hatchbackiem przewieźć maskę? oczywiscie z r19, z jednym pasażerem z przodu

sobeckkk [off] 23-06-2017 16:52
panowie kto ma kierunkowskazy do ph2 oryginalne, oryginalnie sklejone i wybiera się jutro na ozr? jak ktoś ma to może wziąć chętnie przygarnę

kosiarz79 [off] 23-06-2017 13:12
Cabrio ubawjeszcze w skarbowce musiałem dopłacić bo to cabrio i za mało dla nich było luksus normalnie pany Pfft

jonowaty [off] 23-06-2017 10:22
To Zależy jak kto rejestruje w wydziale komunikacji i wiem to z własnego doświadczenia Pfft


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy nadwozia
 Drukuj temat
Szyba przednia pytanie?? 
twinsjg
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 06-01-2009 16:13
Awatar


Postów: 189

Data rejestracji: 24.08.2008 12:58
Skąd: -

Mama pytanko czy szyba z hatchbacka pasuje do cabrio a jesli tak to czy z ph1 ma taka sama jak ph2 ? z gory dzieki i pozdrawiam

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 06-01-2009 16:13
Awatar
misiek_Pt
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 06-01-2009 16:16
Awatar

Klubowicz #0272

Postów: 5851

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

szyby sa takie sameSmile wszystkieSmile

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
twinsjg
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 06-01-2009 16:41
Awatar


Postów: 189

Data rejestracji: 24.08.2008 12:58
Skąd: -

no to pieknie jestem o kilka zloty bogatszy Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
 
Krzychup
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 06-01-2009 18:20
Administrator Awatar

Klubowicz #0022

Postów: 4468

Data rejestracji: 10.03.2005 22:32
Skąd: podkarpackie
Jarosław

Oczywiście przednia czołowa jest taka sama!
Przednie boczne są CHYBA takie same w cabrio i w 3d.


Moje auto: Renault Megane 1.6 16V, benzyna+LPG, 191515km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: