Menu główne
Forum
Klubowicze
Bazi77 |
Dodany dnia 18-07-2009 14:05 |
Postów: 21 Data rejestracji: 04.12.2008 21:52 Skąd: - |
Witam. Mam takie pytanie czy belka dwu drążkowa z megane nada się do renault 19 ?
Edytowane przez Krzychup dnia 19-07-2009 12:07 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 170000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-07-2009 14:05 |
remik |
Dodany dnia 18-07-2009 14:11 |
Postów: 104 Data rejestracji: 18.08.2005 20:14 Skąd: - |
Nie. Inaczej są montowane teleskopy na belce
Edytowane przez Radek_0089 dnia 19-07-2009 21:30 Kiedyś Renault 19 1,7, Renault 19 16v obecnie Renault Safrane 2,2 SI
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 164000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-07-2009 23:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ps. dodajcie do faqa pod tytułem czy belka z megane podejdzie do 19
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Greg000 |
Dodany dnia 17-06-2010 19:57 |
Postów: 15 Data rejestracji: 16.06.2010 21:47 Skąd: - |
ja mam właśnie z megane i podeszła, złamałem 2 drążkową i teraz mam założoną z megane Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 230000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 17-06-2010 20:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ciekawe co mechanik wymyslil z amortyzatorami.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
borek88 |
Dodany dnia 06-11-2011 16:03 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
i jak to w końcu jest z belka z menganki bo 4drązkowa chyba lada dzien padnie bo stoi prawie na oponach a wiem w okolicy belke z megany Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
marcin90pl |
Dodany dnia 06-11-2011 16:20 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
Jeśli auto już nisko siedzi i buja się od małych nacisków nawet to masz pęknięty 1 drążek. Jeśli siedzi kompletnie na oponach i trze o nadkola to masz pęknięte 2 drążki po przeciwnych stronach. Z tego co wiem, to dwudrążkowe belki są trwalsze ale i twardsze więc komfort jazdy dla pasażerów niższy. Ja przerabiałem ten temat w sierpniu i stwierdzam po moich doświadczeniach: belka żeby przełożyć tylko drążek musi mieć identyczne "gniazda"/"piasty" w które wchodzą drążki oraz identyczne oznaczenia takimi tasiemkami na drążkach. U mnie np potrzebny był drążek w kolorach biały zielony czerwony. Drążki mają też inną ilość "zębów"/"frezów" więc też trzeba to przeliczyć lub bardzo dokłanie zmierzyć średnicę (uważaj na fakt, że drążki mają gumy osłaniające w różnym stanie. Jedne są wytarte a inne jak dopiero zalane). Mocowanie amortyzatorów też jest inne, bo jedne siedzą na trzpieniach a inne na śrubach (krótsze i dłuższe). Dodatkowo czy masz belkę z ABS czy bez (są dodatkowe przewody)? I na koniec czy masz hamulce tarczowe czy też bębnowe? Bo ja miałem najgorszą dla mnie komninacje czyli bębny bez abs na piastach okrągłych a nie stożkowych z amorkami na śrubie i czterodrążkową. Znalazłem dawcę i przełożyłem tylko drążek bo nic poza tym nie pasowało. Trochę się rozpisałem ale sam szukałem dawcy ponad tydzień dlatego mówię co Cię czeka (przynajmniej co mnie spotkało) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
Mateo |
Dodany dnia 06-11-2011 16:28 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
@marcin90pl: Od kiedy to 2 drążkowa jest twardsza?
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
marcin90pl |
Dodany dnia 06-11-2011 16:30 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
Mój brat ma ph1 i ma dwudrążkową i auto na hopkach jest sztywniejsze. Może to tylko moje odczucie, ale spotkałem się już z takimi opiniami Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
Mateo |
Dodany dnia 06-11-2011 16:31 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
To raczej kwestia amorów a nie belki.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
marcin90pl |
Dodany dnia 06-11-2011 16:34 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
@Mateo: Możliwe Nie będę się kłócił Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 07-11-2011 00:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Mateo: moze na 2dr buja bardziej ale na pewno inaczej sie jedzie na jednej id rugiej
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 07-11-2011 12:20 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
masakra.
4 drążki są bardziej komfortowe = miększe od 2 drązkowej ALE pamiętajmy o 3 rzeczach: 1) 4 drązkowa ma mocniejszy stabilizator od 2 drązkowej 2) nie wszystkie 2 drążkowe mają stabilizator, a jeżeli mają to też były 2 grubości tego stabilizatora. 3) 4 drążki z 16v a 4 drązki zwykłe różnią sie nie tylko grubością głównych drązków odpowiedzialnych za przyjęcie obciążenia, ale także mają mocniejszy stabilizator. to tak w celu rozwiania kilku legend i plotek które krążą po forum. Treść dodana dnia 07-11-2011 12:21: no i oczywiście do tego wyszystkiego kwestia amorów - ale to oczywiste. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 07-11-2011 17:52 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
2drazkowa jest trwalsza choc logicznie myslac 4 powinna byc mocniejsza ale wlasnie 4drazkowe najczesciej padaja. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |