Menu główne
Forum
Klubowicze
Ieble |
Dodany dnia 22-08-2005 11:49 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Siemanko mam problemik. Mam R19 1.7. kat. NA wolnych obrotach silik chodzi dziwnie tzn w wydechu slychac tak jak by chodzil na 3 garach - brzmi tak dziwnie. Jak dam minimum gazu jest gicior auto ma buta i nie narzekam tylko te wolne obroty. Cio to moze byc. Pozdrawiam.....
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-08-2005 11:49 |
Jorgi |
Dodany dnia 22-08-2005 15:18 |
Postów: 28 Data rejestracji: 04.08.2005 15:35 Skąd: - |
Przylaczam sie do pytania..mam to samo, na wolnych obrotach w wydechu slychac nierowna prace..sam silnik pracuje rowno, tylko nie wiem czy nie ma za niskich obrotow troche - po rozgrzaniu 700-750 obr/min..
było R 19 1,7 Hb Moje auto: Toyota Yaris, benzyna, 170000km
|
Marpel |
Dodany dnia 22-08-2005 20:01 |
Postów: 69 Data rejestracji: 21.03.2005 09:15 Skąd: - |
Miałem tak Panowie w zimie.Ale jak sie rozgrzał to mu przechodziło.Czyli podejrzewam, że u mnie zawilgocenie instalacji wysokiego napięcia było przyczyną.Teraz jest ciepło wiec usterka ustała.Sprawdzcie u siebie instalacje elektryczną czy nie ma przebicia. 1.7 mono F3N |
|
|
Los_sandalos |
Dodany dnia 22-08-2005 23:12 |
Postów: 328 Data rejestracji: 19.02.2005 15:33 Skąd: - |
Jak już powiedzieli koledzy powyżej układ wysokiego napięcia i luzy zaworowe to podstawa. Do tego dochodzi prawidłowa kompresja w cylindrach, jakość paliwa oraz sprawność układu zasilania (wtryskiwacz) Z praktyki wiem, że w R19 "awaryjna" jest gumowa zaślepka w kolektorze ssącym. Znajduje się pod silnikiem krokowym wtrysku. Objawem jest niepracujący 3 cylinder (drugi od lewej!). We wspomnianej gumce robi się mała dziórka przepuszczająca fałszywe powietrze.
R19 1992 Phase I F3NL 740 1721/73hp
R safrane 3.0 V6 1993 |
|
|
Ieble |
Dodany dnia 23-08-2005 13:37 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Los_Sandalos powiedz mi czy sam dam rade sprawdzic ta zaslepke czy znowu musze kase na mechanika wywalic - jak sie zabrac do jej sprawdzenia. Pozdro
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Ieble |
Dodany dnia 23-08-2005 13:37 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Los_Sandalos powiedz mi czy sam dam rade sprawdzic ta zaslepke czy znowu musze kase na mechanika wywalic - jak sie zabrac do jej sprawdzenia. Pozdro
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 23-08-2005 16:42 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Zaślepka jest dokładnie w tym samym miejscu co przewód do serwa hamulcowego tyle ze z drugiej strony kolektora ssacego pod silownikiem biegu jałowego .Zeby miec do niej łatwiejszy dostęp można odkrecic siłownik (3 sruby na klucz M8)Zaslepka jest to czarna gumka w ktorej robi sie dziurka ,moze być juz zmurszala i podczas sciagania moze sie poporistu pokruszyc .Najlepszym rozwaizaniem zeby pozegnac problem raz na zawsze jest zalozenie kawalka wezyka podcisnieniowego i zaslepienie go śrubą ,mozna dolozyc opaski zaciskowe od wezyków paliwowych . |
Ieble |
Dodany dnia 23-08-2005 16:59 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Dam rade bez kanalu bo tam sa sprezyny sportowe i nie wjade do garazu znajomego czy tez nie obejdzie sie bez wejscia pod podwozie?
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Ieble |
Dodany dnia 23-08-2005 17:05 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Los prosze cie opisz mi dokladnie co robic by dojsc bo ten jeb..... mechanik chce 60 zl za sprawdzenie jej - jesli mozesz to daj jaks fotke. POMOZCIE
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Kune |
Dodany dnia 23-08-2005 17:13 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
Ieble napisał(a): Los prosze cie opisz mi dokladnie co robic by dojsc bo ten jeb..... mechanik chce 60 zl za sprawdzenie jej - jesli mozesz to daj jaks fotke. POMOZCIE wez sie chlopcze opanuj.... edytuj posty a nie spamuj........... masz jakies interes do kogos od tego jest PW... troche oglady. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
boomer |
Dodany dnia 23-08-2005 21:33 |
Postów: 335 Data rejestracji: 23.08.2005 21:07 Skąd: - |
ludzie pomozcie mam to samo chyba co wy: na wolny obrotach nie chodzi 3 gar( 2 od lewej) a cisnienie po 12 atm, tylko na tym jest 7, mechanik chce mi robic glowice bo twierdzi ze to gniezdo zaworu jest wypalone czy to konieczne |
|
|
boomer |
Dodany dnia 22-09-2005 20:37 |
Postów: 335 Data rejestracji: 23.08.2005 21:07 Skąd: - |
hehehehe a mi juz chodzi zrobiłem dokładnie to co jest opisane i to naprpawde działa wielkie dzieki teraz szukam cos na temat sprzegła ( myśle ze tez da sie to zrobic po kosztach) pozdro R19 F3N |
|
|
boomer |
Dodany dnia 22-09-2005 20:37 |
Postów: 335 Data rejestracji: 23.08.2005 21:07 Skąd: - |
hehehehe a mi juz chodzi zrobiłem dokładnie to co jest opisane i to naprpawde działa wielkie dzieki teraz szukam cos na temat sprzegła ( myśle ze tez da sie to zrobic po kosztach) pozdro R19 F3N |
|
|
GROKU |
Dodany dnia 02-10-2005 10:34 |
Postów: 176 Data rejestracji: 19.02.2005 23:55 Skąd: - |
Maciej R21N R19 F126 napisał(a): Zaślepka jest dokładnie w tym samym miejscu co przewód do serwa hamulcowego tyle ze z drugiej strony kolektora ssacego pod silownikiem biegu jałowego .Zeby miec do niej łatwiejszy dostęp można odkrecic siłownik (3 sruby na klucz M8)Zaslepka jest to czarna gumka w ktorej robi sie dziurka ,moze być juz zmurszala i podczas sciagania moze sie poporistu pokruszyc .Najlepszym rozwaizaniem zeby pozegnac problem raz na zawsze jest zalozenie kawalka wezyka podcisnieniowego i zaslepienie go śrubą ,mozna dolozyc opaski zaciskowe od wezyków paliwowych . Może ktoś umieścić fotkę tego miejsca, bo mechaniorem nie jestem, a na przyszłość się przyda. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
|
|
|
Ieble |
Dodany dnia 02-10-2005 13:44 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Dołączam sie do prosby kolegi. POZDR
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |