Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 04-02-2012 19:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pamietamy ze układ ma byc rownoległy, bo tam pisaleś ze chcesz zrobic szereg
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 04-02-2012 19:08 |
_jahu_ |
Dodany dnia 14-02-2013 00:05 |
Postów: 99 Data rejestracji: 22.08.2012 00:33 Skąd: - |
witam ,przepraszam że sie wtrące , mam Renie taką jak w opisie ,cabrio , może ktoś mi powiedzieć jak ma zainstalowaną butle w kole zapasowym tj. pod samochodem ? w sensie czy sa jakieś problemy itp , niestety to jest jedyna bolączka bo bagaznik nie dość ze mały to jeszcze butla nie wejdzie , wole zapasówke wozic Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 120000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 14-02-2013 00:23 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@_jahu_ normalnie walisz pod budę butle z gazem. Butla z gazem jest lepiej zabezpieczona niz bak z benzyną
Edytowane przez guciowsk dnia 14-02-2013 00:24 Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
_jahu_ |
Dodany dnia 14-02-2013 01:14 |
Postów: 99 Data rejestracji: 22.08.2012 00:33 Skąd: - |
sam będę montował dlatego pytam co i jak Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 120000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-02-2013 07:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@_jahu_ to ze masz cabrio nie ma nic do rzeczy
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Zywiec |
Dodany dnia 16-06-2014 12:54 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
Ma ktoś może jakieś zdjęcia, lub może zrobić. Silnik F3P multi, zwykła instalacja ze srubą i silniczkiem krokowym.
Chodzi mi o zasilanie dolotu LPG. Jak macie to rozwiązane i jak to chodzi. Obecnie mam założony dedykowany mikser na przepustnice i nie dokonca jestem zadowolony z tej opcji. Czasem lubi przygasac i nie trzymac obrotów mimo przeprowadzanych regulacji. Byłbym wdzieczny jakby ktos podrzucic foty instalacji ktora nie sprawia zadnych problemow Wszelkie sugestie i uwagi mile widziane Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
Christmas_23 |
Dodany dnia 16-06-2014 15:15 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
@Zywiec Kupuj blosa i po problemie albo zakładaj sekwencje. Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-06-2014 15:22 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
albo jedno albo drugie, nie ma na raz Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Zywiec |
Dodany dnia 16-06-2014 15:28 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
jest na raz zastanawiam sie nad blosem ale ceny troszke chore moim zdaniem ;p ale wiem ze daje rade taka opcja. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-06-2014 15:39 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Zywiec chore? a policz sobie, koszt silniczka + miksera i odejmij ją od ceny blosa, wyjdzie aby trochę drożej swoją drogą nic dziwnego że blos nie kosztuje 100zł Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Zywiec |
Dodany dnia 16-06-2014 16:09 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
jakbym mial kupywac graty to oczywiste ze wybral bym blosa.
Ale chodzi mi ze graty juz mam i pytam sie czy ktos ma F3P multi na LPG ,jak ma podłączone zasilanie gazem i jakim mikserem, czy na przepustnice, czy w rurze dolotowej. WIEM WIEM BLOS BYLBY LEPSZY NIE MUSICIE MI ROBIC WYKLADU. Zadalem pytanie i oczekuje odpowiedzi na temat. Sprecyzuje: -Jaki mikser w F3P M ( na przepustnice czy w dolot) - jak podłączony - jak sie sprawuje i czy nie ma z tym problemow. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 16-06-2014 22:41 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Zywiec A info o F3R Cię interesują? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 16-06-2014 23:42 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Mikser na przepustnicy jest o wiele lepszy niż taki w dolocie. Wypiernicz tego krokowca/atuator i wstaw podobną śrubę: http://img274.ima..._505lo.JPG Krokowiec przy tych instalacjach ma taki opóźniacz działania, że lubi przymulać silnik i często zalepia się olejem, który dodaje się do gazu. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 16-06-2014 23:47 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
grzes o F4R tez moze byc bo to blizniaczy silnik mozna powiedziec.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 17-06-2014 00:36 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Zywiec Generalnie jest wszystko to samo.Znajdę czas to zrobię fotki.Mikser mam w dolocie+bajpas żeby ciągnął mieszankę do wolnych obrotów. @Robsajson Niekoniecznie.Pomijam przy tym fakt że śruba też się zalepia. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Zywiec |
Dodany dnia 17-06-2014 09:26 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
czekamn na foty w takim razie
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |