Menu główne
Forum
Klubowicze
se7en3 |
Dodany dnia 03-09-2012 10:34 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@maestro nie dziwie sie ze ludzie z forum cie nie lubia.
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-09-2012 10:34 |
mirek29a |
Dodany dnia 03-09-2012 11:07 |
Postów: 108 Data rejestracji: 23.03.2009 22:09 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
też mam problem z tylnymi hamulcami byłem na przeglądzie co sie okazuje bębny oraz szczeki 1 roczne, ręczny jak żyletka aż demba staje hamulce odpowietrzyłem do czystego płynu a gdy cisnąłem noga pedał od hamulca na przeglądzie niby na oby dwóch kołach bierze równo siła jest równa ale za słaba siła hamowania moze ze to cylinderki ( one wiecej nie wycisną a po odpowietrzeniu chodzą równo skoro siła równa ) a może jednak to regulator na obu kołach coś chrzani (mam system bendix) co wy nato wynieniać tłoczki czy coś nie tak ze regulatorem
mir
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-09-2012 11:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@se7en3 a ja sie dziwie że nie masz większej ilości punktów za rozwlekanie tematu.
Nie jesteśmy tu po to żeby sie z każdym lubić. masz to uszkodzone - trzeba to wymienić. czy trzeba mieć inżyniera żeby to pojąć? bez tego hamulców nie bedzie. to też jest wyższa technika? jak nie wiesz a pytasz to szanuj innych czas. jak nie wiesz i nie chcesz uzyskać odpowiedzi to jedź do mechanika i zostaw PLNy bo tu za darmo pomocy nie chcesz. Edytowane przez maestro dnia 03-09-2012 11:11 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Krzychup |
Dodany dnia 03-09-2012 17:23 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
@se7en3 ciężko się naprawia auto na odległość.
Ściągnij bęben i zrób zdjęcie, to może coś poradzimy. Może masz pogiętą tą blaszke, a może źle założoną... U szwagra w 13 letniej Lagunie wszystko wyczyściliśmy i poskładaliśmy. Regulator nie działał. Bez ściągnięcia bębna nic nie można było zawyrokować. Dopiero po ściągnięciu bębna okazało się, że źle założyliśmy sprężynkę. Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
mirek29a |
Dodany dnia 19-10-2012 16:38 |
Postów: 108 Data rejestracji: 23.03.2009 22:09 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
Krzychup napisał/a: @se7en3 ciężko się naprawia auto na odległość. Ściągnij bęben i zrób zdjęcie, to może coś poradzimy. Może masz pogiętą tą blaszke, a może źle założoną... U szwagra w 13 letniej Lagunie wszystko wyczyściliśmy i poskładaliśmy. Regulator nie działał. Bez ściągnięcia bębna nic nie można było zawyrokować. Dopiero po ściągnięciu bębna okazało się, że źle założyliśmy sprężynkę. wreście rozebrałem i sa nastepujące problemy 1. zapieczony cylinderek - wymieniac całośc na nowe czy też bawić sie w czyszczenie? jak myslisz (sory za jakośc bateria mi w komurce padała) filmik: http://www.fotosi...fd630.html strona prawa strona lewa : http://www.fotosi...5a8f4.html 2 problemy z regulatorami a. odgieta blaszla poprostu latając co zrobić? po stronie lewej co zrobić z fantem http://www.fotosi...84e63.html b. usytuowanie podkładek za naketką regulacyjną chodzi ota podkładkę w kształcie liter L miedzy naketką a prowadnica czy jest własiwie zamontowania http://www.fotosi...6b10a.html Pozostałe zdjęcia: http://www.fotosi...6b10a.html http://www.fotosi...b0127.html http://www.fotosi...d5a7a.html http://www.fotosi...e057e.html http://www.fotosi...a0391.html zaznaczam iż przy naciskaniu chamulca obie naketki sie niekrecą ani niesą ciagniete przez tą blaszkę... mir
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
|
|
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 19-10-2012 18:22 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Jak nie ciekną cylinderki to ja bym je wyczyścił, filozofii nie ma no chyba że są uszkodzone oringi. Blaszki samoregulatorów są źle załozone musza dotykać nakrętki Musisz wykręcić wyczyścić nakrętke i gwint bo sa zapierdzielone nieźle i nigdy nie będą działać. Poza tym sa całkiem skręcone to na pewno nie było hamulca. Dalej widze linka recznego do wymiany(uszkodzona sprężyna) no i za mocno podciągniety ręczny... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
Kowal198912 |
Dodany dnia 19-10-2012 19:04 |
Postów: 67 Data rejestracji: 17.02.2012 18:54 Skąd: wielkopolskie Turek |
Ile wam wytrzymują cylinderki? Bo u mnie pół roku i któryś zatarty. Teraz też nie hamuje mi na jedno koło, spróbuje wyczyścić, bo cylinderki aż takie tanie nie są żeby je co chwilę wymieniać Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
|
|
mirek29a |
Dodany dnia 19-10-2012 19:24 |
Postów: 108 Data rejestracji: 23.03.2009 22:09 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
Kowal198912 napisał/a: Ile wam wytrzymują cylinderki? Bo u mnie pół roku i któryś zatarty. Teraz też nie hamuje mi na jedno koło, spróbuje wyczyścić, bo cylinderki aż takie tanie nie są żeby je co chwilę wymieniać posmaruj czyms smarem czy czym zeby rdza nie brała ja tak też zrobie Edytowane przez mirek29a dnia 19-10-2012 19:34 mir
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
|
|
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 19-10-2012 23:24 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
To jakieś badziewne cylinderki, ja nigdy nie mialem takich problemów. Zatarty cylinderk? Przecież tam tylko jest tłoczek i oring... Nie kapuje co ma się zatrzeć.. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
Kowal198912 |
Dodany dnia 20-10-2012 00:31 |
Postów: 67 Data rejestracji: 17.02.2012 18:54 Skąd: wielkopolskie Turek |
zatarty, zapieczony wszystko jedno, stoi i nie działa . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
|
|
jonowaty |
Dodany dnia 20-10-2012 20:03 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
a ja mam pytanie odnoście ręcznego.. czy to normalne że linka się rozciąga w czasie zaciągania ręcznego, czy dzieje się coś innego, bo u mnie jest tak, że siła hamowania się nie zwiększa w pewnym momencie już za bardzo, a ręczny ciągnąć do góry mogę nadal, fakt że opór rośnie, ale czuję się jak by właśnie linka się rozciągała... do tego nie mogę już jej bardziej naciągnać, gdyż na regulacji pod autem, jest już skręcone maksymalnie... co jest przyczyną takiego zachowania ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 20-10-2012 20:26 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@jonowaty Napewno nie normalne;P Jak stara linka to troche moze sie wyciagnac ale raczej masz za luzno w bebnach Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
jonowaty |
Dodany dnia 20-10-2012 20:28 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@tomek1405 ustawiałem dzisiaj regulator, i praktycznie za dużo nie mogłem ustawić, bo jest już bliziutko w bębnach... chyba że szczęki mam jakieś " śliskie " i nie hamują przez to najlepiej... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-10-2012 22:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jak zalozysz beben (bez skrecania) i zaciagniesz reczny na 3 zabek to mozesz obrocic bebnem? jesli tak to ciulowo ustawiles
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
jonowaty |
Dodany dnia 20-10-2012 23:30 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@maestro no jak dam nieco szerzej na regulatorze, to trą już szczęki o bęben Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 21-10-2012 09:04 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
ja mam całkiem inaczej wyglądający system w bębnie w renófce .. nie wiem było kilka typów
http://www.renaul...ost_522304 he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 21-10-2012 19:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Aż dwa typy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mirek29a |
Dodany dnia 22-10-2012 01:16 |
Postów: 108 Data rejestracji: 23.03.2009 22:09 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
jonowaty napisał/a: @maestro no jak dam nieco szerzej na regulatorze, to trą już szczęki o bęben Moim zdaniem skoro szczeki już trą o bęben i nie hamuje to moga byc 4 przyczyny 1, masz smar z łożyska lub płyn z cylinderków na okładzinach i bębnie ((wyczyść odtuścić) np. płynem który rozpuszcz smary I NIEJEST TŁUSTY CZY OLEISTY NP LUDWIK jeśli bebny lub okładziny sa tłuste przejedź palce bedziesz widział smar to sie rzuca w oczy....... 2 Możesz też spróbować innej sztuczki..odkreć nakretkę naciągacza pod spodem do zera ściągnij ją z gwintu i nałóż nakrętki na śrubę od naciągacza ręcznego pod spodem; najlepiej większe na klucz 17 lub wieksze..... by luzem latały na gwincie oraz byś nie musiał wszystkich ich wkręcać po kolei i przy takich samych jak naciagajaca nic ci to nieda muszą byc wieksze i Basta ...Tylko dostosuj je tak aby nakrętka 13 zapierała sie o wieksze ewentualnie zastosuj Podkładkę za wiekrzymi nakretkami ,,, tyle nałóż naketek wiekszych by zostało miejsca na nakrętkę naciągającą i kontrującą (obowiązkowa) obie jak dobrze pamietam na Klucz 13 ( ja mam KONTRUJĄCĄ mosiężną- łatwiej odkręcić i nie rdzewieje moze być tez tzw powielana ) - NAKRETKI NACIĄGAJĄCA I KONTRUJACA 13 klucz na całe gwinty by sie wkręcały; i wtedy spróbuj naciągać nakrętką ------dzieki dodaniu nakrętek zwiększysz możliwość dystansu i uzyskasz wiekszy naciąg na na linkach x2-(długości gwintu) tylko nie zapomnij zakontrowac 2 nakrętką po naciagnięciu odpowiednim OBOWIZKOWE ( mam nadzieje ze wiesz jak to zrobić) bo cii zwieje i sie cofnie ; odkręci i wszystko pogubisz- i dalej bedzie to samo------ a nawet i gorzej halo czy to mój samochód sam odjechał z górki na ręcznym . "Czy ktos widział kierowcę; spisał numery; lepiej stąd pójdę bo sie wyda ze to mój ". [img]http://www.tvacres.com/images/police_drebin.jpg[/img] is not a valid Image. -----JEŚLI TO NIE POMOZE to Ptk -3 Ptk 4 --------ALE POWINNO POMÓDZ! 3. masz rozciagniete linki stal ma tendencje do rozciapania JEŚLI LIPNA BYŁA miałem tak kiedyś w Skodzie linki tamdeta były Wiec do tego czasu urzywam nakrętek bo pco płacić za nowe .... 4. Linki pękniete , zerwane, rozciagniete, Na MAXA ,,,,, na śmietnik....... i znowu po kieszeni Ps swoje hamulce naprawiłem dziekówka za pomoc kapusniak19 naprawiłem i hulają ..... Edytowane przez mirek29a dnia 22-10-2012 03:06 mir
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
|
|
|
jonowaty |
Dodany dnia 22-10-2012 15:21 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
a jakiej firmy ewentualnie mógłbym kupić dobrą, wytrzymała linkę która się nie rozciąga, nie nie urwie przy mocniejszym szarpnięciu ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 22-10-2012 15:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@jonowaty LINEX
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |