Menu główne
Forum
Klubowicze
kszyma |
Dodany dnia 16-04-2009 14:17 |
Postów: 2836 Data rejestracji: 24.04.2008 16:44 Skąd: lubelskie Lublin |
ZMIANY W F1 ZEBY BYLO CIEKAWIEJ!
Zapodam kilka znalezionych w sieci propozycji, ofkoz każdy może dodawać swoje - mniej lub bardziej finezyjne: 1. Przed kazdym Grand Prix kierowcy losują bolidy. Zeby nie bylo konfliktu kolorow pomiedzy kombinezonami i bolidami wprowadza sie jednakowy kolor wszystkich samochodow. Dopiero na mecie podaje sie oficjalnie kto czym jechal. A o tym, kto jechal dowiadujemy sie na podium po zdjeciu kaskow. 2. Po kwalifikacjach, przed wyscigiem miesza sie opony zuzyte z nowymi, przygotowanymi na wyscig. Opony do ostatniej chwili trzymane sa w kocach grzewczych i dopiero na bolidzie, tuz przed wyjazdem z pitu wiadomo kto, co i komu zalozyl. 3. Zawodnicy nie wiedza ile maja okrazen do przejechania, podobnie jak teamy. Wie o tym tylko czlowiek z flagą na mecie. W takim ukladzie strategie zespolow beda duzo bardziej finezyjne. Przypominam, ze zaden z teamow nie wie kto jedzie jego samochodem, i w ogole ktore samochody sa jego. 4. Nie ważne kto wygra wyścigi i będzie miał najwięcej puntów, ważne jest kto wygra losowanie na koniec sezonu. 5. Wprowadzić zakręty o nawierzchni luźnej/szutrowej oraz natryski wody pozorujące deszcz oraz gołoledź. Można również na torze postawić hopy i brody wodne aby było wrażenie synergii z innymi dyscyplinami motorsportu takimi jak Dakar i WRC. 6. Wprowadzić ograniczenia prędkości i wpuścić na tory policję z suszarkami oraz co najmniej dwa fotoradary na trasie. Piratów karać grzywną i punktami karnymi. 7. Połowa aut powinna jechać w kierunku przeciwnym - byłoby bardziej realistycznie. 8. Bolidy zostają wyposażone w tzw. światła długie, by móc migać kierowcom jadącym z przodu kiedy chce sie ich wyprzedzać, tudzież ostrzegać o pułapkach jadących z naprzeciwka. 9. W celu redukcji kosztów, teamy rezygnują ze sztabu mechaników. Bolid naprawia i przygotowuje sam kierowca. 10. W bolidach zamontować kierunkowskazy, aby manewr wyprzedzania był widoczny - co skutkowałoby mniejszą ilością kolizji. 11. ? ? ? PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIĘ TAM, GDZIE W DIESLU KOŃCZĄ SIĘ OBROTY Moje auto: Renault Laguna II ph I 3.0 v6 24v (2946/207KM) Initiale Paris, benzyna+LPG, 231000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 16-04-2009 14:17 |
Przejdź do forum: |