28 Marca 2024 11:53:01
Zdjęcia użytkowników
cymek1986i sianoSW
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F] Zmiana hamulcy bębnowych na tarczowe - belka tylna 
Kujtek
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 23-05-2015 22:37
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

aso!
7700753548

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 23-05-2015 22:37
Awatar
jonowaty
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 23-05-2015 22:46
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

to nie są tanie rzeczy !

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
szczepansz93
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 26-06-2015 20:34
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

a co z linkami ? koniecznie trzeba zmieniać czy te od bębnowych podejdą też ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
jonowaty
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 26-06-2015 21:56
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@szczepansz93 trzeba zmienić. .

Koszt max 50 pln

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
szczepansz93
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 26-06-2015 23:48
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

Koszt to najmniejsza sprawa Pfft dziś się wziąłem za zmianę Smile Śruby też znalazłem za całe 20PLN z wysyłką xD
http://zapodaj.ne...7.jpg.html
http://zapodaj.ne...e.jpg.html
http://zapodaj.ne...4.jpg.html

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
Kujtek
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 26-06-2015 23:53
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Śruby też znalazłem za całe 20PLN z wysyłką xD


powiedz więcej na ten temat Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
szczepansz93
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 27-06-2015 00:00
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

http://allegro.pl...53942.html

Długość śruby 10cm, nagwintowane jest tylko 3cm. Ucięte, nagwintowane ze starannością- gwintowałem 6cm a potem przycinałem do odpowiedniej długości, po co gwintowałem aż tyle ? jak krzywo się zacznie gwintować to efektem będzie krzywy gwint (jak ktoś gwintował długie śruby będzie wiedział ocCool, potrzebowałem 5 śrub kupiłem w sumie 10. Udało mi się nagwintować tak jak trzeba 7 sztuk, 3 poszły do kosza bo gwint nie wyglądał najlepiej

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
themati93r
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2015 14:27
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

Witam, nie zakładam nowego tematu iż mam pytanie posiadam takie rzeczy jak : zaciski tarcze koszyki klocki śrubki wszystkie włącznie z tymi nieszczesnymi torami 40 które udało mi się wykręcić bez problemu z dawcy i pytanie mam odnośnie z linką ręcznego czy moja z bębnów będzie pasować i jak z przewodami sztywnymi? Musze kupić nowe ?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
Lesiu11
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2015 14:37
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

linki są inne, w bębnach są sprężyny i linki są dłuższe chyba z 10 cm i nie naciągniesz ręcznego. Potrzebujesz nowe linki najprościej mówiąc, przewody też mają inne końcówki

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
themati93r
#70 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2015 17:24
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

@Lesiu11 a czytałem temat i ktoś pisał, że da się przerobić linki od ręcznego by pasowały do tarczowych ?? ma rozmiar 9mm a w cylinderku nie wiem jaki jest

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
Lesiu11
#71 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2015 17:39
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@themati93r no jak zakładałem to w bębnach były większe końcówki przewodów niż w tarczach (dokupiłem przejściówke w motoryzacyjnym). Linki są inne, możesz to przeskoczyć, ale to nie będzie to samo. Możesz usunąć tą sprężynkę i podłożyć pod regulację z 10 cm podkładek.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
jonowaty
#72 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2015 17:46
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

tak, końcówki przewodów są inne... generalnie koszt nowych przewodów to max 30 zł na odcinek między elastycznym a zaciskiem.

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
themati93r
#73 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2015 17:46
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

@Lesiu11, mam cały zestaw z belki 4-drążkowej z systemem bendix. przewody na belce muszę wymienić bo ich nie odkręcę od cylinderków


Treść dodana dnia 05 wrzesień 2015 17:53:

@jonowaty ,jaśniej troszkę bym prosił miedziany elastyczny ?


Treść dodana dnia 05 wrzesień 2015 17:55:

ok nowy przewód miedziany dostanę na miejscu tylko jaki on ma byś orginalny jak do cylinderka i kupywać do niego przejściówkę ?

Edytowane przez themati93r dnia 05-09-2015 17:55
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
jonowaty
#74 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2015 17:56
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

A co tam nie jasnego napisałem ?

Przewód miedziany wkręca się do zacisku i z drugiej strony łączy się z elastycznym. Po obu stronach końcówki M10x1

[img]http://images43.fotosik.pl/1194/ecdfd1cb0a587e3c.jpg[/img] is not a valid Image.

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
themati93r
#75 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2015 17:56
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

i proszę o wymiary przewodów lewa i prawa strona


Treść dodana dnia 05 wrzesień 2015 17:58:

@jonowaty , tylko, że ja mam komplet z bendixa więc będę potrzebował przewód taki jak na tej belce 4 drążkowej ?
themati93r dodał/a następującą grafiki:
11714425_1063785006995166_490958216_n.jpg 11998346_1063784993661834_1591931207_n.jpg

Edytowane przez themati93r dnia 05-09-2015 18:06
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
TermiFNFAL
#76 Drukuj posta
Dodany dnia 06-09-2015 19:46
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Kupujesz gotowy przewód miedziany z końcówkami jakie potrzebujesz (o odpowiedniej długości) a przewód sobie sam naginasz odpowiednio.
Zmierzyć możesz sam, metrówką, najlepiej po wykręceniu/obcięciu.

Jeśli nie możesz odkręcić od cylinderka to prawdopodobnie od elastycznego też nie będzie łatwo.

Z resztą pewnie i tak musiałbyś te przewody wymienić bo w cylinderku jest chyba mniejszy rozmiar niż w zacisku

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
jonowaty
#77 Drukuj posta
Dodany dnia 06-09-2015 19:49
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

i sprawdź odpowietrzniki przed montażem Grin i nie montuj klocków bez kątowników i sprężynek Smile

piszę, żeby potem nie było że nikt nie mówił Grin

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
themati93r
#78 Drukuj posta
Dodany dnia 06-09-2015 22:06
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

@jonowaty , sprężynki mam 2 na 2 strony, a co to są te kątowniki, to są te co wsuwa się pod klocek by go zabezpieczyć i na końcu jest otwór w który wkładamy zabezpieczenie ?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
jonowaty
#79 Drukuj posta
Dodany dnia 06-09-2015 22:07
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@themati93r tak

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
themati93r
#80 Drukuj posta
Dodany dnia 06-09-2015 22:09
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

to to wszystko mam : )


Treść dodana dnia 10 wrzesień 2015 21:31:

jest to możliwe, że przewód pasuje oryginalnie od cylinderka do zacisku gwint jest taki sam?
A jak z tą linką od ręcznego da się ją przerobić by pasowała czy muszę nową, już nie mam za bardzo funduszu by je zakupić więc jakieś propozycje bym prosił co można zrobić?

Edytowane przez themati93r dnia 10-09-2015 21:31
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: