Menu główne
Forum
Klubowicze
Redeon |
Dodany dnia 19-06-2009 10:40 |
Postów: 331 Data rejestracji: 05.12.2007 19:39 Skąd: - |
Czy moge zrobic tak ze przy okazji wymiany uszczelki pod glowica pomierzyc naprzod luzy zaworowe (policzyc nowe podkladki i je zamowic), nastepnie sciagnac glowice, walek rozrzadu, dac glwoice do planowania, naspepnie podskladac to do kupy ale juz z nowymi plytkami zaworowymi ? Czy to ma sens ? Czy lepie naprzod zajac sie sama glowica a na koncu sprawdzic luzy juz po zlozeniu wszystkiego ? Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-06-2009 10:40 |
9kaczor6 |
Dodany dnia 19-06-2009 10:53 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
w F3N nie zaleca się planu głowiny, jeżeli już chcesz planować to nie dużo maksymalnie planowali(chyba ktoś na forum) 0.8mm ale to już stąpanie po cienkim lodzie.
Za dużo nie można żeby tłoki nie dobijały do zaworów... Na wszelki wypadek jak już splanujesz to daj grubszą uszczelkę pod głowice. Jeżeli chcesz robić zawory to chyba nie ma różnicy czy przed czy po planie... K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 19-06-2009 10:59 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
u mnie planowali (tzn o ile mozna nazwac to planowaniem wydaje mi sie ze tylko spolerowali na glanc glowice ;p) i uszczelka poszla org. goetza. co do zaworow to rowniez mysle ze nie ma roznicy.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
Redeon |
Dodany dnia 19-06-2009 12:26 |
Postów: 331 Data rejestracji: 05.12.2007 19:39 Skąd: - |
moze zle sie wyrazilem, wlasnie o takie "polerowanie" glowicy mi chodzilo, a jesli chodzi o uszczelke to przegladalem katalogi roznych producentow i zaden nie przewiduje roznych grobosci uszczelek dla tego silnika (bo sie go nie planuje) Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 19-06-2009 13:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
są grubsze są.
zabielanie to sie nazywa to o czym mówicie. śmiało. zawory bez różnicy. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bienio |
Dodany dnia 19-06-2009 13:42 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
hmmm jak juz to nie polerowanie tylko zabielenie głowicy czyli zebranie jak najmniejszej ilości tylko i wyłączne w celu wyrównania jej powierzchni i usunięcia starej uszczelki dobrzea co do luzów zaworowych to łatwiej jak sobie ściągniesz głowice i powiedzmy gdzieś to zrobisz na spokojniea czy po czy przed planowaniem to nie ma różnicy Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
xXcarlossXx |
Dodany dnia 19-06-2009 14:12 |
Postów: 216 Data rejestracji: 15.10.2007 21:14 Skąd: - |
ja niestety powiem inaczej ,sam mialem u siebie taki przypadek ze kupilem odrazu plytki a po sciagnieciu glowicy okazalo sie ze trzeba gniazda zaworów jeszcze obrabiac i wtedy plytki zupelnie inne potrzebne byly... chyba ze jestes pewien ze gniazda sa ok to mozna plytki kupic wczesniej Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 300000km
|
Redeon |
Dodany dnia 20-06-2009 00:02 |
Postów: 331 Data rejestracji: 05.12.2007 19:39 Skąd: - |
Pewny nie jestem, ale plytki bede kupowal w firmie w, ktorej bede zabielal glowice wiec na miejscu sie okaze czy kupowac czy jeszcze czekac. Treść dodana dnia 27-06-2009 21:35: przed rozebraniem glowicy sprawdzilem sobie luzy i mialem wszystkie takie jak maja byc, natomiast juz po planowaniu glowicy o 0,1 mm i poskladaniu wszystkiego do kupy na 3 i 4 cylindrze zawory ssace maja luzy 0,15 zamiast 0,2 (szczelinomierz 0,2 nie wchodzi wogole, a 0,15 z duzym luzem), chcialem zapytac czym to grozi ? Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |