Menu główne
Forum
Klubowicze
Ieble |
Dodany dnia 22-08-2005 10:30 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Od kilku dni cieknie mi olej miedzy skrzynia a miska olejowa. Bylem u mechanika i powiedzial mi ze to simering na skrzyni. Chce byc jednak pewny. Cieknie dosc mocno renia stoi w garazy i sie wykrwawia. POMOZCIE. Ile moze kosztowac taki simering i czy juz ktos to robil?
Edytowane przez MonteR dnia 22-08-2005 10:49 L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-08-2005 10:30 |
Snajper |
Dodany dnia 22-08-2005 10:36 |
Postów: 257 Data rejestracji: 03.08.2005 19:02 Skąd: - |
USZCZELNIACZ PÓŁOSI(SIMERING): cena okolo 17,50pln
http://www.automo...d=136254ed (http://www.automotosklep.pl/) + robocizna pewnie ze 100 ..... była Renault 19 1.7 + gaz 92r.Hatchback
Jest Honda Civic 1.4 99r. Hatchback Moje auto: Honda Civic,1.4 16V D14A8, Hatchback 5d,99r,VI gen, benzyna
|
|
|
Ieble |
Dodany dnia 22-08-2005 10:48 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Koles mopwil o jakims simeringu ale nie wiem dolkadnie i powiedzial ze wezmia za robote 200 - 220 zl. To duzo?
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Snajper |
Dodany dnia 22-08-2005 10:52 |
Postów: 257 Data rejestracji: 03.08.2005 19:02 Skąd: - |
Powiem tak ... pojeźdzji po warsztatach i popytaj moze gdzieś taniej ci to zmienią ...
była Renault 19 1.7 + gaz 92r.Hatchback
Jest Honda Civic 1.4 99r. Hatchback Moje auto: Honda Civic,1.4 16V D14A8, Hatchback 5d,99r,VI gen, benzyna
|
|
|
Ieble |
Dodany dnia 22-08-2005 11:01 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Oki pojezdze pamietam ze koles mowil cos o jakims uszczelniaczu ale gdzies kolo walu czy czegos..........
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
ziembar |
Dodany dnia 22-08-2005 12:33 |
Postów: 145 Data rejestracji: 08.07.2005 15:50 Skąd: - |
Snajper ma rację - simering Ci puścił, tzreba wymienić, lepiej znajdź jakiś dobry warsztat bo łatwo to zj...ać i za jakiś czas może Ci znów polecieć.
Koszt w dobrym warsztacie razem z montażem może być ok. 150-200 zł. Lepiej wymień sobie to szybko, bo wyciek może Ci zabrudzić sprzęgło, pościerają Ci się tarcze i dojdzie jeszcze dodatkowo druga taka kwota na naprawę sprzęgła Pozdro [center]ziembar
------------ |
|
|
Ieble |
Dodany dnia 22-08-2005 13:10 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Juz nia nie jezdze szukam warsztatu............. ale czy 220 zl za sam montarz to nie duzo + czesci
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Ieble |
Dodany dnia 22-08-2005 13:19 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Wiec co dokladnie mam kupic jest jakas roznica miedzy tymi simeringami i wogole zeby pasowal mam 1.7. kat. Pozdro
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Ieble |
Dodany dnia 22-08-2005 13:31 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
dzieki monter
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Ieble |
Dodany dnia 22-08-2005 14:57 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Juz nie wiem o oc chodzi w serwisie jak dzwonilem koles mi powiedzial ze to bedzie 170 za uszczelniacz i 200 za robote. Pytal przy tym o os na ktora ma to byc uszczelniacz. POMOCY TEN USZCZELNIACZ KOSZTUJE 170 ZL
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 22-08-2005 15:20 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
No nie wiesz o co chodzi bo ci co niektorzy głupot naopowiadali ...JAKIE PÓŁOSIE ? i jakie na nich uszczelniacze ? Tobie padł siemering na wałku sprzegłowym ,a zeby to wymienić trzebaaw wyciagnac skrzynie biegów i to wlasnie kosztuje 200zł .Mam nadzieje ze jestes pewny ze to olej przekladniowy a nie silnikowy bo wowczas to siemering na wale od strony koła zamachowego . Ile kosztuje uszczelniacz do skrzyni na wałek tego nie wiem bo nie miałem "przyjemnosci" go wymianiać. W maluchu ten uszczelniacz wystepuje razem z aluminiową tuleją przykrecana do skrzyni i jak dzwoniłes do serwisu to calkiem mozliwe ze ORYGINALNA czesc tyle kosztuje |
MARCO |
Dodany dnia 22-08-2005 16:37 |
Postów: 878 Data rejestracji: 17.05.2005 00:01 Skąd: - |
Najprawdopodobniej padl simmering na wale przy kole zamachowym i stad ten wyciek.Niestety bedzie sie on powiekszal . Simmering -koszt 17zl (tyle kosztowal do mnie) .Jest tez zla wiadomosc: jesli masz motor 1.7 -nie da sie wyjac samej skrzyni i trzeba rwac razem z motorem .I sa dwa sposoby -albo wyjac do gory ,albo odkrecaja sanki i popuszczaja skrzynie i tak sie baruja. Jesli powiedzial ci mechanior 200zl za robote to tanio ,ale musisz sie dowiedziec czy to za wyjecie skrzyni czy calego zespolu. Jesli nie wie ze trzeba wyjac calosc to ... pewnie nigdy reni nie robil i nie wiemco go czeka
Powodzenia. Aha ,przy tej robocie warto wymienic sprzeglo -jak nie cale to jego najbardziej zuzyta czesc,bo niedlugo moze sie okazac ze trzeba znowu silnik wyjmowac... Moje auto: FORD FOCUS 2.0 GHIA,Renault CLIO II 1.2 Ph2 Alize, benzyna
|
|
|
ziembar |
Dodany dnia 22-08-2005 16:41 |
Postów: 145 Data rejestracji: 08.07.2005 15:50 Skąd: - |
Podjedź najlepiej do tego serwisu czy mechanika (jeśli oczywiśice wiesz że nie to jakiś spec typu bohaterzy programu Usterka na TVN) i powiedzą Ci dokładnie skąd jest ten wyciek, dobiora odpowiedni Simering, z tego co wiem najdroższy simering jest na rozrząd, kosztuje 70 zł (cena serwisowa, w sklepie pewnie taniej - wiem bo 2 tyg temu wymieniałem)
Pozdro [center]ziembar
------------ |
|
|
TIGER |
Dodany dnia 06-09-2005 13:20 |
Postów: 2 Data rejestracji: 27.01.2005 14:59 Skąd: - |
witam Czy przy tym zużytym simeringu na wałku skrzyni biegów mieliscie także objaw czasem slizgajacego sie sprzegła? |
|
|
djluzak |
Dodany dnia 06-09-2005 16:04 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
MARCO napisał(a): Najprawdopodobniej padl simmering na wale przy kole zamachowym i stad ten wyciek.Niestety bedzie sie on powiekszal . Simmering -koszt 17zl (tyle kosztowal do mnie) .Jest tez zla wiadomosc: jesli masz motor 1.7 -nie da sie wyjac samej skrzyni i trzeba rwac razem z motorem .I sa dwa sposoby -albo wyjac do gory ,albo odkrecaja sanki i popuszczaja skrzynie i tak sie baruja. Jesli powiedzial ci mechanior 200zl za robote to tanio ,ale musisz sie dowiedziec czy to za wyjecie skrzyni czy calego zespolu. Jesli nie wie ze trzeba wyjac calosc to ... pewnie nigdy reni nie robil i nie wiemco go czeka Powodzenia. Aha ,przy tej robocie warto wymienic sprzeglo -jak nie cale to jego najbardziej zuzyta czesc,bo niedlugo moze sie okazac ze trzeba znowu silnik wyjmowac... Co Ty opowiadasz? Jak to sie nie da wyjac samej skrzyni? Kto Ci takich glupot naopowiadal. Sam wyjmowalem juz dwa razy i jakos zadnych problemow nie bylo, jedynie troche srubek do odkrecenia i wyjmujesz skrzynie do gory. Trzeba nia troche pokrecic bo tak latwo to nie wyjdzie. Pozdro Na co Ci to wyglada? [img]http://www.smkrakow.pl/r19/sk.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez djluzak dnia 06-09-2005 16:33 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
djluzak |
Dodany dnia 06-09-2005 16:08 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
TIGER napisał(a): witam Czy przy tym zużytym simeringu na wałku skrzyni biegów mieliscie także objaw czasem slizgajacego sie sprzegła? Jak masz od strony skrzyni biegow zuzyty simering to moze ci puszczac olej i zachlapac sprzeglo. Tak mi sie wydaje, bo nie mialem takiego przypadku. Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 11-09-2005 23:31 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Ja jak miałem walnięty uszczelniacz od strony zamachu to sprzęgło nie ucierpiało. Jeżdżone było tak ok 6 miesięcy ale gdy rozbierałem wszsytko to olej powoli przesączał się do tarczy sprzęgła. W porę wziąłem się za robotę bo już nie dużo było do zaolejenia.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
mate64 |
Dodany dnia 12-09-2005 08:35 |
Postów: 107 Data rejestracji: 26.08.2005 20:26 Skąd: - |
No cóż, mnie także leci, prawdopodobnie spoda wału narazie z tym zyje bo musze (taki juz kupiłem, wiedząc o tym) , ale trza by wpaść pod maske z zestawem kluczy.... |
|
|
krulyk |
Dodany dnia 13-09-2005 13:22 |
Postów: 4 Data rejestracji: 21.04.2005 13:29 Skąd: - |
witam ma renault 5 z takim silnikiem czyli f3n mpi też mi padł uszczelniacz wału koła zamachowego koszt koło 17 pln huthinsona skrzynie mozna wyjąć samą bo mi w r5 udało a sporo mniej miejsca pod maską. jak długo cieknie to sprzęgło będzie się ślizgać to normalne ze skrzyni raczej na bank od środka ni cieknie co innego kochany wybierak zabawa z wymianą przednia Moje auto: Renault Super 5 GTE 1.7 mpi, benzyna+LPG, 382000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |