Menu główne
Forum
Klubowicze
kudlaty |
Dodany dnia 30-06-2009 23:52 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
zdziwię cię? nic nie odpadło, cała instalacja jest przejrzana i sprawdzona, wszystko ok a auto nie przełącza się na gaz
Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-06-2009 23:52 |
maestro |
Dodany dnia 30-06-2009 23:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
siakaś centralka moze daje dupy juz? od gazu of koz. bo skoro wszystko to tylko tego nie możemy sprawdzić bez wymiany
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kudlaty |
Dodany dnia 30-06-2009 23:54 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
maestro napisał/a: siakaś centralka moze daje dupy juz? od gazu of koz. bo skoro wszystko to tylko tego nie możemy sprawdzić bez wymiany czyli co przekaźniki wymieniać po kolei? Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-06-2009 23:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie. Centralka gazu. Przełącznik, nie wiem co tam jeszcze jest.'
chyba ze masz pierwszą generacje lub jakies inne wymyślone cuś. no nie ma innego wyjscia. Edytowane przez maestro dnia 30-06-2009 23:58 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kudlaty |
Dodany dnia 01-07-2009 00:00 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
jedyna centralka jaka u mnie występuje to tylko przełącznik, ale działa prawidłowo więc odpada,
jeszcze raz piszę mam I gen. więc jedyne co zostaje to przekaźniki albo prucie wszystkich kabli od instalacji Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-07-2009 00:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pociesze Cie bo wcale duzo tych kabli nie ma a i przełącznika bym nie wykluczał.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kudlaty |
Dodany dnia 01-07-2009 00:04 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
maestro napisał/a: pociesze Cie bo wcale duzo tych kabli nie ma a i przełącznika bym nie wykluczał. domyślam się, ale są tak zbunkrowane że aż mi się słabo robi na samą myśl że mam to pruć. a przełącznik, hmmmm raczej wykluczam gdyż działa prawidłowo, przełączanie na nim zachodzi to jest bardziej efekt gdzieś pod maską że gaz nie idzie do silnika Treść dodana dnia 02-07-2009 13:44: no i dziś rano pogmyrałem trochę w tych kablach i odpalił, przejechałem kawałek, zgasiłem i znów nic, potem podjechałem kawałek na benzynie stanąłem i znów przełączył w weekend najprawdopodobniej będę rozpruwał instalację bo jest coś popierniczone w zasilaniu najprawdopodobniej, skoro raz działa raz nie nie ma innej opcji dzięki pomocy przez gg macka r21 i krzycha już wiem co się z czym łączy więc na 90% położę nową inst elektryczną instalacji gazowej, chyba że znajdę wcześniej problem i będzie on na wierzchu to zostawię jak jest tylko naprawię to co potrzeba Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
ober_1990 |
Dodany dnia 02-07-2009 13:50 |
Postów: 431 Data rejestracji: 07.12.2008 05:06 Skąd: - |
ja tak zrobiłem zdjołem całą instalacjie i załozyłem według schematu i lata
MILE WIDZIANE TŁUMACZENIE WSZYTSKIEGO ŁOPATOLOGICZNE Czerwona Strzała na Białych papudrakach z Klimą (nie nabitą) ABS-ami Pełną Elektryka z czerwono-czarnymi obiciamy na boczkach (narazie) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 3d, 200100km
|
kudlaty |
Dodany dnia 25-04-2010 10:49 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
no i minęło trochę czasu i problem wrócił, co prawda nie położyłem nowych kabli ale wszystko sprawdziłem co w temacie było proponowane
pojawił się jednak nowy wątek. gaz działa tylko jak przełączę go przy zimnym silniku, po zagrzaniu już się nie przełącza aha i jak widać problem powraca wciąż w tym samym okresie zmiany pogody z zimy na wiosnę, może tu trzeba szukać jakiejś zależności? Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
maestro |
Dodany dnia 25-04-2010 10:55 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zadnego szarpania?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Tomek_R21 |
Dodany dnia 25-04-2010 11:23 |
Postów: 270 Data rejestracji: 20.11.2006 20:23 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
Tak przeczytałem temat i Twoje problemy, pisałeś o jakimś uwalonym przewodzie od przekaźnika itp. A wymieniłeś ten przekaźnik? Jak nie to chociaż otwórz go, zobacz w jakim stanie są styki, może się już nadpaliły, sprawdź rezystancję cewki przekaźnika i ogólnie jego stan w środku. Moje auto: Rover 214 Si, 103KM, benzyna, 192000km
|
kudlaty |
Dodany dnia 25-04-2010 11:52 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
maestro napisał/a: zadnego szarpania? no właśnie nie szarpie, tzn zdarzyły mi się ze dwie sytuacje że po przełączeniu (jak gaz działał), w momencie jak chciałem ruszyć, przycinało go i delikatnie szarpnął. ale problem zniknął aż do momentu kiedy całkiem przestał działać. generalnie po przełączeniu na gaz wygląda to tak jakby chwilowo silnik dostał normalnie mieszankę, potem spadają obroty i jakby chodził na 2-3 gary i gaśnie, ratowanie gazem nie pomaga bo silnik nie reaguje w ogóle na pedał gazu Tomek_R21 napisał/a: Tak przeczytałem temat i Twoje problemy, pisałeś o jakimś uwalonym przewodzie od przekaźnika itp. A wymieniłeś ten przekaźnik? Jak nie to chociaż otwórz go, zobacz w jakim stanie są styki, może się już nadpaliły, sprawdź rezystancję cewki przekaźnika i ogólnie jego stan w środku. wiesz nie przypuszczałem że to może być wina przekaźnika, raczej szukałem/szukam problemu gdzieś w elektrozaworach, ale najpewniej jutro kupie nowy przekaźnik i go po prostu wymienię. jeżeli o styki chodzi (nie tylko w przekaźniku) to nie dalej jak miesiąc temu wszystko wyczyściłem, bo to wtedy zaczynały się mniej więcej problemy z gazem Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
maestro |
Dodany dnia 25-04-2010 11:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wyglada to takze jakby silnik pracował na obu paliwach
generalnie po przełączeniu na gaz wygląda to tak jakby chwilowo silnik dostał normalnie mieszankę, potem spadają obroty i jakby chodził na 2-3 gary i gaśnie, ratowanie gazem nie pomaga bo silnik nie reaguje w ogóle na pedał gazu Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Tomek_R21 |
Dodany dnia 25-04-2010 12:05 |
Postów: 270 Data rejestracji: 20.11.2006 20:23 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
To tak jak wspomniałem może to być ten przekaźnik który po załączeniu gazu odcina wtrysk paliwa. Chyba że są jeszcze jakieś elementy za to odpowiedzialne, ale nie wydaje mnie sie Moje auto: Rover 214 Si, 103KM, benzyna, 192000km
|
kudlaty |
Dodany dnia 25-04-2010 16:39 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
jak wszedłem do garażu normalnie wszystko działało na gazie do momentu aż się zagrzał, po osiągnięciu temp. normalnej zaczął tracić wolne obroty, coraz bardziej zastanawiam się czy to nie parownik. pogmyrałem trochę przy wolnych obrotach i jest jako tako, obroty trzyma ale czasem tak jakby chciał przygasnąć, jeździ w miarę normalnie, także zobaczymy jutro co i jak się okaże
jutro kupię przekaźnik bo to grosze kosztuje a potem zobaczymy co się będzie działo Treść dodana dnia 26-04-2010 20:37: no dobra, to kolejny dzień walki za mną. zmieniłem przekaźnik i ... mam pytanie jedno z tych głupszych czy jak podłącze źle przekaźnik to jest szansa że centralka pyknie mi na zielono (czyt. na gaz) a samochód dalej będzie działał na benzynie? wiem że może pytanie głupie ale mam wrażenie że samochód cały czas chodzi na benzynie nie ważne czy na centralce świeci się na czerwono (benzyna) czy na zielono (gaz). skąd ten wniosek? hmmm mam wrażenie że spaliny nie śmierdzą gazem jak poprzednio tylko benzyną. teraz w kwestii formalne, przekaźnik kupiłem teoretycznie ten sam, ale miał inne oznaczenia (rysunek ) i zgłupiałem przy podłączaniu. tzn podłączyłem nóżki tak samo jak na starym przekaźniku ale boje się że ten jest jakoś przestawiony czy coś stary rozebrałem (praktycznie połamałem) no i jest trochę rudy w środku, możliwe że te całe jaja z obrotami i nie paleniem były przez to? Edytowane przez kudlaty dnia 26-04-2010 20:38 Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-04-2010 20:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Przekaźnik i tak kwalifikował sie do wywalenia z tego co piszesz.
Generalnie piny są rozłożone identycznie, wiec jezeli wyjąłeś stary i w takim samym ustawieniu włozyłeś nowy to wszystko powinno byc okey. Jezeli teraz masz jakieś jaja typu benzyna mimo ze przełącznik na gaz to moze byc zwarcie, "centralka" lipna, albo elektrozawory nie dostają sygnalu. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Tomek_R21 |
Dodany dnia 26-04-2010 20:50 |
Postów: 270 Data rejestracji: 20.11.2006 20:23 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
Jeśli przekaźnik jest wkładany w plastikową podstawkę w której rozlokowane są konektory, to nie da się go źle włożyć. Inna sprawa jeśli masz luźno konektory, to mogłeś coś pomieszać
Tak sobie myślę, że jeśli przekaźnik jest tylko od odcinania wtryskiwacza paliwa, to po calkowitym wyrzuceniu przekaźnika i odpaleniu auta (na gazie, bo wtrysk byłby odłączony) i jeśli czyli spaliny by śmierdziały tylko gazem, nie tak jak piszesz benzyną, a silnik by nie pracował po przełączeniu na benzyne, to faktycznie byłaby to wina tego przekaźnika. Edytowane przez Tomek_R21 dnia 26-04-2010 20:55 Moje auto: Rover 214 Si, 103KM, benzyna, 192000km
|
kudlaty |
Dodany dnia 26-04-2010 20:55 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
widzisz nie było z tym nigdy problemów, centralki raczej bym tu nie kwalifikował jako be bo normalnie działała i wydaje mi się że działa.
skoro piny w przekaźniku zawsze są tak samo oznacza to że podłączyłem wsio dobrze. a kwestia że pali mi na benzynie i tak jest tylko moim teoretycznym odczuciem zapachowym i pewnie sprawdzi się w praktyce jak będzie ubywać gazu z butli a stary przekaźnik w środku wygląda tak: [img]http://images39.fotosik.pl/284/dbb0a3c6fbf28ee1m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images49.fotosik.pl/288/369bcdaaaed93f3bm.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images44.fotosik.pl/287/a0045f3da1d3884cm.jpg[/img] is not a valid Image. i śmierdzi spalonym zwojem edit: aha no i na razie niby działa, więc czekam do następnego razu a przy okazji jak będę tak jeździł sprawdzę czy ubywa benzyny czy gazu i będzie wiadomo jak to jest jeździć i tak muszę Edytowane przez kudlaty dnia 26-04-2010 21:01 Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 27-04-2010 13:02 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Jeśli śmierdzi to 99% że jest uszkodzony. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
kudlaty |
Dodany dnia 28-04-2010 13:49 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
no dobra, więc 3 dzień po wymianie przekaźnika, gaz "działa". cudzysłów tu dałem bo problem mam z obrotami na jałowym, a dokładniej jak na jałowym dodam gazu to tak jakby się dusił, zaraz zejdę do garażu i będę go regulował tylko powiedzcie czy dobrze myślę że to oznacza za bogatą dawkę, czy jednak jest odwrotnie. chodzi o takie przydławienie np przy ruszaniu, że musi się wkręcić troszeczkę na obroty żeby załapać normalnie
Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |