01 Sierpień 2014 05:51:02
Zdjęcia użytkowników
Cymas Robekrk
Ilosć albumów: 1708, Ilosć zdjęć: 6640

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

valdezdle [off] 31-07-2014 23:12
KUPIE TRABANTA! Grin

Kujtek [off] 31-07-2014 23:07
dj_mafiozo, czy zrobisz zwarcie na przewodach od sondy czy puścisz wszystko luzem to silnik zapali. będzie chodzić niepoprawnie ale zapali. koniec. zrozum....

jonowaty [off] 31-07-2014 23:06
dj_mafiozo, dzisiaj za 25 zł naprawiłem skuter wymieniając pasek napędowy i rolki wariatora i kurde chodzi jak za dawnych lat Grin

dj_mafiozo [off] 31-07-2014 23:05
jonowaty, Nie popadajmy od razu w skrajności, szczególnie z tym dwusuwem... Wink

jonowaty [off] 31-07-2014 23:02
dj_mafiozo, chyba czas się cofnąć do Gaźnika i 2 suwa... tam takie rzeczy jak sonda czy lanie wtrysku jest obce Grin

dj_mafiozo [off] 31-07-2014 23:00
jonowaty, Może i powinienem... Wink Ale i tak jest to niby prosta sytuacja, w której i tak wszystko się sprowadza do tego, czy ktoś na to wpadł podczas projektowania konkretnego silnika.

dj_mafiozo [off] 31-07-2014 22:58
Poza tym jeżeli ma instalację LPG to może spróbować odpalić bezpośrednio na gazie, chyba że jest sekwencja, która sama korzysta z sondy a nie emuluje ją dla ECU.

jonowaty [off] 31-07-2014 22:58
dj_mafiozo, normalnie możesz książki zacząć pisać Smile

dj_mafiozo [off] 31-07-2014 22:56
i tak sprowadza się do tego, czy ktoś kto programował ECU wpadł na to, że może dojść do sytuacji, w której wskazania sondy będą się tak diametralnie różnić od rzeczywistych parametrów pracy silnika.

dj_mafiozo [off] 31-07-2014 22:55
jonowaty, Ale gdy ma przedmuchy przed sondą to właśnie chodzi o to, że ma odczyty z sondy, które mają się nijak do rzeczywistości. W teorii ECU powinno pracować w trybie awaryjnym, ale wszystko


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Lp.DataWojewództwoMiastoMiejsceDyskusja
103.08.2014 18:00lubelskieLublinparking przy g. Color ParkZobacz
216.08.2014 17:00ogólnopolskiNowy TargNowotarski Piknik LotniczyZobacz

Zobacz temat
 Drukuj temat
Co to za kontrolka/ kontrolka immobilaizera 
Artutitu82
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2009 17:25
Awatar


Postów: 214

Data rejestracji: 09.07.2009 21:37
Skąd: świętokrzyskie
Opatów

mam dwa pytanka:
1. CO oznacza literka H w oznaczeniu silnika :F3P H 760
2. co znaczy kontrolka na zegarach : kolor pomaranczowy , prostokat, z poziomym zygzakiem?
Artutitu82 dodał/a następującą grafikę:
p1010809.jpg

Edytowane przez Lesiu11 dnia 30-10-2009 12:31
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 301725km
 
galekman
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2009 17:39
Awatar


Postów: 324

Data rejestracji: 24.04.2008 20:17
Skąd: -

co do kontrolki to jest to kontrolka usterki elektronicznej, immobiliser

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
Artutitu82
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2009 18:04
Awatar


Postów: 214

Data rejestracji: 09.07.2009 21:37
Skąd: świętokrzyskie
Opatów

po przekreceniu zapłonu sie swieci, a po uruchomieniu silnika gasnie- czy rtak jest prawidłowo?
bo na innym kompie (czytaj kupionuym z silnikiem) ona miga i auto nie che odpalic- czyzby komputer był zakodowany?

Edytowane przez Artutitu82 dnia 20-07-2009 18:05
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 301725km
 
Hipis
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2009 18:37
Awatar


Postów: 2395

Data rejestracji: 24.10.2005 00:02
Skąd: -

kontrolka ta pokazuje dzialanie imobilazera fabrycznego jak gasnie to dobrze jak miga znaczy ze imo jest zalaczone i paliwo odciente nie da sie odpalic

Moje auto: Chwilowy brak, we krwi, benzyna
 
Artutitu82
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2009 18:41
Awatar


Postów: 214

Data rejestracji: 09.07.2009 21:37
Skąd: świętokrzyskie
Opatów

to czyli komp oryginalny od tego silnika na szrotSad dobrze ze na moim starym chodzi

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 301725km
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2009 18:54
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41697

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

komputer musi być z auta w ktorym był immobiliser.

Literka nic nie oznacza. Masz po prostu 1,8s (1794ccm, 65kW-88KM i wtrysk Magneti Marelli)

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 165000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 240000km
 
wojtek12405
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 18-09-2011 21:34
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 18.09.2011 21:27
Skąd: -

a jeżeli zapala mi się ta kontrolka podczas jazdy i wtedy najczęściej utrzymuje mi się na 2 tyś. obrotów dopóki nie przyhamuje lub nie przy gazuje i często samochód gaśnie sam z siebie jak toczę się na wolnych do skrzyżowania lecz wydaje mi się że to już jest kwestia tego że parownik się nie nagrzał jeszcze

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d
 
maestro
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 18-09-2011 21:36
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41697

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Wypełnij profil auta.
Jaką masz skrzynie biegów?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 165000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 240000km
 
wojtek12405
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 19-09-2011 17:22
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 18.09.2011 21:27
Skąd: -

zwykła laguna 5 biegowa wsteczny w górę do siebie i w przód a jaka tam dokładnie że dokładnie siedzi to nie wiem dopiero ją mam od około 2 tygodni.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d
 
grzes70
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 19-09-2011 19:09
Awatar


Postów: 3623

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@wojtek12405: Pytasz o Lagunę czy R19?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
wojtek12405
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 20-09-2011 19:29
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 18.09.2011 21:27
Skąd: -

Chodzi dla mnie o to że mam Reno leguna i pali się dla mnie właśnie ta kontrolka w trakcie jazdy

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d
 
maestro
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 20-09-2011 20:32
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41697

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@wojtek12405: to szukaj pomocy na forum laguny. po za tym jeśli chcesz znaleźć tu odpowiedz to moze sie pochwalisz jakie masz auto jak już pytasz, bo każdy domyślnie bierze pod uwage tylko R19.
istnieje dział Problemy techniczne niezwiązane z Renault 19 i tam powinienes go utworzyć.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 165000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 240000km
 
Przejdź do forum: