Menu główne
Forum
Klubowicze
9kaczor6 |
Dodany dnia 25-05-2009 18:18 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
przewody pierwsze "kagera" znana? - znana, ale polatała tydzień. Na drugich jeździła dłuugo (9miesięcy?). Teraz są jakieś francuskie.
TE http://www.allegr...1_1_7.html na razie jeździ Co do "rzeźbienia w gównie" maestro pewnie masz racje, ale ta renia to pewnie będzie moja pierwsza przygoda z samochodem, więc będę próbował bez względu na wszystko. A tuning to moja pasja, stety, albo niestety. Samochody to będzie krok II w mojej karierze, na razie zajmuję się tylko SE hardware/software tuning.... z dużymi sukcesami K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-05-2009 18:18 |
michor |
Dodany dnia 25-05-2009 23:45 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Lżejsze koło- ok. lepiej będzie się wkręcał na obroty.
ale będzie go łatwiej zgasić przy ruszaniu i może stracić sporo z kultury pracy (będzie telepać). Treść dodana dnia 25-05-2009 23:45: Ja ostatnio wyczaiłem lepszy tuning Kojarzy ktoś ITB? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
RafalS16 |
Dodany dnia 26-05-2009 00:34 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Odelżony zamach często ma jeszcze jeden negatywny efekt - nie dokręca się na najwyższych obrotach. Mało zauważalne na 1 i 2 biegu ale na 3 już tak. Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
michor |
Dodany dnia 26-05-2009 00:37 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
że niby zdycha u góry?
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-05-2009 12:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
9kaczor6 napisał/a: Co do "rzeźbienia w gównie" maestro pewnie masz racje, ale ta renia to pewnie będzie moja pierwsza przygoda z samochodem, więc będę próbował bez względu na wszystko. Uwierz że moja także. Jednak nie lece z motyką do F3Na, wole przełożyć silnik co już mam praktycznie zaplanowane od A do Z. Po prostu nie widze sensu dłubania w tym. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
PADI |
Dodany dnia 26-05-2009 14:55 |
Postów: 110 Data rejestracji: 19.03.2009 15:55 Skąd: - |
no a przekladka to jest dopiero wyzwanie... jesli chcesz sprobowac swoich sil to podjmij to wyzwanie bo szkoda kasy na modyfikacje z ktorych na koncu nie bedziesz syto zadowolony a mowie ci ze jak przelozysz silnik ( a warto ten z gornej polki ) to bedziesz mial wrazenie jakbys byl najszybszy w miescie a potem tylko go piescij i piescij a napewno bedzie wdziecznym "bolidem"
Edytowane przez PADI dnia 26-05-2009 14:56 Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 26-05-2009 14:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Przekładka to wyzwanie? W jeden dzień. Tym bardziej przykładowy F3N na F3P czy F7P. Nie ma większych trudności.
A efekt będzie na pewno czego nikt nie zagwarantuje przy grzebaniu w F3N. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
9kaczor6 |
Dodany dnia 26-05-2009 15:07 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
RafalS16 napisał/a: Odelżony zamach często ma jeszcze jeden negatywny efekt - nie dokręca się na najwyższych obrotach. Mało zauważalne na 1 i 2 biegu ale na 3 już tak. Jak to? Nie da się tego jakoś zmienić. W ogóle to pewne? Nie znam się jeszcze za bardzo ale może można było by coś pokombinować z zapłonem Teraz trochę błądzę^^^ Aha i co z tym gaszeniem? maestro to pewnie wpakujesz "F16" tylko nie odleć Co do wydawania kasy na szlify itp. to i tak mam prawie za darmo wszystko. Jedyny wydatek to może jakieś duperelki typu filtr, strumienica.... K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
PADI |
Dodany dnia 26-05-2009 15:16 |
Postów: 110 Data rejestracji: 19.03.2009 15:55 Skąd: - |
no dla goscia dla ktorego to 1 przygoda to nie takie hop siup prawda? zalezy od wiedzy oczywiscie
Edytowane przez PADI dnia 26-05-2009 15:19 Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
|
|
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 26-05-2009 17:42 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
PADI napisał/a: no dla goscia dla ktorego to 1 przygoda to nie takie hop siup prawda? zalezy od wiedzy oczywiscie damy radę, F3N nie jest skomplikowany będzie w sam raz żeby się trochę nauczyć. Jak nie ja to inni pomogą, znam też świetnego mechanika więc może coś uda się zdziałać Tym czasem proszę o odpowiedź na mój post wyżej :/ K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-05-2009 17:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nikt tego nie robił dlatego nie ma odpowiedzi konkretnej (nie w F3N)
po za tym zapłonu nie przestawisz. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
9kaczor6 |
Dodany dnia 26-05-2009 18:16 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
No a gaszenie silnika? Duże prawdopodobieństwo że po wyjęciu kluczyka jeszcze wskazówka od obrotów sobie poskacze?
K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
michor |
Dodany dnia 26-05-2009 20:53 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
chodzi o to że lżejsze koło ma mniejszą inercję przez co łatwiej go zgasić przy ruszaniu. Za mało sprzęgła i go zdusisz.
A zapłon kolego przerabiałem w tę i nazad w F3N i ciężko go przestawić. Poszukaj w dziale LPG tematu w FAQ- Tuning LPG rozmiar koła zamachowego. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
RafalS16 |
Dodany dnia 26-05-2009 23:58 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
michor napisał/a: że niby zdycha u góry? 9kaczor6 napisał/a:Jak to? Nie da się tego jakoś zmienić. W ogóle to pewne? To pewne, bo sam tak miałem przy 400g lżejszym kole i 1440g lżejszym wale korbowym. Wiecie... to może nie był negatywny skutek, tylko poprostu wcześniej czuć było że przyspieszał równo cały czas kręcąc na styk pod odcinkę, a przy tych lżejszych elementach nie nie było sensu kręcić go wyżej niż 6400 - 6500obr. Pozytywny efekt szybszego wkręcania się w obroty był zauważalny na 3 pierwszych biegach Edytowane przez RafalS16 dnia 26-05-2009 23:59 Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 27-05-2009 14:31 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
RafalS16 napisał/a: To pewne, bo sam tak miałem przy 400g lżejszym kole i 1440g lżejszym wale korbowym. Wiecie... to może nie był negatywny skutek, tylko poprostu wcześniej czuć było że przyspieszał równo cały czas kręcąc na styk pod odcinkę, a przy tych lżejszych elementach nie nie było sensu kręcić go wyżej niż 6400 - 6500obr. Pozytywny efekt szybszego wkręcania się w obroty był zauważalny na 3 pierwszych biegach Przyspieszał równo, a teraz? Bo nie rozumiem. Piszesz że nie ma sensu pow. 6,5tys ale jak dokładnie on pracuje na odchudzonych elementach P.S nieźle wał odchudziłeś K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
RafalS16 |
Dodany dnia 27-05-2009 15:06 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Wcześniej przyspieszał równo praktycznie do odcięcia, a na odelżonych elementach przyspieszał szybciej (odczuwalne na pierwszych 3 biegach), ale po przekroczeniu 6500obr. wkręcał się już bardzo powoli. Na wolnych obrotach pracuje bardzo kulturalnie przy 1000obr. A wał trafiłem lżejszy używany ale nie wiem od jakiej Renówki Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
PADI |
Dodany dnia 27-05-2009 15:27 |
Postów: 110 Data rejestracji: 19.03.2009 15:55 Skąd: - |
no i predkosc maksymalna odpowiednio spada... ;p
Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
|
|
|
RafalS16 |
Dodany dnia 27-05-2009 15:51 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dokładnie, w moim przypadku do 205km/h. Dodam, że silniczek był zdrowiutki. Do setki napędzał się w 8.4s Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 27-05-2009 15:53 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
RafalS16
To chyba lepiej dla silnika? Ale zapłon odcięła na m-cu? PADI Dlaczego spada, przecież i tak nie mowy że F3N dojdzie do takich obrotów na 5 biegu.... RafalS16 w spalaniu różnica. Jeździłeś na LPG czy na benz.? Domyślam się że benz. bo na gazie nie odetnie zapłonu. Treść dodana dnia 27-05-2009 15:55: RafalS16 w tym samym czasie pisaliśmy widzę że ty robiłeś to chyba w 16v, dlatego już mnie nie dziwią te obroty, no i 205km/h K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
PADI |
Dodany dnia 27-05-2009 16:13 |
Postów: 110 Data rejestracji: 19.03.2009 15:55 Skąd: - |
bo wszystko ma swoja przyczyne i skutek...
chcesz zeby sie lepiej zbierala to zaplacisz za to predkoscia max cos za cos, zawsze... Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |