27 Padziernik 2021 09:37:24
Zdjęcia użytkowników
misha ArturRenault19
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

valdezdle [off] 20-10-2021 09:07
Musi być jakieś życie na osiedlu Ninja

misiek_Pt [off] 15-10-2021 23:52
Arktos, slizg aktualny ?

tomi [off] 01-10-2021 22:18
Shock

edzio [off] 25-09-2021 21:57
Shock

edzio [off] 21-06-2021 06:10
Shock

Arktos [off] 13-06-2021 13:46
Witam Sprzedam kilka pozostałych części: ślizg zderzaka, nadkole, spinki listew bocznych, gumowy chodnik pasażera. https://drive.goo.
..sp=sharing
Pozdrawiam

sonic [off] 05-03-2021 20:00
Elo ? ? Nie ma ktoś R19 cabrio na części? Szukam boczków tylnich, obojętnie w jakim kolorze. ? ?

kosa1010 [off] 20-02-2021 20:33
Ktoś ma dla jasności to nie moje ogłoszenie https://sprzedaje.
..nr63226815

BANIO@ [off] 16-02-2021 20:21
Elo Pany po długim czasie Smile nie ma ktoś felg alu oryginalnych na sprzedaż do 19-stki ?

gielab0019 [off] 11-12-2020 10:44
piotreek, w Megance 1 ph2 pół h roboty


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F] Zalecane ciśnienie w oponach. 
krzychu35l
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2009 09:22
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 27.01.2009 18:07
Skąd: -

witam
może mi ktoś napisać ile "tlenu" musi być w przodzie i w tyle?
dziękiSmile

Edytowane przez Radek_0089 dnia 31-05-2009 11:27
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 155870km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 31-05-2009 09:22
Awatar
gajosk
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2009 10:22
Awatar


Postów: 182

Data rejestracji: 27.03.2007 21:33
Skąd: -

według tabliczki która najczęściej znajduje się na lewych przednich drzwiach to 2,2 atmosfery z przodu i 2,0 atmosfery z tyłu

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 190000km
 
krzychu35l
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2009 10:41
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 27.01.2009 18:07
Skąd: -

aha dzięki

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 155870km
 
morfi609
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2009 11:29
Awatar


Postów: 3691

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

po 2,2 atmosfery ma byc w oponkach Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2009 13:42
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

instrukcja dołączana do auta mówi o 1.8 z przodu i 2.0 z tyłu. (1,4-1,7)
2.0-2.2 z przodu i 2.0-2.2 z tyłu (1,8-1,9)

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Obywatel
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2009 19:49
Awatar


Postów: 778

Data rejestracji: 17.02.2008 22:13
Skąd: pomorskie
Słupsk

Jeśli nie ma wspomagania, to bardzo ciężko manewrować na parkingu przy 2.2 z przodu. Ja pompuję 2.5 przód i 2.2 tył. Praktycy zawsze radzą pompować o 0,2 bara więcej niż mówi fabryka.

Edytowane przez Obywatel dnia 31-05-2009 19:50
Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
 
kosiarz79
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 30-10-2009 15:55
Awatar


Postów: 2556

Data rejestracji: 07.01.2007 15:54
Skąd: wielkopolskie
Września

a ja zawsze pakuje 3 i za jakisc czas i tak troche zlezie i jest oki.Nie oszukujmy sie zadko kto stale sprawdza cisnienie w kolachPfft

sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci

Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
 
Wanda
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 30-10-2009 22:14
Awatar


Postów: 86

Data rejestracji: 10.10.2009 08:42
Skąd: -

widze dużo zróżnicowane zdania na ten temat. Ja preferuje 2.0 z przodu i 2,1 z tyłu do oponek 175/70 kółka 13". Wydaje mi sie, że tak jest optymalnie.
 
ttimon
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 30-10-2009 22:21
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

Weźcie pod uwagę że 75% kompresorów na stacjach benzynowych podaje nie dokładne wartości. Polecam upatrzeć sobie jakiś w miarę nowy elektroniczny kompresor na stacji (największe prawdopodobieństwo dobrych pomiarów) Porównać i zaznaczyć sobie na takim za 10zł i wtedy zawsze będziemy mieli pod ręką najprawdopodobniej dokładny pomiar

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
Obywatel
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 30-10-2009 23:08
Awatar


Postów: 778

Data rejestracji: 17.02.2008 22:13
Skąd: pomorskie
Słupsk

A czym uzasadnione jest pompowanie więcej na tył przy silniku z przodu i FWD? No chyba że się cały czas wozi komplet pasażerów z tyłu.

Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
 
misiek_Pt
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 30-10-2009 23:41
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

ja do 195/50/15 pompuje do 2,2 bara przód i tył. jak za duzo powietrza te zle bo opona robi sie jak balon i szybciej srodek sie zuzyje. a jak za mało to znowu brzegi.

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
Wanda
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 31-10-2009 08:21
Awatar


Postów: 86

Data rejestracji: 10.10.2009 08:42
Skąd: -

ttimon napisał/a:
Weźcie pod uwagę że 75% kompresorów na stacjach benzynowych podaje nie dokładne wartości. Polecam upatrzeć sobie jakiś w miarę nowy elektroniczny kompresor na stacji (największe prawdopodobieństwo dobrych pomiarów) Porównać i zaznaczyć sobie na takim za 10zł i wtedy zawsze będziemy mieli pod ręką najprawdopodobniej dokładny pomiar


to prawda. Każdy wskazuje inaczej. Ja zawsze sprawdzam własnym i tym samym ciśnieniomierzem, jezeli trzeba dopompowac to na oko, zeby było za dużo, a potem koryguję upuszczaniem, kontrolując cisnieniomierzem.
 
Bot
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 31-10-2009 09:19
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Tak jak wczoraj zajechałem na jedną stacje , orlen bodajże - jakiś kosmiczny kompresor , rozpierdzielona końcówka , nie dało się w żaden sposób napompowac. Pojechałem na bp , czy coś zielonego , tam dmucham i po chwili wskazówka od ciśnieniomierza wyskoczyła i tyle widziałem ile jest barów.

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
Obywatel
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 31-10-2009 10:46
Awatar


Postów: 778

Data rejestracji: 17.02.2008 22:13
Skąd: pomorskie
Słupsk

Ciśnieniomierz to nie majątek. Za paręnaście złotych można mieć taki, który posłuży długie lata.

Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 31-10-2009 18:47
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Ja mam zwyczajny kupiony w markecie pod kompresor z rączką. Kompresor mam, to i sam pompuje. Kiedyś z ciekawości napompowałem u siebie a na drugi dzien pojechałem na przegląd. Tam pokazało tyle samo.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
tomek1405
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 01-11-2009 10:26
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Najlepsza i niezawodna pompka nozna i reczny przyrzad do pomiaru Grin ja smigam 2,1 przod 2,2 tyl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
karol0910
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2010 15:22
Awatar


Postów: 53

Data rejestracji: 27.03.2010 12:54
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

2,3 bara we wszystkich kolach przy elektronicznym kompresorze(brak wspomagania).

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), sedan, 190000km
 
maestro
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2010 17:23
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

elektronicznym kompresorze?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: