Menu główne
Forum
Klubowicze
mrFreeze |
Dodany dnia 07-04-2009 15:10 |
Postów: 8 Data rejestracji: 10.07.2008 13:57 Skąd: - |
Opis dotyczy nowej Reni nie wiem jak jest w poprzednim modelu.
Dzis wymienialem zarowke w zapalniczce myslac ze bedzie to bardzo prosta wymiana okazalo sie "calkiem" skomplikowane Wiec podziele sie jak to zrobic. Po pierwsze wyciagamy popielniczke tak jakbysmy ja oprozniali nastepnie odlaczamy kable zasilajace od spodu sa 2 przynajmniej u mnie Teraz najtrudniejsze zadanie od spodu wypychamy ta czesc metalowa najlepiej przed tym wyjac zapalniczke lub mozemy podwazyc czym od wewnatz zapalniczki za metalowa obudowe polecam jednak wypchniecie od spodu. Niestety u mnie trzeba byylo uzyc sporo sil Nastepnie wyciagamy ta metalowa czesc do samego konca. Zostanie "reszta" ktora trzeba delikatnie podsadzic od gory lub wypchnac od spodu z tym akurat nie ma zadnego problemu Teraz wiec juz mamy wszystko jak na tacy zaroweczka jest jeszcze w takiej czarnej obudowie ktora delikatnie podsadzamy od gory i ladnie wszystko schodzi. Zarowka standardowa na wcisk tylko uwaga bo jak sie nia wyciagnie to wypadnie blaszka. Zakladamy nowa tylko prawidlowo wciskamy nie bokiem (tak zrobilem za pierwszym razem) W tym elemencie zarowka wchodzi niestety tez bokiem nie tak jak np w przelacznikach. Montujemy wszystko w odwrotnej kolejnosci i musi swiecic Edytowane przez tomi dnia 07-04-2009 22:29 mrFreeze
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 210000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-04-2009 15:10 |
leszko88 |
Dodany dnia 07-04-2009 20:51 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.07.2007 18:52 Skąd: - |
dobry opis,dziś zrobiłem i świeci
siły naprawde trzeba użyć przy wyjmowaniu tego sprzętu. przy wkładaniu także ...nigdy nie kłóć się z głupcem. najpierw ściągnie cie do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 250000km
|
ober_1990 |
Dodany dnia 07-04-2009 21:38 |
Postów: 431 Data rejestracji: 07.12.2008 05:06 Skąd: - |
nie mam pojecia Gdzie moge znalesc podswietlenie popielniczki czy mogłby ktos mi pokazac zdjecie gdzie znajduje sie zarówczeka bo nie mam nic nawet dziru na zaróweczke
MILE WIDZIANE TŁUMACZENIE WSZYTSKIEGO ŁOPATOLOGICZNE Czerwona Strzała na Białych papudrakach z Klimą (nie nabitą) ABS-ami Pełną Elektryka z czerwono-czarnymi obiciamy na boczkach (narazie) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 3d, 200100km
|
maestro |
Dodany dnia 07-04-2009 21:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
przeczytales cały opis? jak zrobisz to co w opisie to ją znajdziesz
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ober_1990 |
Dodany dnia 07-04-2009 21:48 |
Postów: 431 Data rejestracji: 07.12.2008 05:06 Skąd: - |
Maestro az za takiego Ciemniaka mnie nie bierz ostatnio nawet tunel odkrecałem zeby zobaczyc gdzie jest ta zaróweczka i nic głucho nic tam nie ma dlatego prosiłbym o zdjecie jak ktos ma to zobacze Sobie
MILE WIDZIANE TŁUMACZENIE WSZYTSKIEGO ŁOPATOLOGICZNE Czerwona Strzała na Białych papudrakach z Klimą (nie nabitą) ABS-ami Pełną Elektryka z czerwono-czarnymi obiciamy na boczkach (narazie) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 3d, 200100km
|
maestro |
Dodany dnia 07-04-2009 21:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
dopiero jak wyjmiesz to metalowe gówno albo rozpierdzielisz pomaranczowy plastik
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
leszko88 |
Dodany dnia 07-04-2009 21:54 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.07.2007 18:52 Skąd: - |
@ober_1990: wyjmij popielniczke i zajrzyj do środka.
zaroweczka jest z prawej strony zapalniczki pod plastikiem jak patrzysz z miejsca kierowcy.taka narośl że tak powiem. albo włoz tam ręke i jesli masz podpiete kable to : grubszy podwojny idzie do zaplniczki a taki cienki z jedną wsuwką wlasnie do żaróweczki. ...nigdy nie kłóć się z głupcem. najpierw ściągnie cie do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 250000km
|
christop |
Dodany dnia 21-05-2009 00:45 |
Postów: 116 Data rejestracji: 13.12.2008 18:58 Skąd: - |
u mnie nie bylo zarowki, wlozylem nową i zaraz ie spalila , nie wiem czemu ;/ Moje auto: Peugot 406, diesel, 190000km
|
Krzychup |
Dodany dnia 21-05-2009 11:43 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Sprawdź jakie masz napięcie na tej żarówce, jakie masz napięcie ładowania. Jeśli jest prawidłowe, to przypadek...
Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
milasek86 |
Dodany dnia 24-05-2009 16:27 |
Postów: 143 Data rejestracji: 30.03.2009 18:49 Skąd: - |
leszko88 napisał/a: siły naprawde trzeba użyć przy wyjmowaniu tego sprzętu. przy wkładaniu także nie wiem jak wy macie te zaroweczki, ale ja swoja w 15 sekund wyjalem wyjalem popielnice i od razu ja zauwazylem, zdjalem srubokretem plastikowa oslonke z niej i zarowka to byla kwestia kilku sekund Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 188000km
|
herubini89 |
Dodany dnia 24-05-2009 19:51 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
A ja wyciągam popielniczkę i pensetką pewnie chwytam zaróweczkę i nową wpinam małym palcem Robota na minutke
Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
kyzer |
Dodany dnia 24-05-2009 22:49 |
Postów: 93 Data rejestracji: 12.02.2009 12:40 Skąd: - |
A ja sobie wsadzilem diode Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 170000km
|
michal0310 |
Dodany dnia 22-09-2009 04:19 |
Postów: 242 Data rejestracji: 08.08.2009 13:09 Skąd: - |
U mnie w ph1 jest taki numer że ktoś to podświetlenie już wcześniej próbował rozebrać i najwidoczniej je "unieszkodliwił" Nie mam tego "elementu" mocującego żaróweczkę obok popielniczki :/ Bo po oględzinach popielniczki wnioskuję że za ten pomarańczowy plastik między plastikowe "prowadnice" wsuwa się żarówkę w jakiejś "obudowie"... Dobrze kombinuję? U mnie ta część "zaginęła w akcji", tylko spalona żarówka dynda pod tunelem na czerwonym przewodzie na którym pojawia się "+" po włączeniu świateł pozycyjnych. Problem w tym że obudowa żarówki ma styk do którego powinna przychodzić masa (podejrzewam że z tego elementu którego mi brakuje, tak?) I jeszcze jedna rzecz, kolega mrFreeze napisał że żarówka powinna być standardowa "na wcisk" a u mnie jest na gwint wkręcana, czy to znaczy że to było jakoś przerabiane czy może w róźnych latach róźnie robiła fabryka?
1. Jeżeli masz wrażenie że Twoja R19 pracuje bez zarzutu, to znaczy że problemy Twojego egzemplarza są po prostu mało uciążliwe
2. Kiedy usuniesz w R19 wszystkie drobne nieprawidłowości jej pracy i wydaje Ci się że teraz chodzi bez zarzutu - szykuj się na gruntowny, kapitalny remont Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 255000km
|
herubini89 |
Dodany dnia 22-09-2009 12:31 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
W każdej Reńce żaróweczka to mała,szczupła,z krótkimi drucikami na wcisk.U ciebie jakaś rzezba jest.
Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
pi-v |
Dodany dnia 06-02-2010 17:35 |
Postów: 1 Data rejestracji: 06.02.2010 17:02 Skąd: - |
robilem tak jak w opisie, metalowa czesc, ktora probowalem wypchnac wyszla, mniej wiecej do polowy, a dalej nie chciala isc, stawia duzy opor i nie chcialem pchac na chama, zeby nie wylamac niczego, odnoslem wrazenie ze zarowczka, z calym osprzetem blokuje wyjsce zapalniczki bo jest z nia polaczone, czy moge ja wypchnac, bez obawy ze wylamie zarowke wraz z gniazem calym ? aha , mam ph II
Edytowane przez pi-v dnia 06-02-2010 17:36 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 191645km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |