12 Maja 2024 08:35:07
Zdjęcia użytkowników
BigBrother mati_
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
[F] Gaz nie Chce Sie Włączyć! 
kudlaty
#81 Drukuj posta
Dodany dnia 30-06-2009 23:52
Awatar


Postów: 4701

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

zdziwię cię? nic nie odpadło, cała instalacja jest przejrzana i sprawdzona, wszystko ok a auto nie przełącza się na gaz Sad

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km
Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 30-06-2009 23:52
Awatar
maestro
#82 Drukuj posta
Dodany dnia 30-06-2009 23:53
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

siakaś centralka moze daje dupy juz? od gazu of koz. bo skoro wszystko to tylko tego nie możemy sprawdzić bez wymiany

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kudlaty
#83 Drukuj posta
Dodany dnia 30-06-2009 23:54
Awatar


Postów: 4701

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

maestro napisał/a:
siakaś centralka moze daje dupy juz? od gazu of koz. bo skoro wszystko to tylko tego nie możemy sprawdzić bez wymiany


czyli co przekaźniki wymieniać po kolei?

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km
Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
 
maestro
#84 Drukuj posta
Dodany dnia 30-06-2009 23:57
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nie. Centralka gazu. Przełącznik, nie wiem co tam jeszcze jest.'

chyba ze masz pierwszą generacje lub jakies inne wymyślone cuś. no nie ma innego wyjscia.

Edytowane przez maestro dnia 30-06-2009 23:58
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kudlaty
#85 Drukuj posta
Dodany dnia 01-07-2009 00:00
Awatar


Postów: 4701

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

jedyna centralka jaka u mnie występuje to tylko przełącznik, ale działa prawidłowo więc odpada,

jeszcze raz piszę mam I gen. więc jedyne co zostaje to przekaźniki albo prucie wszystkich kabli od instalacji Frown

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km
Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
 
maestro
#86 Drukuj posta
Dodany dnia 01-07-2009 00:01
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

pociesze Cie bo wcale duzo tych kabli nie ma a i przełącznika bym nie wykluczał.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kudlaty
#87 Drukuj posta
Dodany dnia 01-07-2009 00:04
Awatar


Postów: 4701

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

maestro napisał/a:
pociesze Cie bo wcale duzo tych kabli nie ma a i przełącznika bym nie wykluczał.


domyślam się, ale są tak zbunkrowane że aż mi się słabo robi na samą myśl że mam to pruć. a przełącznik, hmmmm raczej wykluczam gdyż działa prawidłowo, przełączanie na nim zachodzi to jest bardziej efekt gdzieś pod maską że gaz nie idzie do silnika


Treść dodana dnia 02-07-2009 13:44:

no i dziś rano pogmyrałem trochę w tych kablach i odpalił, przejechałem kawałek, zgasiłem i znów nic, potem podjechałem kawałek na benzynie stanąłem i znów przełączył

w weekend najprawdopodobniej będę rozpruwał instalację bo jest coś popierniczone w zasilaniu najprawdopodobniej, skoro raz działa raz nie nie ma innej opcji

dzięki pomocy przez gg macka r21 i krzycha już wiem co się z czym łączy Wink więc na 90% położę nową inst elektryczną instalacji gazowej, chyba że znajdę wcześniej problem i będzie on na wierzchu to zostawię jak jest tylko naprawię to co potrzeba

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km
Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
 
ober_1990
#88 Drukuj posta
Dodany dnia 02-07-2009 13:50
Awatar


Postów: 431

Data rejestracji: 07.12.2008 05:06
Skąd: -

ja tak zrobiłem zdjołem całą instalacjie i załozyłem według schematu i lataSmile

MILE WIDZIANE TŁUMACZENIE WSZYTSKIEGO ŁOPATOLOGICZNE

Czerwona Strzała na Białych papudrakach z Klimą (nie nabitąGrin) ABS-ami Grin Pełną Elektryka Smile z czerwono-czarnymi obiciamy na boczkach (narazie)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 3d, 200100km
 
kudlaty
#89 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2010 10:49
Awatar


Postów: 4701

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

no i minęło trochę czasu i problem wrócił, co prawda nie położyłem nowych kabli ale wszystko sprawdziłem co w temacie było proponowane

pojawił się jednak nowy wątek. gaz działa tylko jak przełączę go przy zimnym silniku, po zagrzaniu już się nie przełącza

aha i jak widać problem powraca wciąż w tym samym okresie zmiany pogody z zimy na wiosnę, może tu trzeba szukać jakiejś zależności?

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km
Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
 
maestro
#90 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2010 10:55
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

zadnego szarpania?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Tomek_R21
#91 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2010 11:23
Awatar


Postów: 270

Data rejestracji: 20.11.2006 20:23
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

Tak przeczytałem temat i Twoje problemy, pisałeś o jakimś uwalonym przewodzie od przekaźnika itp. A wymieniłeś ten przekaźnik? Jak nie to chociaż otwórz go, zobacz w jakim stanie są styki, może się już nadpaliły, sprawdź rezystancję cewki przekaźnika i ogólnie jego stan w środku.

Moje auto: Rover 214 Si, 103KM, benzyna, 192000km
 
kudlaty
#92 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2010 11:52
Awatar


Postów: 4701

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

maestro napisał/a:
zadnego szarpania?


no właśnie nie szarpie, tzn zdarzyły mi się ze dwie sytuacje że po przełączeniu (jak gaz działał), w momencie jak chciałem ruszyć, przycinało go i delikatnie szarpnął. ale problem zniknął aż do momentu kiedy całkiem przestał działać.

generalnie po przełączeniu na gaz wygląda to tak jakby chwilowo silnik dostał normalnie mieszankę, potem spadają obroty i jakby chodził na 2-3 gary i gaśnie, ratowanie gazem nie pomaga bo silnik nie reaguje w ogóle na pedał gazu

Tomek_R21 napisał/a:
Tak przeczytałem temat i Twoje problemy, pisałeś o jakimś uwalonym przewodzie od przekaźnika itp. A wymieniłeś ten przekaźnik? Jak nie to chociaż otwórz go, zobacz w jakim stanie są styki, może się już nadpaliły, sprawdź rezystancję cewki przekaźnika i ogólnie jego stan w środku.


wiesz nie przypuszczałem że to może być wina przekaźnika, raczej szukałem/szukam problemu gdzieś w elektrozaworach, ale najpewniej jutro kupie nowy przekaźnik i go po prostu wymienię. jeżeli o styki chodzi (nie tylko w przekaźniku) to nie dalej jak miesiąc temu wszystko wyczyściłem, bo to wtedy zaczynały się mniej więcej problemy z gazem

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km
Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
 
maestro
#93 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2010 11:57
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

wyglada to takze jakby silnik pracował na obu paliwach

generalnie po przełączeniu na gaz wygląda to tak jakby chwilowo silnik dostał normalnie mieszankę, potem spadają obroty i jakby chodził na 2-3 gary i gaśnie, ratowanie gazem nie pomaga bo silnik nie reaguje w ogóle na pedał gazu

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Tomek_R21
#94 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2010 12:05
Awatar


Postów: 270

Data rejestracji: 20.11.2006 20:23
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

To tak jak wspomniałem może to być ten przekaźnik który po załączeniu gazu odcina wtrysk paliwa. Chyba że są jeszcze jakieś elementy za to odpowiedzialne, ale nie wydaje mnie sieSmile

Moje auto: Rover 214 Si, 103KM, benzyna, 192000km
 
kudlaty
#95 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2010 16:39
Awatar


Postów: 4701

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

jak wszedłem do garażu normalnie wszystko działało na gazie do momentu aż się zagrzał, po osiągnięciu temp. normalnej zaczął tracić wolne obroty, coraz bardziej zastanawiam się czy to nie parownik. pogmyrałem trochę przy wolnych obrotach i jest jako tako, obroty trzyma ale czasem tak jakby chciał przygasnąć, jeździ w miarę normalnie, także zobaczymy jutro co i jak się okaże

jutro kupię przekaźnik bo to grosze kosztuje a potem zobaczymy co się będzie działo


Treść dodana dnia 26-04-2010 20:37:

no dobra, to kolejny dzień walki za mną. zmieniłem przekaźnik i ... mam pytanie jedno z tych głupszych Wink

czy jak podłącze źle przekaźnik to jest szansa że centralka pyknie mi na zielono (czyt. na gaz) a samochód dalej będzie działał na benzynie?

wiem że może pytanie głupie ale mam wrażenie że samochód cały czas chodzi na benzynie nie ważne czy na centralce świeci się na czerwono (benzyna) czy na zielono (gaz). skąd ten wniosek? hmmm mam wrażenie że spaliny nie śmierdzą gazem jak poprzednio tylko benzyną.

teraz w kwestii formalne, przekaźnik kupiłem teoretycznie ten sam, ale miał inne oznaczenia (rysunek Smile ) i zgłupiałem przy podłączaniu. tzn podłączyłem nóżki tak samo jak na starym przekaźniku ale boje się że ten jest jakoś przestawiony czy coś

stary rozebrałem (praktycznie połamałem) no i jest trochę rudy w środku, możliwe że te całe jaja z obrotami i nie paleniem były przez to?

Edytowane przez kudlaty dnia 26-04-2010 20:38
Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km
Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
 
maestro
#96 Drukuj posta
Dodany dnia 26-04-2010 20:45
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Przekaźnik i tak kwalifikował sie do wywalenia z tego co piszesz.

Generalnie piny są rozłożone identycznie, wiec jezeli wyjąłeś stary i w takim samym ustawieniu włozyłeś nowy to wszystko powinno byc okey. Jezeli teraz masz jakieś jaja typu benzyna mimo ze przełącznik na gaz to moze byc zwarcie, "centralka" lipna, albo elektrozawory nie dostają sygnalu.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Tomek_R21
#97 Drukuj posta
Dodany dnia 26-04-2010 20:50
Awatar


Postów: 270

Data rejestracji: 20.11.2006 20:23
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

Jeśli przekaźnik jest wkładany w plastikową podstawkę w której rozlokowane są konektory, to nie da się go źle włożyć. Inna sprawa jeśli masz luźno konektory, to mogłeś coś pomieszać Smile

Tak sobie myślę, że jeśli przekaźnik jest tylko od odcinania wtryskiwacza paliwa, to po calkowitym wyrzuceniu przekaźnika i odpaleniu auta (na gazie, bo wtrysk byłby odłączony) i jeśli czyli spaliny by śmierdziały tylko gazem, nie tak jak piszesz benzyną, a silnik by nie pracował po przełączeniu na benzyne, to faktycznie byłaby to wina tego przekaźnika.

Edytowane przez Tomek_R21 dnia 26-04-2010 20:55
Moje auto: Rover 214 Si, 103KM, benzyna, 192000km
 
kudlaty
#98 Drukuj posta
Dodany dnia 26-04-2010 20:55
Awatar


Postów: 4701

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

widzisz nie było z tym nigdy problemów, centralki raczej bym tu nie kwalifikował jako be bo normalnie działała i wydaje mi się że działa.

skoro piny w przekaźniku zawsze są tak samo oznacza to że podłączyłem wsio dobrze. a kwestia że pali mi na benzynie i tak jest tylko moim teoretycznym odczuciem zapachowym i pewnie sprawdzi się w praktyce jak będzie ubywać gazu z butli Smile

a stary przekaźnik w środku wygląda tak:
[img]http://images39.fotosik.pl/284/dbb0a3c6fbf28ee1m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images49.fotosik.pl/288/369bcdaaaed93f3bm.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images44.fotosik.pl/287/a0045f3da1d3884cm.jpg[/img] is not a valid Image.

i śmierdzi spalonym zwojem Grin

edit: aha no i na razie niby działa, więc czekam do następnego razu Grin a przy okazji jak będę tak jeździł sprawdzę czy ubywa benzyny czy gazu i będzie wiadomo jak to jest Smile jeździć i tak muszę Grin

Edytowane przez kudlaty dnia 26-04-2010 21:01
Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km
Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
 
grzes70
#99 Drukuj posta
Dodany dnia 27-04-2010 13:02
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Jeśli śmierdzi to 99% że jest uszkodzony.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
kudlaty
Dodany dnia 28-04-2010 13:49
Awatar


Postów: 4701

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

no dobra, więc 3 dzień po wymianie przekaźnika, gaz "działa". cudzysłów tu dałem bo problem mam z obrotami na jałowym, a dokładniej jak na jałowym dodam gazu to tak jakby się dusił, zaraz zejdę do garażu i będę go regulował tylko powiedzcie czy dobrze myślę że to oznacza za bogatą dawkę, czy jednak jest odwrotnie. chodzi o takie przydławienie np przy ruszaniu, że musi się wkręcić troszeczkę na obroty żeby załapać normalnie

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km
Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: