Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 17-05-2009 19:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Witam wyjadaczy.
Jako że niebawem bede sie w to bawić jw., prosze ludzi którzy już to robili o krotkie spostrzeżenia co jak i gdzie. Po mojej zmianie postaram sie z tego sklecić dobry opis. Wiem że to żadna filozofia ale jest już kilka myków o ktorych sie dowiedziałem. Mile widziane zdjęcia chociaż bede sam też robił. Pozwoliłem sobie dodać już [F] jakoby temat nie zniknął gdzieś. Wiadomo jest że do tego celu potrzebujemy flansze na belke (do nich przykrecamy zacisk), same tarcze, zaciski, linki ręcznego. Co z łożyskami, jaka kolejność montażu? Edytowane przez maestro dnia 17-05-2009 19:29 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 17-05-2009 19:26 |
kuba100 |
Dodany dnia 17-05-2009 19:46 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
Po co ci linki? Kolejny forumowy mit powtarzany przez teoretykow....Linki z hamulcow bebnowych pasuja idealnie do tarczowych.....
Odnosnie lozysk to sa wprasowane w tarcze. Jedynym "klopotem" jest podlaczenie zacisku do przewodu hamulcowego gdyz gniazdo cylinderka hamulcowego ma wieksza srednice,jednak na to jest fajny,tani i co najwazniejsze oszczedzajacy mase czasu patent: ] Edytowane przez kuba100 dnia 17-05-2009 20:15 |
|
|
maestro |
Dodany dnia 17-05-2009 19:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Linki są inne. Porównywałem już.
No własnie. I zaczynają sie schody. Tarcze bede mial z demontażu, nie nowe (przynajmniej na tą chwile bo nie wiem w jakim dokładnie są stanie) wiec? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kuba100 |
Dodany dnia 17-05-2009 20:11 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
Linki sa inne ale pasuja....
Wiec co? Edit: Dlaczego moje posty sa edytowane i nie ma o tym zadnej wzmianki ? ? ? Edit: Ano dlatego, że nie ma się co rozpisywać o braku kultury czy momentach słabości. Pozdro Radek Edytowane przez Radek_0089 dnia 18-05-2009 15:18 |
|
|
maestro |
Dodany dnia 17-05-2009 20:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Bo nie ma wzmianek.
Co jeśli tarcze mam z demontażu? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kuba100 |
Dodany dnia 17-05-2009 20:57 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
O co konkretnie ci chodzi? Jak masz tarcze ktore byly juz zamontowane tu musza byc w nich lozyska. Temat wyglada tak,ze rozkrecasz cale bebny,zakladasz te mocowanie zaciskow,na to do razu cala tarcze i skrecasz sruba na belce-oto cala filozofia....Na koniec przykrecasz zacisk, rzezbisz linke od recznego i podlaczenie zacisku do przewodu hamulcowego...Wszystko pasuje bez problemu,mozna powiedziec plug & play..... |
|
|
maestro |
Dodany dnia 17-05-2009 21:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
A łozysko? Uratuje sie to stare? Czy juz szukac nowego? Czy nowe tarcze z łozyskami są?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bej |
Dodany dnia 17-05-2009 21:30 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Z lozyskiem sie nic nie dzieje,wkaldasz przykrecasz i gitara, a przewody hamulcowe najlepiej podmien
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
maestro |
Dodany dnia 17-05-2009 21:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie nio pytam bo jeszcze sie za to nie brałem, a licze na to że jak sie wezme rano z odkrecanie ze starego tarcz to do wieczora skończe z przekładką do swojego nie wiem tylko w jakim stanie tarcze. jak beda w złym to niestety trzeba bedzie czekac na kase i na nowe.
no tak, ale zaciski trza pomalowac. to na pewno nie w jeden dzien jednak Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kuba100 |
Dodany dnia 17-05-2009 23:09 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
bej napisał/a: a przewody hamulcowe najlepiej podmien Zdajesz sobie sprawe z tego ile to jest roboty? Treść dodana dnia 17-05-2009 23:36: Majster,najpierw doprowadz zaciski do takiego stanu a pozniej maluj jarzma [img]http://images43.fotosik.pl/126/180dc1278a8349dam.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images44.fotosik.pl/127/4f3c9f5603d4246em.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Platyn |
Dodany dnia 18-09-2009 23:33 |
Postów: 200 Data rejestracji: 10.04.2009 16:16 Skąd: - |
Czy zaciski z tyłu muszą być bendixa czy mogą być bosha Czy taki zacisk pasuje też z innych renault A co z ABS Inne jarzma, mocowania
Renault 19; 1.9dT; '93
Wspomóż menela i bądź menelem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 190000km
|
|
|
edzio |
Dodany dnia 19-09-2009 08:19 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Linka ręcznego jest inna tak samo jak sztywne przewody hamulca roboczego... Pomyśl też o śrubach którymi zamocujesz koszyki... Bo też są inne w Bębnie masz nasadową 10tkę a pod tarczą na jakieś torxy stożkowe których niestety nie udało mi się odratować i je dorabiałem
Edytowane przez Radek_0089 dnia 19-09-2009 11:10 Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-09-2009 17:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Zaciski muszą pasować do mocowań. Są dwa typy. Zaciski jak po lewej - prosto, i po prawej - z ukosa.
System stricte przy montażu nie jest istotny. Ważne żeby było z jednej parafii. Przewody hamulcowe i linki zeby było porządnie - do wymiany. Na bebnach w R19 nie ma absu, więc chyba nikt (może poza mną) absu nie zakłada także koronki i tarcze z podtoczeniem to inna sprawa. Edytowane przez maestro dnia 20-09-2009 17:40 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
takeoff |
Dodany dnia 22-09-2009 16:29 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
ciekawe czy zadzialaja.
ja po zmianie na tarcze prawie nie mam hamulca z tylu i nie moge dojsc czemu.... Zeby bylo jasne zmienilem tarcze i klocki na nowe. odpowietrzalem juz kilka razy i tyl dupa. Jakas idea? Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
maestro |
Dodany dnia 22-09-2009 21:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Przewody - tłoczki (piętno tylnych hamulców)
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
takeoff |
Dodany dnia 23-09-2009 10:13 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
przewody? jak mialem bebny tyl byl ok.
tloczki nie sa zatarte i lekko sie przemieszczaja. samoregulatory tez dobrze dopychaja do tarczy. ja stracilem pomysly juz.... Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
maestro |
Dodany dnia 23-09-2009 11:21 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Korektor masz? Pompa? Znaczy jedna sekcja?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
graglobal |
Dodany dnia 23-09-2009 12:16 |
Postów: 197 Data rejestracji: 01.12.2008 23:10 Skąd: - |
@maestro: Niewiem czy nie bedziesz właśnie potrzebował pompy hamulcowej od reni z tarczami
gg 1776601 tel 796890919 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 230000km
|
k_ma86 |
Dodany dnia 23-09-2009 13:03 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
największy myk jak to już było wspomniane tutaj, jest ze śrubami do mocowania tych "koszyków".. linka do ręcznego kolo 20zl/szt.. przy mocowaniu linki nowej trzeba jeszcze to "gniazdo" przy zacisku rozwiercić, żeby wyjąć tą końcówkę od starej linki..(bo nowej nie założysz) same sztywne przewody to też z jakieś 20zł/kpl.. ja przekładałem bendixy bo mi belka gruchła i zwykłą rurową zakładałem.. największy problem sprawiły mi.. odpowietrzniki (bo jakiś mechamasakrator je ukręcił-debil)
klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
takeoff |
Dodany dnia 23-09-2009 15:54 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
maestro napisał/a: Korektor masz? Pompa? Znaczy jedna sekcja? Nie. pompa 4 rurkowa Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |