Menu główne
Forum
Klubowicze
pawelRuti |
Dodany dnia 21-05-2009 17:54 |
Postów: 126 Data rejestracji: 28.10.2008 20:29 Skąd: - |
a wiec tak.padła chyba uszczelka pod głowicą .z boku silnika od sprzęgła nacieki jakby borygo kapał przy kolektorach troche oleju oleju. na korku czy bagnecie nie widać mazi ale po przejechaniu ok 6km troche sie zgrzał i odkrecając korek zbiorniczka wyrównawczego poziom sie znacznie podniósł jakieś 7 cm..........powiem że uszczelka była zmieniana jakies 8 miechów temu + planowanie głowicy......
Edytowane przez pawelRuti dnia 21-05-2009 20:53 Biała Strzała na kobiety to działa...
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), hatchback 5d, 222322km
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-05-2009 17:54 |
WoZnY |
Dodany dnia 21-05-2009 17:56 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
To że po zagrzaniu woda w zbiorniczku się podnosi, to normalne. Ciśnienie jakie panuje w układzie chłodzenia to 1,2Bara Rozdyma ono węże gumowe a ich nie mało. Jak upuścisz ciśnienie węże wracają do nominalnych przekrojów i woda się podnosi. Czy jakoś inaczej chodzi, czy po prostu szybko się gotuje?
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
pawelRuti |
Dodany dnia 21-05-2009 18:00 |
Postów: 126 Data rejestracji: 28.10.2008 20:29 Skąd: - |
ale nie aż tyle i po 6km i jednak kapie
Biała Strzała na kobiety to działa...
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), hatchback 5d, 222322km
|
michor |
Dodany dnia 21-05-2009 18:44 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
oleju duzo ucieka?
Mnie na ten przykład rozszczelniła się kopułka od termostatu i tam też było mokro od płynu i się zapowietrzał -> gotował. nie wiem jak Cleonach jest. Może wystarczy odpowietrzyć i wymienić termostat - raptem 30 pln kosztów [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
pawelRuti |
Dodany dnia 21-05-2009 18:54 |
Postów: 126 Data rejestracji: 28.10.2008 20:29 Skąd: - |
ale to od drugiej strony jest niż termostat i pompa wody a oleju to tak delikatnie.ale nie wiadomo jak bedzie pozniej
Biała Strzała na kobiety to działa...
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), hatchback 5d, 222322km
|
michor |
Dodany dnia 21-05-2009 18:57 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
mówiłem że nie wiem jak w Cleonach jest
Mówie - spróbuj sprawdzić czy nie jest zapowietrzony przypadkiem. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 21-05-2009 19:01 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Nie odpowiadasz na pytania, więc jak Tobie pomóc? Może padła pompa wody? Jak włączysz ogrzewanie na maksa to leci ciepłe powietrze? Może termostat się przyciął na małym obiegu? A co do ilości podnoszenia się wody w zbiorniczku, to jak doprowadzisz auto do sprawności sobie sprawdź ile woda potrafi się podnieść w nim na ciepłym silniku po odkręceniu. Acha przy ostatnich temp. po 6 km mój prawie jest nagrzany.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 21-05-2009 20:03 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Po prawej stronie z boku w głowicy masz taka zaślepkę. Taka prostokątna blaszka na 4 śrubki zakręcana. Może tam wycieka Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
pawelRuti |
Dodany dnia 21-05-2009 20:49 |
Postów: 126 Data rejestracji: 28.10.2008 20:29 Skąd: - |
a wiec tak.sprawdziłem ogrzewanie działa,obieg duży działa chłodnica sie nagrzewa wiatrak pracuje ,parownik tez oki.powietrza troche było w układzie ale zrobiłem jazde próbna też jak wczoraj 6km i spoko.płyn napewno kapie z pod tej zaslepki co@kapusniak19: napisał ale czy tylko z niej?.niby korek od wlewu oleju czysty bagnet też swiece też jedna sprawdziłem biała. jakie sa objawy gdyby uszczelko pod głowica poszła,moze jestem przewrazliwiony ale juz to robiłem i moze dlatego
Biała Strzała na kobiety to działa...
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), hatchback 5d, 222322km
|
WoZnY |
Dodany dnia 22-05-2009 21:16 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
objawy uszczelki nie raz na forum wałkowano. Ostatnio maestro się nawet wypowiadał po raz xxx.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
michor |
Dodany dnia 23-05-2009 00:44 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Objawy:
Uszczelka puszcza na 3 sposoby: 1. Pomiędzy kanałami olejowym i płynu chłodzenia. Objawy: 1.1 Olej w zbiorniku od chłodzenia (oka jak w rosole) 1.2 Płyn w oleju (kawa z mlekiem) 2. Kanał płynu chłodzenia do komory spalania. Objawy: 2.1 Znikający płyn - dymi na biało 2.2 Bąbelki, spaliny w zbiorniczku wyrównawczym, zapowietrzenie, cyrki z temperaturą. 3. Kanał olejowy do komory spalania. Objawy: 3.1 Znikający olej - dymi na niebiesko. Uszczelnij zaślepkę i odpowietrz bo jak cieknie to na 100% się zapowietrza. Potem się zobaczy czy ustało czy nie. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
pawelRuti |
Dodany dnia 23-05-2009 16:26 |
Postów: 126 Data rejestracji: 28.10.2008 20:29 Skąd: - |
i taki jest plan .dziekuje i pozdrawiam
Biała Strzała na kobiety to działa...
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), hatchback 5d, 222322km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |