Menu główne
Forum
Klubowicze
zazur |
Dodany dnia 22-02-2010 22:36 |
Postów: 21 Data rejestracji: 02.06.2009 17:10 Skąd: - |
To maestro dales mi do myslenia. Bo jak rozebralem beben to obie szczeki znacznie odstawaly od tloczka i wtedy robil sie ten luz ktory powoduje zakleszczenie sie lewej szczeki. Samoregulator byl wysuniety prawie na maxa. Skrecilem go do tloczka, bylo dobrze przez kilka km i pozniej powrot problemu. jurto rozbiore znowu. Moze ktos ma zdjecie jak powinno to wygladac po sciagnieciu bebna?
Udalo sie. I powiem, ze ledwo na to wpadlem. Sprawdzilem wszystko, udalo mi sie sciagnac bebe bez rozpolowienia lozyska.sukces! Przyczyna byla mala sprezynka w dole zaciskow hamulcowych bebna. Byla juz za slaba i po wcisnieciu hamulca szczeki cofaly sie o 5 mm do tylu i blokowaly bebny. Wymienilem sprezynke, okleine zaciskow(ranty gorne) troche zeszlifowalem i jest miod malina. Reczny zyleta a hamulcom nic nie ubylo.Ogolnie Sukces! Edytowane przez Radek_0089 dnia 26-02-2010 16:53 ZaZuR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 350000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-02-2010 22:36 |
WoZnY |
Dodany dnia 24-02-2010 10:59 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Która dokładnie sprężynka? I jaki system hamulcowy? Podaj te info może ktoś kiedyś skorzysta. A co do łożyska, to po raz kolejny uspokoję, to że się rozpołowiło, podczas ściągania nie wymusza wymiany na nowe, ani nie wpływa destrukcyjnie na nie. Należy tylko wyczyścić jeżeli się zabrudziło i ewentualnie nasmarować. Jeżeli się nic nie zabrudziło, to po prostu od razu złożyć (aby nie zabrudzić) i się nie martwić. Tak samo jak my będziemy składać łożysko do kupy, tak samo je w fabryce składają.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
zazur |
Dodany dnia 26-02-2010 11:06 |
Postów: 21 Data rejestracji: 02.06.2009 17:10 Skąd: - |
Jest to dolna sprezynka ktora laczy obydwa zaciski. Gdy sciagnalem beben mialem 3 sprezynki. 1gorna utrzymujaca szczeki, 2 od samoregulatora no i ta 3 nieszczesliwa w moim przypadku,ktora znajduje sie u dolu szczek. Mam nadzieje ze choc troche to zobrazowalem. Co do lozyska to po zalozeniu nowego wszystko jest ok,juz sie nie rozpolawia. Mozna sciagac beben do woli.
ZaZuR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 350000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-02-2010 20:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Mówiłem że z tym łozyskiem to dziwna sprawa bo tyle razy ile ściagałem to nigdy nic sie z nim nie działo
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
zazur |
Dodany dnia 26-02-2010 21:55 |
Postów: 21 Data rejestracji: 02.06.2009 17:10 Skąd: - |
Ale powiem szczerze, po tej akcji z lozyskiem doszedlem do wniosku, ze nie kupie juz nigdy lozyska z dolnej polki. Bo ile razy sciagalem rozpolawialo sie, a zalozylem drozsze i jest miod malina
ZaZuR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 350000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 01-04-2010 12:59 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Teraz ja mam pytanie: mam tarcze z tyłu i nie mam praktycznie hamulców. Działają jak spowalniacze. Na rolkach w stacji kontroli pojazdów nawet nie zatrzymały rolek. Przód jest gitara. Co z tym tyłem może być Dodam, że prawe koło hamuje gorzej, a ręczny lepszy jest na prawym kole Jak podnoszę auto za dupę do góry, to przy zahamowanym ręcznym obracam lewe koło, a prawe stoi w miejscu. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-04-2010 17:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Przede wszystkim co do nożnego hamulca - czyli podstawowego. Masz abs? Masz na belce na środku taka puszke gdzie włażą przewody hamulcowe a potem z niej wychodzą do lewego i tylnego koła? Elastyczne przewody kiedy zmieniane? Warto przyjrzeć sie zaciskom czy nie zapieczone tłoczki. Klocki i tarcze w stanie oke?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 03-04-2010 18:19 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
ABS jest. Klocki na wymianę w przyszłym sezonie, tarcze git. Przewody elastyczne, słyszałem o tym, że może być to, ale nie chcę pakować w ciemno pieniędzy jak miałoby mi to nie pomóc. Zaciski czyściłem w ubiegłe lato, wymieniałem gumki na tłoczkach i prowadnicach.
Edytowane przez xxlgogoxxl dnia 03-04-2010 18:23 Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 03-04-2010 18:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Przewody elastyczne to nie majątek. Regulator jest czy nie?
Edytowane przez maestro dnia 03-04-2010 18:26 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 03-04-2010 23:43 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Zajrzę jutro, bo u babci na święta jestem ale wuja ma kanał, więc jutro kuknę i napiszę Treść dodana dnia 04-04-2010 13:20: Sprawdzałem, regulatora nie ma, tzn. przewody przed belką są połączone z elastycznymi, a na belce z elastycznych bezpośrednio rozchodzą się do kół. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-04-2010 20:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Przewody elastyczne zdalo by sie. Bo rozumiem ze pedal jest normalny od hamulca, nie ma dziwnych akcji?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 04-04-2010 20:33 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Pedał gitara. Nie ucieka itd. I żadnych dziwnych akcji nie ma. Jak pisałem wyżej przód żyleta Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-04-2010 20:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
No to zacząc wypada od elastycznych przewodów. Jak nie ma rezultatu no to zaciski na stół ponownie i sprawdzenie czy w ogole dają rade. Być może już są zatarte/zapieczone bardzo.Standard przy tylnych tarczach.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 04-04-2010 20:37 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Dzięki. Jak wrócę do domu, to kupię te elastyczne przewody. Jeżeli nic to nie zmieni, to ponownie rozbiorę zaciski. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
ASUS |
Dodany dnia 04-04-2010 22:17 |
Postów: 306 Data rejestracji: 15.02.2005 22:07 Skąd: mazowieckie Warszawa |
xxlgogoxxl napisał/a: Dzięki. Jak wrócę do domu, to kupię te elastyczne przewody. Jeżeli nic to nie zmieni, to ponownie rozbiorę zaciski. Jest jeszcze coś takiego jak korektor hamowania (mechaniczne urządzenie na tylnej belce), ja bym zaczął od tego Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 100000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 04-04-2010 22:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Asus łał witamy chyba dawno Cie nie było
Ja bym zaczął od tego że pytałem już oto - i nie ma regulatora Edytowane przez maestro dnia 04-04-2010 22:44 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 05-04-2010 00:26 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Spoko. We wtorek kupię elastyczne i zobaczymy co z tego będzie Mam nadzieję, że pomoże. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
zazur |
Dodany dnia 07-04-2010 23:26 |
Postów: 21 Data rejestracji: 02.06.2009 17:10 Skąd: - |
Przede wszystkim, kiedy wymieniales plyn hamulcowy? Jesli nie chcesz ladowac kasy, to najpier odpowietrz hamulce i sprawdz jaki kolor ma plyn hamulcowy, i czy jest go wystarczajaco. Bo jesli masz za malo to mogly ci sie zapowietrzyc.
ZaZuR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 350000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 08-04-2010 13:25 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Zapowietrzone nie są, bo na jesieni był dolewany płyn i odpowietrzone było, bo odkręcałem jeden zacisk. Co do płynu to też zobaczę. I zapowietrzenie nie wchodzi w grę, bo przód jest żyleta, tył jest słaby. A ręczny to swoją drogą. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 08-04-2010 16:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Odkrecenie jednego zacisku nie odpowietrza układu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |