Menu główne
Forum
Klubowicze
PADI |
Dodany dnia 24-05-2009 23:48 |
Postów: 110 Data rejestracji: 19.03.2009 15:55 Skąd: - |
pytanie do ludzi z doswiadczeniem : napewno nie jeden z forumowiczow uturbial te silniki - to fakt
i moje pytanie przy 0,4~0,6 Bara jakie moce uzyskuja te silniki f3p (90km) i f7p za podzieleniem sie doswiadczeniem z gory dziekuje A tak ode mnie to w sumie watpie zeby ktokolwiek uturbial ta 90-konna jednostke ale mam nadzieje ze mnie ktos zadziwi )) Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-05-2009 23:48 |
maestro |
Dodany dnia 24-05-2009 23:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nikt nie uturbiał. Na pewno nie na tym forum.
Edytowane przez maestro dnia 24-05-2009 23:52 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
PADI |
Dodany dnia 24-05-2009 23:50 |
Postów: 110 Data rejestracji: 19.03.2009 15:55 Skąd: - |
a co z f7p...? na pewno ktos nie mogl sie "oprzec pokusie"
Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 24-05-2009 23:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie.
Jest to po prostu nie opłacalne. Taniej kupisz 2.0 16V F7R, wyremontujesz go i zamontujesz w R19. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 24-05-2009 23:58 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Kolego - BF18T z rodziny Volvo to F3N/F3P z turbiną - ma jakieś 120 koni przy tym doładowaniu. (soft turbo)
To masz odpowiedź na pierwsze pytanie. Kosztuje ok 700 do 1200 PLN na allegro kompletny silnik i masz po problemie uturbianie (zrobiła to fabryka -> nic się nie bedzie chrzanić). co do F7P, te silniki i tak są bardzo wrażliwe na przegrzanie i relatywnie delikatne więc mało jest przypadków uturbiania bo to się na ogół źle kończy. Był taki chłopak na forum co do F3N'a założył elektryczny kompresor i skończyło się na potopionych świecach i wypalonych tłokach. Jakieś dalsze pytania? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
PADI |
Dodany dnia 25-05-2009 00:04 |
Postów: 110 Data rejestracji: 19.03.2009 15:55 Skąd: - |
dzieki wielkie juz wiem co trzeba robic : 1.8sT po wakacjach ale foty jak najbardziej zapodam pozdro
Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-05-2009 00:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
inaczej zapytam. robiłeś już coś takiego?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
PADI |
Dodany dnia 25-05-2009 00:07 |
Postów: 110 Data rejestracji: 19.03.2009 15:55 Skąd: - |
nie na swoich silnikach hehehe
Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-05-2009 00:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a masz kogos kto Ci to zestroi i napisze konfiguracje?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
PADI |
Dodany dnia 25-05-2009 00:10 |
Postów: 110 Data rejestracji: 19.03.2009 15:55 Skąd: - |
jesli silnik tego bedzie potrzebowal (bo nie zawsze jest taka koniecznosc...) to zlece to komus bo z mechanika u mnie OK ale elektryka to ni .uja wafla
Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
|
|
|
herubini89 |
Dodany dnia 25-05-2009 00:12 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Przegłądałem przed chwilą dział tuning i tam jest,że kolega Tymon chce turbo do F7P.To juz nieaktualne?
Treść dodana dnia 25-05-2009 00:12: herubini89 napisał/a: Przeglądałem przed chwilą dział tuning i tam jest,że kolega Tymon chce turbo do F7P.To juz nieaktualne? Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
michor |
Dodany dnia 25-05-2009 00:14 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
PADI napisał/a: jesli silnik tego bedzie potrzebowal (bo nie zawsze jest taka koniecznosc...) ZAWSZE! Może mi powiesz że przy większej dawce powietrza nie trzeba więcej paliwa? a jak to osiągniesz bez zmiany oprogramowania? Z tego co pamiętam to F3P nie ma przepływomierza więc? Z tego co więcej pamiętam, zmiana oprogramowania to nie takie "zlecę komuś" bo się chyba nie da. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
PADI |
Dodany dnia 25-05-2009 00:16 |
Postów: 110 Data rejestracji: 19.03.2009 15:55 Skąd: - |
szczerze tolicze ze obejdzie sie bez tego ze bede musial w elektronike ingerowac myslalem nad FMU
Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-05-2009 00:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To od siebie życze powodzenia bo ja sobie tego inaczej nie wyobrażam
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
PADI |
Dodany dnia 25-05-2009 00:21 |
Postów: 110 Data rejestracji: 19.03.2009 15:55 Skąd: - |
nie w tym problem michor problem to ja mam z kolektorem kolego dlatego dopiero po wakacjach te 1.8sT o ile nic nie stanie na przeszkodzie ku temu... tfu tfu tfu!
Edytowane przez PADI dnia 25-05-2009 00:21 Renault 19 1.8s ~~Czego My już Razem nie przeszliśmy Ahhh...~~ ;-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-05-2009 00:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Przy tych planach które mówisz to nie ma racji bytu. Komputery w R19 są zaprogramowane i nie mają możliwości "zmiany wsadu". Mają jeden program. Kasowanie błedów odbywa sie poprzez odłączenie zasilania na pare minut. Pamięć ulotna
Problem z kolektorem? To pikuś przy kompie. Timon nie uturbia - wyremontował i powymieniał elementy na kute etc Edytowane przez maestro dnia 25-05-2009 00:25 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 25-05-2009 00:25 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
PADI napisał/a: szczerze tolicze ze obejdzie sie bez tego ze bede musial w elektronike ingerowac myslalem nad FMU Ok. a co z wydajnością wtrysków? co z mieszanką? Ciśnienie paliwa to nie wszystko? A FMU porządne np greedy czy gówniane od p. Grabowskiego? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
herubini89 |
Dodany dnia 25-05-2009 00:26 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Ale musze obronić kochanego F7P.Jeśli jest cycuś,to sie nie przegrzeje.Jak dobry olej i właściciel myślący,to nigdy uzytkownik nie powie,że delikatny.Ja to nazywam wymagajacy.Te 20 lat temu ten silnik to był prawie wyczynowy(serio) i temu ma małe tolerancje.Czysta moc.I co dziwne i chyba kazdy ma to w dupie,F7P nie powinno sie gasic od razu,zwłaszcza po jezdzie,do jakiej jest stworzony
Treść dodana dnia 25-05-2009 00:27: herubini89 napisał/a: pomimo pompki.Ale musze obronić kochanego F7P.Jeśli jest cycuś,to sie nie przegrzeje.Jak dobry olej i właściciel myślący,to nigdy uzytkownik nie powie,że delikatny.Ja to nazywam wymagajacy.Te 20 lat temu ten silnik to był prawie wyczynowy(serio) i temu ma małe tolerancje.Czysta moc.I co dziwne i chyba kazdy ma to w dupie,F7P nie powinno sie gasic od razu,zwłaszcza po jezdzie,do jakiej jest stworzony Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-05-2009 00:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
I tutaj sie mylisz. Po to jest pompa obiegowa żeby po zgaszeniu mieliła płyn (15minut). Ale ludzi to denerwuje i odłączają lub przestaje sama działać.
To samo jest w dT z klimą. Edytowane przez maestro dnia 25-05-2009 00:27 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
RafalS16 |
Dodany dnia 25-05-2009 00:27 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
michor napisał/a:co do F7P, te silniki i tak są bardzo wrażliwe na przegrzanie Z tym się nie zgodzę, to że bije gorąc z pod maski to nie znaczy, że silnik się przegrzewa. Chociażby natrysk na denko tłoka jest tu pewnego rodzaju zabezpieczeniem przed przegrzaniem, a jeszcze nie zdażyło mi się tego silnika przegrzać przy sprawnym układzie chłodzenia. Co do delikatności to fakt - szczególnie delikatne jest połączenie wału z korbowodami. Trzeba poprostu dbac o ukł. chłodzenia i smarowania, bo te zaniedbania lubią sie mścić. PS: To że na bazie tej wolnossącej konstrukcji wyciskano w rajdówkach 270 - 330KM świadczy o jej przemyślanej budowie. Edytowane przez RafalS16 dnia 25-05-2009 00:30 Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |