Menu główne
Forum
Klubowicze
Lesiu11 |
Dodany dnia 10-09-2015 22:06 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
mam sam siebie cytować co napisałem kilka postów wyżej o przerobieniu linki? Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-09-2015 22:06 |
ANDI |
Dodany dnia 11-09-2015 09:21 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Ja to zrobię
Lesiu11 napisał(a): @themati93r no jak zakładałem to w bębnach były większe końcówki przewodów niż w tarczach (dokupiłem przejściówke w motoryzacyjnym). Linki są inne, możesz to przeskoczyć, ale to nie będzie to samo. Możesz usunąć tą sprężynkę i podłożyć pod regulację z 10 cm podkładek. Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 11-09-2015 18:07 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
jesuuuu dwie nowe linki ręcznego kosztują 50 zł, jak się nie ma funduszy to się zostawia bębny i nic nie modzi, wywalasz stare, wrzucasz nowe i masz wszystko ładnie zamocowane bez kombinowania, a nowe linki to zawsze nowe a nie 20stoletnie z syfami w pancerzu i ciężko chodzące Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
themati93r |
Dodany dnia 13-09-2015 10:44 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@TermiFNFAL, dobrze bez agresji. Udało mi się wymienić wszystko wraz z belką bo w mojej starej na sam koniec urwała się śruba od amortyzatora Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |