Menu główne
Forum
Klubowicze
9kaczor6 |
Dodany dnia 24-05-2009 15:32 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
Witam. Jestem na tym forum już bardzo długi czas, jednak piszę po raz pierwszy, i od razu chciał bym się ze wszystkimi przywitać! Zapewne po wakacjach jak zacznę chodzić na prawo będę w posiadaniu R19 1.7 F3N 73KM. Silnik jaki taki jest. Chodzi idealnie no ale te 73KM są hmm niesmaczne. Przeglądając allegro trafiłem na to. http://fonton1.by...ukcja.html Plazma Driver - podobno w układzie dolotowym powietrza zamienia nasze O2 w O3 czyli Ozon. Co to ma dać to nie wiem ale piszą że sporo. Myślałem żeby to coś^^ połączyć z litrem stożkowym z pseudo turbiną która podobno zwiększa siłę sprężania powietrza przed filtrem. Tu pytanie. Co z tych wszystkich domowych tunigów to prawda a co mit. Ten filtr i ten ozon coś dadzą, nie uszkodzę silnika Warto inwestować w ogóle w ten silnik żeby chociaż parę koni więcej wyciągnąć? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-05-2009 15:32 |
Zaba |
Dodany dnia 24-05-2009 15:43 |
Postów: 589 Data rejestracji: 02.05.2005 23:45 Skąd: śląskie Rybnik |
Poczekaj raczej na kwantowy autopotengator mocy rodem ze Startreka
A co do tego typu wynalazków to ja raczej radziłbym (i chyba nie będę w tym odosobniony) doprowadzić silnik do porządku, nawet jeśli miałoby to oznaczać kapitalkę, niż stosować plazmy, magnetyzery czy co tam jeszcze robią. Jakby to coś miało poprawić to najpierw by sie tym zainteresowały koncerny motoryzacyjne a dopiero potem technologia by sie spopularyzowała i trafiła do Chińczyków, którzy by to klepali za parę centów. Renault 19 Sedan 16V '94 F7P + Taoyota RAV4 '20 + Toyota Corolla sedan '19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 177600km
|
Redeon |
Dodany dnia 24-05-2009 15:50 |
Postów: 331 Data rejestracji: 05.12.2007 19:39 Skąd: - |
W pelni zgadzam sie z kolega wyzej, a jesli chcesz miec wiecej koni pod maska to lepiej zainwestuj w inne auto lub jak wolisz zabawe to silnik. Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
|
|
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 24-05-2009 15:54 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
ale silnik pracuje idealnie, więc po co generalny? Chyba że masz coś innego na myśli? Co do tych wynalazków ^^ to co poza nimi polecacie, o ile w ogóle da rade jakoś zwiększyć moc... Na razie proszę o coś takiego co sam zrobie, jeśli coś takiego jest. Z planem głowicy, szlifowaniem zaworów itp jeszcze się wstrzymajmy :> Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
mati_ |
Dodany dnia 24-05-2009 15:54 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Plazma Driver - podobno w układzie dolotowym powietrza zamienia nasze O2 w O3 czyli Ozon. Co to ma dać to nie wiem ale piszą że sporo. Nie rób tego bo powiększysz dziurę ozonową! Jak Ci brakuje mocy to nie kupuj F3N'a Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 24-05-2009 15:57 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
[quote="mati"]Nie rób tego bo powiększysz dziurę ozonową![/quote]
chyba zmniejszę jak już Treść dodana dnia 24-05-2009 15:59: aha co do F3N to jestem raczej skazany chyba że renia nie dociągnie do mojej kadencji.... Edytowane przez 9kaczor6 dnia 24-05-2009 15:58 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
mati_ |
Dodany dnia 24-05-2009 16:03 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No ale skąd ta plazma weźmie ozon? Z warstwy ozonu, zwiększając dziurę, proste
A tak serio to jestem mega sceptycznie nastawiony do wynalazków z allegro. Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
Redeon |
Dodany dnia 24-05-2009 16:11 |
Postów: 331 Data rejestracji: 05.12.2007 19:39 Skąd: - |
Nawet jak jakims cudem uda Ci sie zwiekszyc moc o kilka koni to i tak tego pewnie nie odczujesz, zreszta same konie mechaniczne to nie wszystko, np. rownie wazny jest moment obrotowy. Lepiej zamiast inwestowac w jakies wynalazki zadbac o dobry olej czy opony. F3N to nie rakieta ale tez nie jest taki zly, takie jest moje zdanie Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
|
|
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 24-05-2009 16:17 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
no nie rakieta.... dbana to ona jest. Oleje co 10tys tylko mobila, filtry na czas. No laleczka po prostu, jedynie co to lubi przerwać na gazie, niestety to wina przewodów, ale są już nowe (nie polecam kagera na nich nawet tydzień nie latała)
Ja tylko po prostu szukam sposobów na zwiększenie mocy. Wiem że te wyżej, no może te wyżej nie, ale inne wynalazki nie dają dużo ale grosz do grosza jak to mówią... Jak ją dostane będę kombinował, może się skusze właśnie na plac głowiny i szlifowanie/polerowanie zaworów, i lekke koło zamachowe, ale kurcze bardzo dużo roboty z tym.... Edytowane przez 9kaczor6 dnia 24-05-2009 16:17 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
kyzer |
Dodany dnia 24-05-2009 17:37 |
Postów: 93 Data rejestracji: 12.02.2009 12:40 Skąd: - |
Zamiast zwiększać moc przez wynalazki z allegro stopniowo zwiększaj doświadczenie bo nauka jazdy zaczyna sie po odebraniu prawa jazdy. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 170000km
|
maestro |
Dodany dnia 24-05-2009 17:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
I jak Ci mało to taniej Cie wyjdzie zmiana silnika. Wcale nie jest to tak dużo roboty.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
9kaczor6 |
Dodany dnia 24-05-2009 19:07 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
no z silnikiem nie ma dużo roboty, patrzyłem na allegro to silniki tez nie są aż takie drogie... Duża różnica jest między tym silnikiem (F3N) a jakimś 1.8 90km, bo wiliamsa to na allegro na pewno nie znajdę Muszę jeszcze spojrzeć po ile skrzynie biegów :/ Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
ciastini |
Dodany dnia 24-05-2009 19:14 |
Postów: 1364 Data rejestracji: 12.03.2008 20:47 Skąd: - |
Myślę, a wręcz pewny jestem, że żadna plazma driver nic nie da. Gdyby coś dawała, było by tak jak pisali przedmówcy - producenci samochodów by to oferowali. Druga sprawa - stożek. Poszukaj na forum, bo źle zamontowany może pogorszyć zamiast polepszyć.
Inna sprawa. Najpierw opanuj do perfekcji te 73konie, a później szukaj czegoś mocniejszego. Bo przygrzać na prostej, to nie sztuka... Wysokość niektórych zarobków nie jest wynagrodzeniem czynności, lecz odszkodowaniem za czas spędzony w pracy.
Moje auto: Saab 900S 2.0 16v 133km, benzyna+LPG, 260000km
|
Radek_0089 |
Dodany dnia 24-05-2009 19:14 |
Postów: 1316 Data rejestracji: 13.03.2008 22:31 Skąd: - |
Nie było R19 williams tylko Clio występowało pod tą nazwą. Na allegro są siniki z 16V, ale pakowanie 140 kucy bez odpowiedniej zawiechy i hamulców to średni pomysł moim zdaniem. Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 120000km
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 24-05-2009 19:23 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
to stożek w ogóle coś daje? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
Radek_0089 |
Dodany dnia 24-05-2009 19:43 |
Postów: 1316 Data rejestracji: 13.03.2008 22:31 Skąd: - |
Przy odpowiednim montażu może dać jakieś korzyści, ale błąd w obliczeniach (czytaj montażu) = pogorszenie osiągów. Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 120000km
|
herubini89 |
Dodany dnia 24-05-2009 19:45 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Stożek nic nie daje.To wymyślono po to,aby ładnie wyglądała komora silnika po otwarciu.Dlatego stosuja ją tylko tunerzy i ''tjunerzy''.Niby czemu Porsche od kilku lat stosuje rezonansowy układ dolotowy w np.3.6 B6 z okrutnie wysokiej jakości filtrem? Nie prosciej stożek wetkać A dolot w F3N chcąc zwiększyć moc,to najlepiej dogłębnie wyczyścić,wypolerować kanały(ale to nie takie hop siup),umozliwić zasysanie chłodniejszego po wietrza.Stożek niczego nie załatwi,za to kazdy stożek,KAŻDY(i z allegro i do wielokrotnego mycia za milon pln) nie filtruje pow. dokładnie.
Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 24-05-2009 19:53 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
heh tak myślałem, ale głównie ze stożkiem chodzi mi o to żeby ładnie wyglądało. Na allegro widziałem fajny układ http://moto.alleg...estaw.html jeżeli to nie pogorszy pracy silnika to czemu nie. A wygląda naprawdę ładnie, widziałem tu gdzieś zdjęcie na forum Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
herubini89 |
Dodany dnia 24-05-2009 20:14 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Słuchaj,jak Ci na wyglądzie zależy,to czemu nie.Ja bym jednak tego nie robił,bo to szkodzi silnikowi.Ten z linku co podałeś,to jest w miarę długi(to nawet dobrze),ale musiałbyś wysunąć stozek na przód i porządnie obudować(w komorze jest bardzo gorąca,a ciepły,czyli rozrzedzony tlen gówno da).No i cudów nie ma,zyskasz dajmy na to od 0,1 do 0,7KM(moooże) to wtedy możesz mówic,żeś jest zajebisty.
Tak abstrachując(trudne słowo) od tuningu F3N-a,to najfajniej tuninguje sie motorynkę w wieku lat ~9.Głowica splanowana na zero,brak filtra,brak całkowicie wydechu,odelżenie poprzez demontaz lamp i jednego tylnego amorka,benzyna z duzą ilością oleju silnikowego i heja.Efekty porażające, krzyki rodziców i podziw kuzynów Edytowane przez herubini89 dnia 24-05-2009 20:29 Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 24-05-2009 21:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Po za tym stożek = licz się z niedogrzaniem silnika (zdarza się) i większym spalaniem. A chyba nie oto chodzi.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |