Menu główne
Forum
Klubowicze
Zywiec |
Dodany dnia 05-05-2010 17:17 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
chyba bd musial inaczej poszukac. bo lewe dopiero co bylo wymieniane z 3 miesiace temu ale huczenie jest tak uciazliwe ze w kabinie ciezko okreslic.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-05-2010 17:17 |
maestro |
Dodany dnia 05-05-2010 18:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Mówie - sprawdz wszystkie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
piomazi |
Dodany dnia 16-05-2010 15:13 |
Postów: 160 Data rejestracji: 01.05.2009 12:13 Skąd: śląskie Wisła |
Zaczęło mi huczeć , akustycznie wyraźnie z przodu , raczej podejrzewałem łożysko koła. Podnoszeniem auta i kręceniem kół raczej nie dawało rady z diagnozować, którego koła łożysko hałasuje. Ten sposób będzie dobry chyba tylko na tylne koła , nie napędowe. Przy kręceniu przednich niestety kręcą się również półosie połączone ze skrzynią. Nawet rozpędzałem auto na klockach do 140km/h , wyłączałem silnik i nie szło rozpoznać które łożysko huczy. Przy jeździe po łuku w prawo hałas się zwiększał więc liczyłem, że to będzie lewe łożysko. I tak było w moim przypadku. Zdjąłem obie zwrotnice i już mając je w rękach szło rozpoznać, że lewe łożysko wyraźnie do wymiany. Wymieniłem oba, prawe już nie było idealne. Po wymianie błoga cisza w aucie. Łożyska wymieniane na prasie, ręcznie nikomu nie polecam. Po wyjęciu piasty ze zwrotnicy faktycznie zostaje na piaście jeden wewnętrzny pierścień łożyska jak piszą poprzednicy. Pierścienie te zostały nacięte kątówką i zbite przecinakiem. W moim aucie było już wymieniane jedno łożysko i pewnie właśnie ono odezwało się po 5 latach eksploatacji ( ślady na piaście bo niefachowym wybijaniu ) Drugie chyba było od nowości. Dlatego warto chyba kupić lepsze łożyska. Np. FŁT Kraśnik jest niewiele droższy od chińskich. Robiłem wywiad z kuzynką i jej mężem co robią w branży maszynowej i potwierdzili wysoką jakość Kraśnika. SKF Poznań ma też wysoką jakość, ale cenowo są dwa razi drożsi. Kraśnik myślę, że ma nie do przebicia stosunek jakości do ceny. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 310000km
|
DieselPower |
Dodany dnia 16-05-2010 15:37 |
Postów: 511 Data rejestracji: 26.10.2009 23:48 Skąd: - |
e tam... ja wymieniałem z przodu prasy nie trzeba... ściagłem zwrotnice i podgrzałem palnikiem,nie acetylenowym tylko zwykła mała butla turystyczna i palnik Podrgzałem piaste i wybiłem młotkiem i tulejką własnej roboty... a wsadzić łożysko... wsadzić na godzine łożysko do zamrazalnika a zwrotnice podgrzac palnikiem, wystarczy wsadzić łożysko do zwrotnicy i młotkiem gumowym lekko klupać i wszedło po 2 klupnieciach
SPRZEDAM PEUGEOTA 306 1.9 DT 92 KM -ALARM, CENTRALNY, NAVI,EL.SZYBER I INNE..
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/306/101297 Moje auto: Renault 19 1.9D RL <<>>Peugeot 306 1.9 XRdt, diesel, 256100km
|
Snorky |
Dodany dnia 16-05-2011 11:53 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Szykuje mi się wymiana łożysk z przodu i pytanie mam.
Czy ten pierścień, który zostaje w środku łożyska to chodzi o pierścień, w który wchodzi przegub (taki z ząbkami dookoła w środku)? Jest on jakoś zabezpieczony czy wystarczy go wybić? Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 16-05-2011 20:42 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
wystarczy wybić, tylko zostanie ci na piaście pierścień z łożyska
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
Snorky |
Dodany dnia 17-05-2011 09:28 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Aha... To już wiem wszystko co mi potrzeba.
Dzięki za odpowiedź @lukat1988. Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
Bot |
Dodany dnia 08-10-2013 19:06 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Znów mi wyje łożysko z przodu , skf bylo i zrobiłem na nim jakieś 5-8 tys km. Na tańszych duzo mniej.
Zmieniam piaste bo uj by to spalił.reszta kół nic nie ruszane , a te chyba już 5 łożysko. Spróbuje jeszcze dokręcić może ucichnie. Czy piasta ze zwrtonica 16v jest taka sama jak w innych? Wiem że są dwa rozmiary łożysk. Na szrocie niedaleko są jakieś i po taniości bym wziął. Czy na oko idzie jakoś rozpoznać czy to te większe? Będzie pasować normalnie http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 08-10-2013 19:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Bot zwrotnice sa te same, jak nie masz absu to jeszcze lepiej. od byle jakiej 19stki bierz, pewnikiem bedzie jak z 1.7 1.8 albo 1.9 bo tam zawsze było duże łozysko.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |