23 Kwietnia 2024 17:13:25
Zdjęcia użytkowników
zchemik radzio87
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
problemy z wysokimi obrotami 
woodchuck
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 17-02-2014 15:03
Awatar


Postów: 2

Data rejestracji: 17.02.2014 13:10
Skąd: mazowieckie
Ciechanów

Witam, chciałbym odświeżyć temat. Zostałem szczęśliwym posiadaczem 19. C3J. Miała za wysokie obroty na biegu jałowym. Wymieniłem krokowca (wyregulowany tak jak potrzeba), jest trochę lepiej ok.1200-1300obr. na lpg około 1000-1100. Testowałem szczelność "na torebkę" ze zdjętą obudową filtra i samochód od razu gasł, a z obudową trochę schodził z obrotów ale nie gasł więc przypuszczam, że uszczelka jest cała. Co jeszcze może być przyczyną wysokich obrotów?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 286000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 17-02-2014 15:03
Awatar
Kujtek
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 17-02-2014 16:56
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@woodchuck zawór egr zaślepiony? uszczelka między kolektorami wymieniona?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
grzes70
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 17-02-2014 17:45
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@woodchuck Wywal EGR jeśli jeszcze jest,opis znajdziesz w FAQ.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
dj_mafiozo
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 17-02-2014 18:37
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

W cleonie oprócz EGRa i uszczelki pod kolektorami może być zaślepka z tyłu korpusu przepustnicy albo może jeszcze łapać lewe powietrze przez nieszczelne węże podciśnieniowe: do mapsensora albo serwa hamulców, pozatym sprawdź czy odma się nie rozleciała.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
woodchuck
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 17-02-2014 22:41
Awatar


Postów: 2

Data rejestracji: 17.02.2014 13:10
Skąd: mazowieckie
Ciechanów

jutro zawór będzie się wywalał, bo sprawdziłem, że jeszcze jest. Rozumiem, że oprócz zaworu wyrzucić i zaślepić resztę przewodów tak jak jest opisane w FAQ? A uszczelka jest na 90% dobra. Zacznę od EGR-a bo to jest szybsze do zrobienia..

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 286000km
 
Kujtek
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 18-02-2014 10:19
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@woodchuck tak, nie możesz mieć sytuacji że silnik sobie będzie za przepustnicą ciągnął świeże powietrze

prostsze? może, ale jak odkręcisz kolektory to za jednym zamachem zakładasz uszczelkę miedzy nimi, i zaślepiasz egr, wszystko wygodnie bo na wierzchu

Edytowane przez Kujtek dnia 18-02-2014 10:29
hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: