25 Lipiec 2016 02:19:07
Zdjęcia użytkowników
Miras_Stargard Kujtek
Ilosć albumów: 1726, Ilosć zdjęć: 6690

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

jonowaty [off] 24-07-2016 20:45
http://iv.pl/imag.
..175879.jpg
-> dopiero co z fabryki wyjechał ! Shock

ruli17 [off] 24-07-2016 19:59
Kali, osobiście ta odmiana laguny mi się nie podoba, jest taka nijaka...

orgowit [off] 24-07-2016 16:44
@jonowaty ahahhaha rozwaliłeś mnie ;D

gielab0019 [off] 24-07-2016 16:11
Nie zniósł bym diesla w l3 coupe Grin

jonowaty [off] 23-07-2016 20:42
Kali, myślałem, że jak będę przewijał, to nagle wyjedzie mi zdjęcie wraku owiniętego w okół drzewa... zawiodłem się Sad

Kali [off] 23-07-2016 20:30

orgowit [off] 23-07-2016 20:01

[A] Lesiu11 [off] 22-07-2016 10:24
ph1 konczyli produkować w 92 roku, a przejściówka miałaby już być w 90 Smile po prostu szczep po dzwonie albo komuś się podobały elementy od nowszej Smile

Kujtek [off] 22-07-2016 10:07
niestety nie występowały żadne "przejściówki". pokaż fotki auta na forum albo podrzuć mi na maila to wstawię tutaj

nowy70007 [off] 21-07-2016 22:46
Ten pojazd to wersja przejściowa miedzy modelami nietypowy .


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Plytki zaworowe, planowanie glowicy 
Redeon
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2009 10:40
Awatar


Postów: 331

Data rejestracji: 05.12.2007 19:39
Skąd: -

Czy moge zrobic tak ze przy okazji wymiany uszczelki pod glowica pomierzyc naprzod luzy zaworowe (policzyc nowe podkladki i je zamowic), nastepnie sciagnac glowice, walek rozrzadu, dac glwoice do planowania, naspepnie podskladac to do kupy ale juz z nowymi plytkami zaworowymi ? Czy to ma sens ? Czy lepie naprzod zajac sie sama glowica a na koncu sprawdzic luzy juz po zlozeniu wszystkiego ?

Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
 
9kaczor6
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2009 10:53
Awatar


Postów: 933

Data rejestracji: 30.07.2008 10:50
Skąd: -

w F3N nie zaleca się planu głowiny, jeżeli już chcesz planować to nie dużo maksymalnie planowali(chyba ktoś na forum) 0.8mm ale to już stąpanie po cienkim lodzie.
Za dużo nie można żeby tłoki nie dobijały do zaworów...
Na wszelki wypadek jak już splanujesz to daj grubszą uszczelkę pod głowice.

Jeżeli chcesz robić zawory to chyba nie ma różnicy czy przed czy po planie...

K.K Designer

Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
 
Zywiec
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2009 10:59
Awatar


Postów: 1514

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

u mnie planowali (tzn o ile mozna nazwac to planowaniem wydaje mi sie ze tylko spolerowali na glanc glowice ;p) i uszczelka poszla org. goetza. co do zaworow to rowniez mysle ze nie ma roznicy.


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
Redeon
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2009 12:26
Awatar


Postów: 331

Data rejestracji: 05.12.2007 19:39
Skąd: -

moze zle sie wyrazilem, wlasnie o takie "polerowanie" glowicy mi chodzilo, a jesli chodzi o uszczelke to przegladalem katalogi roznych producentow i zaden nie przewiduje roznych grobosci uszczelek dla tego silnika (bo sie go nie planuje)

Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2009 13:39
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42178

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

są grubsze są.

zabielanie to sie nazywa to o czym mówicie. śmiało. zawory bez różnicy.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (1998/170KM), grandtour, 196000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2006r., diesel, (2188/140KM), grandtour, 258000km
 
bienio
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2009 13:42
Awatar


Postów: 971

Data rejestracji: 30.07.2006 22:44
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

hmmm jak juz to nie polerowanie tylko zabielenie głowicy czyli zebranie jak najmniejszej ilości tylko i wyłączne w celu wyrównania jej powierzchni i usunięcia starej uszczelki dobrzeSmileSmilea co do luzów zaworowych to łatwiej jak sobie ściągniesz głowice i powiedzmy gdzieś to zrobisz na spokojnieSmileSmilea czy po czy przed planowaniem to nie ma różnicySmile

Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
 
xXcarlossXx
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2009 14:12
Awatar


Postów: 216

Data rejestracji: 15.10.2007 21:14
Skąd: -

ja niestety powiem inaczej ,sam mialem u siebie taki przypadek ze kupilem odrazu plytki a po sciagnieciu glowicy okazalo sie ze trzeba gniazda zaworów jeszcze obrabiac i wtedy plytki zupelnie inne potrzebne byly... chyba ze jestes pewien ze gniazda sa ok to mozna plytki kupic wczesniej

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 300000km
 
Redeon
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2009 00:02
Awatar


Postów: 331

Data rejestracji: 05.12.2007 19:39
Skąd: -

Pewny nie jestem, ale plytki bede kupowal w firmie w, ktorej bede zabielal glowice wiec na miejscu sie okaze czy kupowac czy jeszcze czekac.


Treść dodana dnia 27-06-2009 21:35:

przed rozebraniem glowicy sprawdzilem sobie luzy i mialem wszystkie takie jak maja byc, natomiast juz po planowaniu glowicy o 0,1 mm i poskladaniu wszystkiego do kupy na 3 i 4 cylindrze zawory ssace maja luzy 0,15 zamiast 0,2 (szczelinomierz 0,2 nie wchodzi wogole, a 0,15 z duzym luzem), chcialem zapytac czym to grozi ?

Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
 
Przejdź do forum: