29 Kwietnia 2024 19:56:56
Zdjęcia użytkowników
jareczek873 trueGRT
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
Plazma Driver + stożek do Reni F3N 
9kaczor6
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 25-05-2009 18:18
Awatar


Postów: 933

Data rejestracji: 30.07.2008 10:50
Skąd: -

przewody pierwsze "kagera" znana? - znana, ale polatała tydzień. Na drugich jeździła dłuugo (9miesięcy?). Teraz są jakieś francuskie.
TE
http://www.allegr...1_1_7.html
na razie jeździ Smile2

Co do "rzeźbienia w gównie" maestro pewnie masz racje, ale ta renia to pewnie będzie moja pierwsza przygoda z samochodem, więc będę próbował bez względu na wszystko.

A tuning to moja pasja, stety, albo niestety. Samochody to będzie krok II w mojej karierze, na razie zajmuję się tylko Sad SE hardware/software tuning.... z dużymi sukcesami Pfft

K.K Designer

Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 25-05-2009 18:18
Awatar
michor
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 25-05-2009 23:45
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Lżejsze koło- ok. lepiej będzie się wkręcał na obroty.

ale będzie go łatwiej zgasić przy ruszaniu i może stracić sporo z kultury pracy (będzie telepać).


Treść dodana dnia 25-05-2009 23:45:

Ja ostatnio wyczaiłem lepszy tuningGrin

Kojarzy ktoś ITB?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
RafalS16
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 00:34
Awatar


Postów: 475

Data rejestracji: 26.05.2005 06:45
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Odelżony zamach często ma jeszcze jeden negatywny efekt - nie dokręca się na najwyższych obrotach. Mało zauważalne na 1 i 2 biegu ale na 3 już tak.

Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
 
michor
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 00:37
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

że niby zdycha u góry?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 12:24
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

9kaczor6 napisał/a:
Co do "rzeźbienia w gównie" maestro pewnie masz racje, ale ta renia to pewnie będzie moja pierwsza przygoda z samochodem, więc będę próbował bez względu na wszystko.


Uwierz że moja także. Jednak nie lece z motyką do F3Na, wole przełożyć silnik co już mam praktycznie zaplanowane od A do Z. Po prostu nie widze sensu dłubania w tym.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
PADI
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 14:55
Awatar


Postów: 110

Data rejestracji: 19.03.2009 15:55
Skąd: -

no a przekladka to jest dopiero wyzwanie... jesli chcesz sprobowac swoich sil to podjmij to wyzwanie bo szkoda kasy na modyfikacje z ktorych na koncu nie bedziesz syto zadowolony a mowie ci ze jak przelozysz silnik ( a warto ten z gornej polki ) to bedziesz mial wrazenie jakbys byl najszybszy w miescie Smile a potem tylko go piescij i piescij a napewno bedzie wdziecznym "bolidem" Pfft

Edytowane przez PADI dnia 26-05-2009 14:56
Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
 
maestro
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 14:58
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Przekładka to wyzwanie? W jeden dzień. Tym bardziej przykładowy F3N na F3P czy F7P. Nie ma większych trudności.
A efekt będzie na pewno czego nikt nie zagwarantuje przy grzebaniu w F3N.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
9kaczor6
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 15:07
Awatar


Postów: 933

Data rejestracji: 30.07.2008 10:50
Skąd: -

RafalS16 napisał/a:
Odelżony zamach często ma jeszcze jeden negatywny efekt - nie dokręca się na najwyższych obrotach. Mało zauważalne na 1 i 2 biegu ale na 3 już tak.


Jak to? Nie da się tego jakoś zmienić. W ogóle to pewne? Nie znam się jeszcze za bardzo ale może można było by coś pokombinować z zapłonem?
Teraz trochę błądzę^^^
Aha i co z tym gaszeniem?

maestro to pewnie wpakujesz "F16" tylko nie odleć Pfft Co do wydawania kasy na szlify itp. to i tak mam prawie za darmo wszystko. Jedyny wydatek to może jakieś duperelki typu filtr, strumienica....

K.K Designer

Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
 
PADI
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 15:16
Awatar


Postów: 110

Data rejestracji: 19.03.2009 15:55
Skąd: -

no dla goscia dla ktorego to 1 przygoda to nie takie hop siup prawda? zalezy od wiedzy oczywiscie

Edytowane przez PADI dnia 26-05-2009 15:19
Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
 
9kaczor6
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 17:42
Awatar


Postów: 933

Data rejestracji: 30.07.2008 10:50
Skąd: -

PADI napisał/a:
no dla goscia dla ktorego to 1 przygoda to nie takie hop siup prawda? zalezy od wiedzy oczywiscie

damy radę, F3N nie jest skomplikowany będzie w sam raz żeby się trochę nauczyć. Jak nie ja to inni pomogą, znam też świetnego mechanika więc może coś uda się zdziałać Wink

Tym czasem proszę o odpowiedź na mój post wyżej :/

K.K Designer

Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
 
maestro
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 17:45
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nikt tego nie robił dlatego nie ma odpowiedzi konkretnej (nie w F3N)

po za tym zapłonu nie przestawisz.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
9kaczor6
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 18:16
Awatar


Postów: 933

Data rejestracji: 30.07.2008 10:50
Skąd: -

No a gaszenie silnika? Duże prawdopodobieństwo że po wyjęciu kluczyka jeszcze wskazówka od obrotów sobie poskacze?

K.K Designer

Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
 
michor
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 20:53
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

chodzi o to że lżejsze koło ma mniejszą inercję przez co łatwiej go zgasić przy ruszaniu. Za mało sprzęgła i go zdusisz.

A zapłon kolego przerabiałem w tę i nazad w F3N i ciężko go przestawić.

Poszukaj w dziale LPG tematu w FAQ- Tuning LPG rozmiar koła zamachowego.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
RafalS16
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2009 23:58
Awatar


Postów: 475

Data rejestracji: 26.05.2005 06:45
Skąd: mazowieckie
Warszawa

michor napisał/a:
że niby zdycha u góry?

9kaczor6 napisał/a:Jak to? Nie da się tego jakoś zmienić. W ogóle to pewne?

To pewne, bo sam tak miałem przy 400g lżejszym kole i 1440g lżejszym wale korbowym. Wiecie... to może nie był negatywny skutek, tylko poprostu wcześniej czuć było że przyspieszał równo cały czas kręcąc na styk pod odcinkę, a przy tych lżejszych elementach nie nie było sensu kręcić go wyżej niż 6400 - 6500obr. Pozytywny efekt szybszego wkręcania się w obroty był zauważalny na 3 pierwszych biegach Smile

Edytowane przez RafalS16 dnia 26-05-2009 23:59
Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
 
9kaczor6
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 27-05-2009 14:31
Awatar


Postów: 933

Data rejestracji: 30.07.2008 10:50
Skąd: -

RafalS16 napisał/a:
To pewne, bo sam tak miałem przy 400g lżejszym kole i 1440g lżejszym wale korbowym. Wiecie... to może nie był negatywny skutek, tylko poprostu wcześniej czuć było że przyspieszał równo cały czas kręcąc na styk pod odcinkę, a przy tych lżejszych elementach nie nie było sensu kręcić go wyżej niż 6400 - 6500obr. Pozytywny efekt szybszego wkręcania się w obroty był zauważalny na 3 pierwszych biegach Smile

Przyspieszał równo, a teraz? Bo nie rozumiem. Piszesz że nie ma sensu pow. 6,5tys ale jak dokładnie on pracuje na odchudzonych elementach?

P.S nieźle wał odchudziłeś Wink

K.K Designer

Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
 
RafalS16
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 27-05-2009 15:06
Awatar


Postów: 475

Data rejestracji: 26.05.2005 06:45
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Wcześniej przyspieszał równo praktycznie do odcięcia, a na odelżonych elementach przyspieszał szybciej (odczuwalne na pierwszych 3 biegach), ale po przekroczeniu 6500obr. wkręcał się już bardzo powoli. Na wolnych obrotach pracuje bardzo kulturalnie przy 1000obr.
A wał trafiłem lżejszy używany ale nie wiem od jakiej Renówki Wink

Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
 
PADI
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 27-05-2009 15:27
Awatar


Postów: 110

Data rejestracji: 19.03.2009 15:55
Skąd: -

no i predkosc maksymalna odpowiednio spada... Sad;p

Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
 
RafalS16
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 27-05-2009 15:51
Awatar


Postów: 475

Data rejestracji: 26.05.2005 06:45
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Dokładnie, w moim przypadku do 205km/h. Dodam, że silniczek był zdrowiutki. Do setki napędzał się w 8.4s

Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
 
9kaczor6
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 27-05-2009 15:53
Awatar


Postów: 933

Data rejestracji: 30.07.2008 10:50
Skąd: -

RafalS16
To chyba lepiej dla silnika?
Ale zapłon odcięła na m-cu?

PADI Dlaczego spada, przecież i tak nie mowy że F3N dojdzie do takich obrotów na 5 biegu....

RafalS16 w spalaniu różnica. Jeździłeś na LPG czy na benz.? Domyślam się że benz. bo na gazie nie odetnie zapłonu.


Treść dodana dnia 27-05-2009 15:55:

RafalS16 w tym samym czasie pisaliśmy Wink widzę że ty robiłeś to chyba w 16v, dlatego już mnie nie dziwią te obroty, no i 205km/h

K.K Designer

Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
 
PADI
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 27-05-2009 16:13
Awatar


Postów: 110

Data rejestracji: 19.03.2009 15:55
Skąd: -

bo wszystko ma swoja przyczyne i skutek...
chcesz zeby sie lepiej zbierala to zaplacisz za to predkoscia max
cos za cos, zawsze...

Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: