Menu główne
Forum
Klubowicze
Pv6 |
Dodany dnia 03-05-2009 18:52 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.04.2009 15:55 Skąd: - |
Jak mogę sprawdzic który silnik nada się do Swapu do Clio 1 jeśli chodzi o siodła i mocowanie? Silnik u mnie jest od pasażera zamontowany na takiej poduszce z bolcem na środku ma takie gumową prowadnicę i od kierowcy wisi na takiej szynie przykręconej do skrzyni trzema śrubami. Wychodzę z założenia że ma byc 95 - 115KM. I teraz moje pytania: * Co z półosiami które wchodzą na wieloklinie do tarczy hamulcowej? chodzi mi o komplikacje wynikające na tym polu. * Komputer i elektryka. Rozumiem że nie podepnę się pod mój stary komputer sterujący, więc musi byc nowy. Czy elektryka sprawująca kontrole nad radiem... światłami... itp może pozostac stara czy wszystko musi byc wymienione? A wówczas tylko nowa by była tylko elektryka "silnikowa" tj sterująca pompą, wtryskiem itp. * Co myślicie o silnikach na gaźniku? Odpadł by problem komputera ... i co byście polecali (nie miałem przygod z gaźnikowcem jeśli chodzi o jazdę prędze). Treść dodana dnia 03-05-2009 18:53: Pomysł wziął się wczoraj kiedy jadąc na trasie Tarnów Kraków wyprzedził mnie maluch. Moje auto: Clio 1.4 91" mono E7J 8v, benzyna, 600km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-05-2009 18:52 |
maestro |
Dodany dnia 03-05-2009 19:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dla niektórych Twoje tematy stają się już irytujące, ale ja Ci postaram opisać to co i tak już bylo pisane wiele razy i możnaby wyciągać z tamtych tematów wnioski.
Zaczynam. Elektryka świateł i cała deska - zostają. Zmienia się tylko elektryka samego silnika. Jeżeli masz silnik na wtrysku (a widze że masz) to mam wrażenie że nie bedziesz musiał nic zmieniać w istniejącej instalacji i przewodach. Problemem jedynie może być np sonda wieloprzewodowa (ale to tylko pare przewodów na moj gust ogólnie). Nie ma silnika na gaźniku który by Cie zadowolił. Ja polecam Ci 1,8 90koni (symbol F3P, jednopunktowy wtrysk) lub 1,8 110koni (F3P wielopunktowy wtrysk). W R19 ten drugi na prawde daje rade i w różnych sytuacjach 16V staje sie równe z nim. W Clio natomiast 1,8 to już super wypas bo bardzo malo tego jeździ no i waga/wielkość mniejsza całego auta. Najlepiej jakbyś dostał silnik cały z czujnikami, wiązką, komputerem, kolektorami, skrzynią i półosiami a tutaj nasuwa się pytanie czy operujesz taką kasą... Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Pv6 |
Dodany dnia 03-05-2009 19:45 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.04.2009 15:55 Skąd: - |
Myślę że uda mi się załatwic F3P na mono wtrysku chyba jest taki w reni na szrocie niedaleko. Dowiem się jutro. Tylko nie wiem czy nie będzie trzeba przerabiac siodeł... Moje auto: Clio 1.4 91" mono E7J 8v, benzyna, 600km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-05-2009 19:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Spokojnie. Jeżeli wyciągniesz go z Clio to otwory będą przygotowane (albo silnik z sankami bierzesz). W Renault 19 wszystkie silniki pasują zamiennie (poza dieslem bo trzeba dospawać dodatkowe mocowanie przy przekładkach).
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
zchemik |
Dodany dnia 03-05-2009 19:48 |
Postów: 1841 Data rejestracji: 17.02.2007 16:06 Skąd: - |
powiem tak lepiej kup cala renie a nie tylko silnik taniej wyjdze napewno i wszystko bedzie rozbitka kupisz za jakies 800zl a tu beda cie kroic za kazda pierdole co bedziesz chcial
Yogi Babu xD
Moje auto: Renault Vel Satis 3.5 V6 :D, benzyna, 184000km
|
Pv6 |
Dodany dnia 03-05-2009 19:50 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.04.2009 15:55 Skąd: - |
Dokładnie o tym pomyślalem. A co z silnikami od anglików? Moje auto: Clio 1.4 91" mono E7J 8v, benzyna, 600km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-05-2009 19:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Praktycznie to samo, ale skąd Ty chcesz brać silnik z clio anglika?
Pasuje. Silnik jest ten sam tylko mechanizmy nim sterujące troche inne Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Pv6 |
Dodany dnia 03-05-2009 20:00 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.04.2009 15:55 Skąd: - |
A w komisie widziałem że stała megane z 99 przywalone w tył tyle że anglik silnik odpala i chce gosc za nią 1700zl. Silnik to 1.6 16V może takie cos by było lepsze? Moje auto: Clio 1.4 91" mono E7J 8v, benzyna, 600km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-05-2009 20:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Męczysz sie z elektryką
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
herubini89 |
Dodany dnia 03-05-2009 20:44 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Jest jeden silnik gaznikowy,który Cie zadowoli.To szalony F2N(1721ccm,95KM,137Nm).Montowali go w wypasionych Clio,ale chyba nie na wszystkie rynki,podobnie jak ma to miejsce w 19.Generalnie zajebiście ciężko go dostać,ale warto.
Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-05-2009 20:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Z moich papierów wynika że w Clio nie było F2Na.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
herubini89 |
Dodany dnia 03-05-2009 21:03 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Jeżeli mówimy o Clio 1 gen. to był.Nawet w starszych Baccarach.Ale jak mówie-nie na wszystkie rynki.Najczęściej warczał pod maskami Renówek na francuskich blahcach
Generalnie to ja w kraju ten silnik widziałem we wójkowej 21(stare dzieje,auto z Francji właśnie),w dwóch 19,5,11 i Clio jeszcze.I to chyba wszystko,mogę nie pamiętać,bo młody jestem jeszcze.Z tego,co wiem,bywając za granicą(zwłaszcza Francja) i czytając jakieś obcojęzyczne teksty,to F2N uznawany jest za kultowy silnik.Jak ten silnik był pod maską Clio i najlepiej jeszcze z klimą,to łapy ciężko wsadzić,coś jak 16S.Także jest zabawa,ale przecież my to lubimy Edytowane przez herubini89 dnia 03-05-2009 21:11 Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-05-2009 21:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
W starszych baccarach? Nie wiem o czym mówisz. Baccary miały 1,8.
Do Reichu nie było F2Nów dlatego u nas mało. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
zchemik |
Dodany dnia 03-05-2009 21:08 |
Postów: 1841 Data rejestracji: 17.02.2007 16:06 Skąd: - |
powiem tak niema co takich "wynalazkow" wkladac pod maske chyba ze chcemy miec ciagle problemy z czesciami ;| niestety te auta maja swoje lata i lubia platac dziwne figle wiec wkladaj F3N lub F3P ale na wtrysku Bosch i oczywiscie mono jedyny plus tych silnikow to ze malo awaryjne i jest ich sporo na rynku a pozatym maja kopa od samego dolu a nie jak multi i 16v budza sie pow 3,5tys obr
Yogi Babu xD
Moje auto: Renault Vel Satis 3.5 V6 :D, benzyna, 184000km
|
herubini89 |
Dodany dnia 03-05-2009 21:22 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Jakie tam problemy z częściami.Przewody mam jeszcze fabryczne-jak chodzi,to po co to psuć.Świece i takie tam dopasuje.Jakby gaznika się nie dało naprawić(co mało prawdopodobne) albo sie zgubił,to Solex podobno nie do odnalezienia.Ale jak się dba,to będzie dobrze.Nieumiem wstawiać fotek,ale silnik mam identyko jak na zdjęciu w Artykuły-dane silników chyba.Łącznie z tym kanałem na rozpórce,co gaznik chłodzi.A to było rzadkie.Chodzi o to zdjęcie czarnobiałe.
Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-05-2009 21:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Kolego Ty gdzieś pisałeś że jesteś mechanikiem czy coś w tym stylu? Czy mi sie z kimś innym mylisz?
Bo po tym: Jakie tam problemy z częściami.Przewody mam jeszcze fabryczne-jak chodzi,to po co to psuć.Świece i takie tam dopasuje. śmiem wątpić. Jakby gaznika się nie dało naprawić(co mało prawdopodobne) albo sie zgubił,to Solex podobno nie do odnalezienia. A po tym wnioskuje że nie masz pojęcia o obrocie takich części w handlu z "entej" ręki. Wiemy jak wygląda F2N Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
zchemik |
Dodany dnia 03-05-2009 21:34 |
Postów: 1841 Data rejestracji: 17.02.2007 16:06 Skąd: - |
i jezeli cos jest rzadkie handlaze wolaja za to jak za zborze ;| cznaczy sie 3-4razy tyle ile jest to warte ewentualnie niewiele taniej niz nowy orginal w salonie ;|
Yogi Babu xD
Moje auto: Renault Vel Satis 3.5 V6 :D, benzyna, 184000km
|
herubini89 |
Dodany dnia 03-05-2009 21:47 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Ide do sklepu motoryzacyjnego,mówie Caritasy do R19 F2N,dają NGK,płace,wymieniam,stare ustawiam se na pólce w domu i śmigam dalej A nie wszyscy handlarze wiedzą,że F2N to nieczęsty widok chyba,ale ok.faktycznie mało wiem o handlu.Generalnie jechałem na dopalaczach z matmy
Treść dodana dnia 03-05-2009 21:48: Tak, jestem mechanikiem. Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-05-2009 21:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie chciałbym odstawić Ci auta jeżeli uważasz że świece są dedykowane do konkretnego silnika w gamie Renault 19.
Że na przykład inne świece beda do F2Na a inne do F3P. A jeszcze inne do Astry 1,6 8V. Edytowane przez maestro dnia 03-05-2009 21:51 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
herubini89 |
Dodany dnia 03-05-2009 22:01 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Maestro,czepiasz się Pewnie też jutro zdajesz maturę. Ja teraz se siedze na kompie i oglądam Wasze 19-stki-relaks mam.Twoja to na serio niezły egzemplarz
Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |