Menu główne
Forum
Klubowicze
Graby |
Dodany dnia 13-05-2009 18:42 |
Postów: 119 Data rejestracji: 03.04.2007 18:18 Skąd: - |
Witam kolegów, na wstępie dodam że przejrzałem forum ale nie znalazłem podobnego przypadku. A więc niedawno po zatankowaniu pełnej butli gazu renia zaczęła mi szarpać w przedziale od 1 do 2.2 tys/obr, myślałem że to wina trefnego gazu ale po kolejnym tankowaniu na innej stacji szarpanie nie ustało, dodatkowo zauważyłem że szarpie tylko na rozgrzanym silniku, póki zimny to jest ok, dodam że regulacja mieszanki była robiona dosyć dawno, filterek od gazu już sprawdziłem jest ok, ogólnie instalacja ma już sporo najechane. Na benzynie żadne szarpanie nie ma miejsca. Z góry dziękuje za rzeczowe odpowiedzi.
Edytowane przez kudlaty dnia 04-06-2009 22:13 nowy nabytek AUDI A3 1.9 TDI 110KM 2000r 197 000 tys. ale reniucha zostaje
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 234000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-05-2009 18:42 |
spookin |
Dodany dnia 13-05-2009 20:12 |
Postów: 118 Data rejestracji: 24.03.2009 22:21 Skąd: podkarpackie Łańcut |
hmmm mialem cos podobnego ale do tego jeszcze obroty skakały jak na luzie stał a nawet potrafil zgasnac. A wina lezala po stronie mieszalnika który poprostu sie wyeksploatował. Po wymianie objawy zniknęły. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
borewicz078 |
Dodany dnia 13-05-2009 20:42 |
Postów: 18 Data rejestracji: 17.02.2009 13:18 Skąd: - |
Jeśli piszesz, że instalacja ma sporo najechane (np ok 100tyś km) to może być już obiaw jej zużycia. Występuje jakby "dziura" w obrotach. Poniżej jej jak i powyżej (pewien zakres obrotów) występuje normalna praca, jednak w przedziale od 1 do 2.2 tys/obr .występuje szarpanie. Główną przyczyną nierównej pracy w tylko pewnym zakresie obrotów jest zazwyczaj zużyty parownik. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 3d, 291000km
|
vader |
Dodany dnia 14-05-2009 22:32 |
Postów: 85 Data rejestracji: 19.10.2008 15:46 Skąd: śląskie Chorzów |
Kup zestaw naprawczy parownika i powymieniaj membrany i uszczelki albo wymień cały parownik jak ma duży przebieg. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 176000km
|
Graby |
Dodany dnia 14-05-2009 22:37 |
Postów: 119 Data rejestracji: 03.04.2007 18:18 Skąd: - |
instalka ma najechane 77 tyś własnie zastanawiam się nad zestawem naprawczym
nowy nabytek AUDI A3 1.9 TDI 110KM 2000r 197 000 tys. ale reniucha zostaje
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 234000km
|
|
|
vader |
Dodany dnia 15-05-2009 10:21 |
Postów: 85 Data rejestracji: 19.10.2008 15:46 Skąd: śląskie Chorzów |
Wymieniałem wczoraj w swoim w reduktorze LANDI, stare membrany były twarde jak z tektury, nówki mięciutkie, giętkie. Wymiana nie jest trudna, 2-3 godziny i wszystko zrobione. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 176000km
|
Graby |
Dodany dnia 15-05-2009 16:00 |
Postów: 119 Data rejestracji: 03.04.2007 18:18 Skąd: - |
ile miałeś membran w zestawie ? ja znalazłem do tomasetto zestaw za 46 zł, 2 memberany plus oringi i uszczelki, facet mi napisał że wymienia się tylko 2 a 3 od koprusu parownika ponoć się nie zużywa
nowy nabytek AUDI A3 1.9 TDI 110KM 2000r 197 000 tys. ale reniucha zostaje
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 234000km
|
|
|
vader |
Dodany dnia 15-05-2009 16:24 |
Postów: 85 Data rejestracji: 19.10.2008 15:46 Skąd: śląskie Chorzów |
w LANDI miałem 2 membrany, jedna duza uszczelke do korpusu i kilkanascie malutkich uszczelek ale tylko chyba 4 wykorzystałem, zestaw do landijest jeden do kilku reduktorów i chyba dlatego. Szukaj zestawu tylko oryginalnego, wyprodukowanego przez tomaseto albo dla nich ale oznaczonego logami tomaseto bo zestawy innych firm to czesto badziew Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 176000km
|
Graby |
Dodany dnia 21-05-2009 08:46 |
Postów: 119 Data rejestracji: 03.04.2007 18:18 Skąd: - |
no i po sprawie zregenerowałem parownik, szarpanie ustało, ogólnie bardzo się zdziwiłem reniferek odpalił normalnie po pierwszym przełączeniu na gaz ale wydaje mi się że samo wyczyszczenie by wystarczyło. Było sporo smoły którą musiałem najpierw zeskrobać a potem rozpuszczalnikiem wyszorować, te 2 kowadełka które się otwierają i zamykają ledwo co się ruszały, teraz tylko na regulacje i kolejne tysiące walić
nowy nabytek AUDI A3 1.9 TDI 110KM 2000r 197 000 tys. ale reniucha zostaje
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 234000km
|
|
|
zieluch111 |
Dodany dnia 25-05-2009 22:53 |
Postów: 1369 Data rejestracji: 10.03.2008 22:41 Skąd: lubuskie Strzelce Krajeńskie |
Witam
mam malutki problem moja renia ostatnio szrpie coraz wiecej na gazie na zimnym silniku w miare ok jak temperatura jest w połowie skali to zaczyna szarpac i prawie gaśnie jak juz ma te 80 stopni to nie równo pracuje czasem jak dodam gazu to przes sekunde zero reakcji tylko sie dławi i po chwil wejdzie na obroty Połączony z podobny tematem, odpowiedź na ten problem powyżej / kudlaty / Edytowane przez kudlaty dnia 04-06-2009 22:11 Moje auto: Alfa Romeo 147 1.6 16V, benzyna+LPG, 280000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 25-05-2009 23:40 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Jak dla mnie to ewidentne symptomy rozregulowanej instalki. Należy wymienić filterek powietrza, następnie udać się do gazoli wymienić filterek LPG i ponownie wyregulować skład mieszanki.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
Bubek |
Dodany dnia 25-05-2009 23:45 |
Postów: 234 Data rejestracji: 16.03.2009 00:42 Skąd: łódzkie Łódź |
hmm może i tak ale dlaczego na zimnym jest gites najlepiej zrobić jak mówi WoZnY a później się będziesz martwić
Allways 4fun Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 160000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 26-05-2009 00:01 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
bo gdy silnik jest zimny to lubi dostać bogatszą mieszankę. Nie wiemy jaką instalkę ma autor pytania, ale np. przypchany filtr powietrza zwiększa swoje opory i silnik łatwiej pobiera za dużo LPG. Na zimnym wszystko pięknie ale jak się nagrzeje to już nie tegez przepalić nie może, z wydechu niemiło pachnie i spalanie wzrasta. No i oczywiście muł się robi.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-05-2009 12:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie jeździmy na gazie gdy silnik jest zimny.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
zieluch111 |
Dodany dnia 26-05-2009 13:13 |
Postów: 1369 Data rejestracji: 10.03.2008 22:41 Skąd: lubuskie Strzelce Krajeńskie |
instalka 1 generacji Moje auto: Alfa Romeo 147 1.6 16V, benzyna+LPG, 280000km
|
vader |
Dodany dnia 26-05-2009 16:19 |
Postów: 85 Data rejestracji: 19.10.2008 15:46 Skąd: śląskie Chorzów |
Czyli śruba. rozgrzej silnik do normalnej temperatury pracy i reguluj śrubą, bądź też śrubą na parowniku ustal dawkę gazu na słuch, tak żeby silnik dobrze równo pracował a potem sprawdz czy go dusi, wydaję mi się, że masz za bogatą mieszankę. Sprawdz też czy wszelkie węże i zaślepki przy wtrysku są szczelne. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 176000km
|
Bubek |
Dodany dnia 26-05-2009 17:55 |
Postów: 234 Data rejestracji: 16.03.2009 00:42 Skąd: łódzkie Łódź |
Ustawianie instalki na słuch :/ to nie wychodzi za dobrze, najlepiej pojechać do gazowca ale odradzam
Allways 4fun Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 160000km
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 26-05-2009 18:49 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
z własnego doświadczenia wiem że jak to LPG to przewody+świece (sprawdź je)
i jedź do gazola K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
zieluch111 |
Dodany dnia 26-05-2009 19:27 |
Postów: 1369 Data rejestracji: 10.03.2008 22:41 Skąd: lubuskie Strzelce Krajeńskie |
świece są ok nie wiem jak z kablami wyglądają dobrze w nocy sprawdzę czy nie maja przebicia (kiedyś jak w nocy otworzyłem maskę od poloneza to ładna impreza na kablach była ) Treść dodana dnia 01-06-2009 11:26: w końcu miałem czas i sprawdziłem przewody spryskałem je zraszaczem do kwiatków i tu i uwdzie było widać iskierki a jak przyłożyłem rękę do przewodu to ładnie mnie mrowiła Moje auto: Alfa Romeo 147 1.6 16V, benzyna+LPG, 280000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |