Menu główne
Forum
Klubowicze
Krzychup |
Dodany dnia 08-01-2009 18:47 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Jeśli masz duże spalanie, to do sprawdzenia:
- sonda Lambda - FAQ -> czujniki w F3N - nieszczelności w układzie dolotowym - zaślep/wywal układ EGR -> FAQ -> EGR, - zatankuj dobre paliwo, na sprawdzonej stacji, - sprawdź, czy nie trzeba wymienić świec (można ewentualnie przeczyścić), oleju, filtrów paliwa, oleju, POWIETRZA (można na chwilę wyjąć - nie polecam w zakurzonym otoczeniu - lato - miasto), - sprawdź, czy kable WN nie mają przebić (wieczorem spryskaj spryskiwaczem nad kablami - jeśli będzie dyskoteka - kable do wymiany), - nieszczelność podciśnienia - falujące obroty, - niedogrzanie silnika - jeżeli silnik nie osiąga temperatury roboczej będzie znacznie więcej palił - polecam temat o ogrzewaniu - Lukas_3City Zapraszam do dopisywania swoich spostrzeżeń - w wolnej chwili będę dopisywał. Posty nie związane z rozwiązaniami wysokiego spalania będą kasowane! Edytowane przez Krzychup dnia 25-02-2009 17:04 Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-01-2009 18:47 |
lukas_3city |
Dodany dnia 09-01-2009 12:13 |
Postów: 563 Data rejestracji: 09.02.2005 12:20 Skąd: pomorskie Gdynia |
Niedogrzanie silnika - jeżeli silnik nie osiąga temperatury roboczej będzie znacznie więcej palił
Lukas_3City klubowicz #92
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
szafran29 |
Dodany dnia 23-11-2009 14:31 |
Postów: 351 Data rejestracji: 06.11.2009 11:25 Skąd: lubuskie Szprotawa |
mi palil 10l, wymienilem tylko filtr powietrza i spalanie spadlo Moje auto: Audi a3 1.8T, benzyna+LPG, 220000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 24-11-2009 01:25 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
ja tam nie polecam psikania wody na kable -jak iskierka przeskoczy to bedziecie wiedziec dlaczego
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
mcar |
Dodany dnia 24-11-2009 01:46 |
Postów: 407 Data rejestracji: 27.11.2007 19:09 Skąd: dolnośląskie Legnica |
na kable roztwór solanki ładnie silnik świeci wtedy istne star wars
Szóstego dnia Bóg stworzył człowieka, siódmego dnia człowiek stworzył Renault 19 i zobaczył ze jest dobre
Moje auto: Chrysler Voyager, benzyna+LPG, 218000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 24-11-2009 01:51 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
etam wystarczy przegazowac i juz widac bez zadnych solanek i innych wynalazlow-woda -sol+komora silnika =proszenie sie o klopoty w pozniejszym terminie -zawsze mozna kogos zawolac zeby kabel przytrzymal-bedzie wesolo he eh
Edytowane przez kosiarz79 dnia 24-11-2009 01:52 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
moizi |
Dodany dnia 20-04-2010 13:43 |
Postów: 31 Data rejestracji: 28.10.2009 09:58 Skąd: - |
Przedstawię moją sytuację...ostatnio zatankowałem do pełna (Lukoil) i przejechałem 100km (70% trasa, 30% miasto) przy max. obrotach 2,5tys-2,8tys. Po zajechaniu na stacje (Orlen) do baku "weszło" 9,5l PB95...moim zdaniem to zdecydowanie za dużo. Ojciec też ma Renate z F3N tylko, że multi i pali zdecydowanie mniej. Nie sprawdzałem jakie spalanie jest przy 100km jazdy w mieście, ale obserwując wskazówkę wychodzi ok 11-13l. Ten Typ Tak Ma? Renata jest po wymianie: sondy, kpl. filtrów, świec, przewodów, EGR usunięty. Po wypinaniu kabli z każdego cylindra słychać różnicę w pracy silnika. Obroty na rozgrzanym silniku delikatnie falują, ale nie zawsze od 850 do 950. Niedawno był kompletny remont głowicy, więc zawory itp powinno być wszystko ok. Ciśnienie w oponach ok 2-2,1 Bar. Jeżdżę raczej "eco" tj. bez obrotów powyżej 3tys, dojazd do skrzyżowań bez gazu na biegu. Mam się pogodzić z tymi szalonymi cyferkami przy dystrybutorze czy mogę zrobić coś jeszcze? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 189000km
|
|
|
lukat1988 |
Dodany dnia 20-04-2010 17:39 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
moizi napisał/a: Przedstawię moją sytuację...ostatnio zatankowałem do pełna (Lukoil) i przejechałem 100km (70% trasa, 30% miasto) przy max. obrotach 2,5tys-2,8tys. Po zajechaniu na stacje (Orlen) do baku "weszło" 9,5l PB95...moim zdaniem to zdecydowanie za dużo. Ojciec też ma Renate z F3N tylko, że multi i pali zdecydowanie mniej. Nie sprawdzałem jakie spalanie jest przy 100km jazdy w mieście, ale obserwując wskazówkę wychodzi ok 11-13l. Ten Typ Tak Ma? Renata jest po wymianie: sondy, kpl. filtrów, świec, przewodów, EGR usunięty. Po wypinaniu kabli z każdego cylindra słychać różnicę w pracy silnika. Obroty na rozgrzanym silniku delikatnie falują, ale nie zawsze od 850 do 950. Niedawno był kompletny remont głowicy, więc zawory itp powinno być wszystko ok. Ciśnienie w oponach ok 2-2,1 Bar. Jeżdżę raczej "eco" tj. bez obrotów powyżej 3tys, dojazd do skrzyżowań bez gazu na biegu. Mam się pogodzić z tymi szalonymi cyferkami przy dystrybutorze czy mogę zrobić coś jeszcze? Posprawdzałbym jeszcze na Twoim miejscu zaślepki w kolektorze i gaźniku. Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
tofel3 |
Dodany dnia 23-03-2013 07:15 |
Postów: 139 Data rejestracji: 18.09.2012 18:59 Skąd: mazowieckie Józefów k/Otwocka |
Czy mogę mieć duże spalanie z powodu walniętego Czujnika Temperatury ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 23-03-2013 09:02 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
moizi napisał/a: Przedstawię moją sytuację...ostatnio zatankowałem do pełna (Lukoil) i przejechałem 100km (70% trasa, 30% miasto) przy max. obrotach 2,5tys-2,8tys. Po zajechaniu na stacje (Orlen) do baku "weszło" 9,5l PB95...moim zdaniem to zdecydowanie za dużo. Ojciec też ma Renate z F3N tylko, że multi i pali zdecydowanie mniej. Nie sprawdzałem jakie spalanie jest przy 100km jazdy w mieście, ale obserwując wskazówkę wychodzi ok 11-13l. Ten Typ Tak Ma? Renata jest po wymianie: sondy, kpl. filtrów, świec, przewodów, EGR usunięty. Po wypinaniu kabli z każdego cylindra słychać różnicę w pracy silnika. Obroty na rozgrzanym silniku delikatnie falują, ale nie zawsze od 850 do 950. Niedawno był kompletny remont głowicy, więc zawory itp powinno być wszystko ok. Ciśnienie w oponach ok 2-2,1 Bar. Jeżdżę raczej "eco" tj. bez obrotów powyżej 3tys, dojazd do skrzyżowań bez gazu na biegu. Mam się pogodzić z tymi szalonymi cyferkami przy dystrybutorze czy mogę zrobić coś jeszcze? Norma jak najbardziej na F3N'a. Ja jak wyszarpałem w mieście 10,5 to był sukces. 70% trasa ze spalaniem ~7,5 30% miasto ze spalaniem ~13 Daję właśnie już średnią powyżej 9l/100km. i dlatego swap na coś innego z gamy, przy F3N'ie wychodzi zawsze na lepsze - bo np. takie multi, mimo że ma więcej koni to będzie mniej palić F3N ma jeszcze do tego wszystkiego długą skrzynię - a to też (przynajmniej w mieście) rzutuje na spalanie. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
mlodyz19 |
Dodany dnia 26-11-2013 22:38 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
witam u mnie tez nie zaciekawie ze spalaniem zalewam gdzies 25l gazu i robie jakies 200km i juz zapala sie kontrolka od gazu 240km i juz jest szarpanie przełaczam na benzyne do cpn to tez jakies 12l na 100 i w zasadzie 10 km no to dojazd do miasta takrze nie wleke sie pomiescie dopiero trzymam tak na 2,5tyś ale nie wyczuwam tak zeby dobrze było a tak po zatym jak go odpale i zgasze wysiąde za chwile wsiadam i smierdzi mi gazem cos jest nie szczelne co to może byc opiszcie jakie jest wase spalanie a silnik mój to 1721cm 92km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-11-2013 23:05 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@mlodyz19 regulacja obowiązkowo, strach tak jeździć jak wali gazem. ile już ma parownik? ?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
mlodyz19 |
Dodany dnia 24-01-2014 19:30 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
i max to 140km nie mam sekwencji a butle nabijam mam 40 powinno sie nabic 85/90% u mnie tylko 55/60% sie nabija ale to akurat zrobione bedzie
mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
se7en3 |
Dodany dnia 24-01-2014 19:33 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
ja na 38-39 L robie 360-370km oczywiscie jazda w miescie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
simalson |
Dodany dnia 17-04-2014 19:37 |
Postów: 1 Data rejestracji: 03.09.2013 21:21 Skąd: świętokrzyskie Kielce |
Witam mam problem ze spalaniem i nie wiem co jest nie tak poniewaz ostatnio zatankowalem za 50zl prawie 10 l i przejechalem tylko 65km( jazda po miescie) to chyba sporo jak na taki silnik. prosze o pomoc
Edytowane przez simalson dnia 17-04-2014 20:00 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 186000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |