Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 23-05-2015 22:37 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
aso! 7700753548 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-05-2015 22:37 |
jonowaty |
Dodany dnia 23-05-2015 22:46 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
to nie są tanie rzeczy
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 26-06-2015 20:34 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
a co z linkami ? koniecznie trzeba zmieniać czy te od bębnowych podejdą też ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 26-06-2015 21:56 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@szczepansz93 trzeba zmienić. .
Koszt max 50 pln " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 26-06-2015 23:48 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
Koszt to najmniejsza sprawa dziś się wziąłem za zmianę Śruby też znalazłem za całe 20PLN z wysyłką xD http://zapodaj.ne...7.jpg.html http://zapodaj.ne...e.jpg.html http://zapodaj.ne...4.jpg.html Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-06-2015 23:53 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Śruby też znalazłem za całe 20PLN z wysyłką xD powiedz więcej na ten temat Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 27-06-2015 00:00 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
http://allegro.pl...53942.html Długość śruby 10cm, nagwintowane jest tylko 3cm. Ucięte, nagwintowane ze starannością- gwintowałem 6cm a potem przycinałem do odpowiedniej długości, po co gwintowałem aż tyle ? jak krzywo się zacznie gwintować to efektem będzie krzywy gwint (jak ktoś gwintował długie śruby będzie wiedział oc, potrzebowałem 5 śrub kupiłem w sumie 10. Udało mi się nagwintować tak jak trzeba 7 sztuk, 3 poszły do kosza bo gwint nie wyglądał najlepiej Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
themati93r |
Dodany dnia 05-09-2015 14:27 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Witam, nie zakładam nowego tematu iż mam pytanie posiadam takie rzeczy jak : zaciski tarcze koszyki klocki śrubki wszystkie włącznie z tymi nieszczesnymi torami 40 które udało mi się wykręcić bez problemu z dawcy i pytanie mam odnośnie z linką ręcznego czy moja z bębnów będzie pasować i jak z przewodami sztywnymi? Musze kupić nowe ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 05-09-2015 14:37 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
linki są inne, w bębnach są sprężyny i linki są dłuższe chyba z 10 cm i nie naciągniesz ręcznego. Potrzebujesz nowe linki najprościej mówiąc, przewody też mają inne końcówki Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
themati93r |
Dodany dnia 05-09-2015 17:24 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Lesiu11 a czytałem temat i ktoś pisał, że da się przerobić linki od ręcznego by pasowały do tarczowych ? ma rozmiar 9mm a w cylinderku nie wiem jaki jest Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 05-09-2015 17:39 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@themati93r no jak zakładałem to w bębnach były większe końcówki przewodów niż w tarczach (dokupiłem przejściówke w motoryzacyjnym). Linki są inne, możesz to przeskoczyć, ale to nie będzie to samo. Możesz usunąć tą sprężynkę i podłożyć pod regulację z 10 cm podkładek. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
jonowaty |
Dodany dnia 05-09-2015 17:46 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
tak, końcówki przewodów są inne... generalnie koszt nowych przewodów to max 30 zł na odcinek między elastycznym a zaciskiem.
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
themati93r |
Dodany dnia 05-09-2015 17:46 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Lesiu11, mam cały zestaw z belki 4-drążkowej z systemem bendix. przewody na belce muszę wymienić bo ich nie odkręcę od cylinderków
Treść dodana dnia 05 wrzesień 2015 17:53: @jonowaty ,jaśniej troszkę bym prosił miedziany elastyczny ? Treść dodana dnia 05 wrzesień 2015 17:55: ok nowy przewód miedziany dostanę na miejscu tylko jaki on ma byś orginalny jak do cylinderka i kupywać do niego przejściówkę ? Edytowane przez themati93r dnia 05-09-2015 17:55 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
jonowaty |
Dodany dnia 05-09-2015 17:56 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
A co tam nie jasnego napisałem
Przewód miedziany wkręca się do zacisku i z drugiej strony łączy się z elastycznym. Po obu stronach końcówki M10x1 [img]http://images43.fotosik.pl/1194/ecdfd1cb0a587e3c.jpg[/img] is not a valid Image. " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
themati93r |
Dodany dnia 05-09-2015 17:56 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
i proszę o wymiary przewodów lewa i prawa strona Treść dodana dnia 05 wrzesień 2015 17:58: @jonowaty , tylko, że ja mam komplet z bendixa więc będę potrzebował przewód taki jak na tej belce 4 drążkowej ?
themati93r dodał/a następującą grafiki:
Edytowane przez themati93r dnia 05-09-2015 18:06 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 06-09-2015 19:46 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Kupujesz gotowy przewód miedziany z końcówkami jakie potrzebujesz (o odpowiedniej długości) a przewód sobie sam naginasz odpowiednio. Zmierzyć możesz sam, metrówką, najlepiej po wykręceniu/obcięciu. Jeśli nie możesz odkręcić od cylinderka to prawdopodobnie od elastycznego też nie będzie łatwo. Z resztą pewnie i tak musiałbyś te przewody wymienić bo w cylinderku jest chyba mniejszy rozmiar niż w zacisku Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 06-09-2015 19:49 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
i sprawdź odpowietrzniki przed montażem i nie montuj klocków bez kątowników i sprężynek
piszę, żeby potem nie było że nikt nie mówił " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
themati93r |
Dodany dnia 06-09-2015 22:06 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@jonowaty , sprężynki mam 2 na 2 strony, a co to są te kątowniki, to są te co wsuwa się pod klocek by go zabezpieczyć i na końcu jest otwór w który wkładamy zabezpieczenie ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
jonowaty |
Dodany dnia 06-09-2015 22:07 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@themati93r tak
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
themati93r |
Dodany dnia 06-09-2015 22:09 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
to to wszystko mam : )
Treść dodana dnia 10 wrzesień 2015 21:31: jest to możliwe, że przewód pasuje oryginalnie od cylinderka do zacisku gwint jest taki sam? A jak z tą linką od ręcznego da się ją przerobić by pasowała czy muszę nową, już nie mam za bardzo funduszu by je zakupić więc jakieś propozycje bym prosił co można zrobić? Edytowane przez themati93r dnia 10-09-2015 21:31 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |