Menu główne
Forum
Klubowicze
Borixon5 |
Dodany dnia 03-08-2009 13:16 |
Postów: 21 Data rejestracji: 07.12.2006 20:45 Skąd: - |
Witam wszystkich. mam problem. nie moge zdjać bębnów. niech mi któś podpowie jak
Edytowane przez Radek_0089 dnia 03-08-2009 21:27 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-08-2009 13:16 |
kullosiu |
Dodany dnia 03-08-2009 13:19 |
Postów: 2122 Data rejestracji: 17.02.2008 12:36 Skąd: - |
2 brechy, i młotek
TELETUBISIOM MÓWIMY STANOWCZE NIEEE
były renault 19 phII f3n, renault 19 ph II f3p Moje auto: Renault Scenic I ph II,, diesel, 178000km
|
krolmacius |
Dodany dnia 03-08-2009 13:24 |
Postów: 43 Data rejestracji: 29.01.2009 15:25 Skąd: - |
Tez mialem z tym problem brecha i mlotkiem moze sie pogiac a tak jest bezpieczniej Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 270000km
|
kullosiu |
Dodany dnia 03-08-2009 13:26 |
Postów: 2122 Data rejestracji: 17.02.2008 12:36 Skąd: - |
dlatego 2 brechy i troche wyczucia a nie precyzja w stylu pudziana
TELETUBISIOM MÓWIMY STANOWCZE NIEEE
były renault 19 phII f3n, renault 19 ph II f3p Moje auto: Renault Scenic I ph II,, diesel, 178000km
|
death |
Dodany dnia 03-08-2009 13:30 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
a odkręciłeś śrubę od piasty ;> Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
kullosiu |
Dodany dnia 03-08-2009 13:32 |
Postów: 2122 Data rejestracji: 17.02.2008 12:36 Skąd: - |
zakładamy że odkręcił
TELETUBISIOM MÓWIMY STANOWCZE NIEEE
były renault 19 phII f3n, renault 19 ph II f3p Moje auto: Renault Scenic I ph II,, diesel, 178000km
|
death |
Dodany dnia 03-08-2009 13:34 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
No śmiejcie sie Ja tak zrobiłem przyznaje sie bez bicia Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
kullosiu |
Dodany dnia 03-08-2009 13:37 |
Postów: 2122 Data rejestracji: 17.02.2008 12:36 Skąd: - |
mogłeś nie zauważyć, przecież zakryta jest dekielkiem
TELETUBISIOM MÓWIMY STANOWCZE NIEEE
były renault 19 phII f3n, renault 19 ph II f3p Moje auto: Renault Scenic I ph II,, diesel, 178000km
|
death |
Dodany dnia 03-08-2009 13:37 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
no tylko ze sie godzinę namachałem młotkiem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
kyzer |
Dodany dnia 03-08-2009 15:18 |
Postów: 93 Data rejestracji: 12.02.2009 12:40 Skąd: - |
Zaraz,zaraz a tam nie ma jakiegoś myka,ze najpierw trzeba ręczny przez jedną z dziur na śrubę odhaczyć i dopiero targać? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 170000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 03-08-2009 15:31 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
mozna tak zrobic ;D ja tak reguluje samoregulator ;p ustawiasz beben tak zeby w jedenj dziurze bylo widac nakretke od regulatora i srubokret mloteczek i skrecasz ja w dol zeby szczeki sie poluzowaly bynajmniej tak to wyglada przy hakach lukasa ;p
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 03-08-2009 17:44 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
temat nie raz na forum poruszany. Powtarzam się po raz kolejny: Mój sposób, to odkręcenie nakrętki piasty, potem na dwie śruby załapujesz koło. Ciągniesz do siebie (tak aby zeszło) i jednocześnie obracasz w lewo i prawo. Jak masz duży rant to może iść ciężko ale pójdzie. Kiedyś w 126p, aż ścięło okładziny szczęk do wymiaru, ale zeszło.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
milasek86 |
Dodany dnia 03-08-2009 17:55 |
Postów: 143 Data rejestracji: 30.03.2009 18:49 Skąd: - |
jak sie odkreci srubie od piasty tam jeszcze zabezpieczenie jest
Edytowane przez milasek86 dnia 03-08-2009 17:56 Audi a4, B5, 1995r., diesel, 1Z 1.9Tdi (1896/90KM), 270000
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 188000km
|
kogar |
Dodany dnia 03-08-2009 18:46 |
Postów: 732 Data rejestracji: 27.07.2007 09:54 Skąd: - |
sposób warsztatowy:
wymagane narzędzia: klucz by odkrecić srubę piasty, młotek taki przynajmniej 1 kg uderzać w bęben aż zejdzie ( tak to robi mechanik z 15 letnim doświadczeniem) uderzać nie w jednym miejscu , tylko po roznych stronach bebna oczywiscie z tej strony gdzie sa otwory od śrub do kół Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 277234km
|
WoZnY |
Dodany dnia 03-08-2009 18:47 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zabezpieczenie?
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
KEMOT |
Dodany dnia 03-08-2009 21:26 |
Postów: 76 Data rejestracji: 08.04.2009 11:56 Skąd: - |
młotkiem to tylko mechanior mi bęben pogiął, mój sposób to odkręcenie śruby z piasty, wkręcenie w bęben jednej lub 2 śrub od koła,tak żeby gwint złapał, oczko lub dwa od krowiego łańcucha, duża gruba podkładka i łapka, zanim wkręcę śruby w bęben zakładam na nie oczko od łańcucha, podkładkę grubą wkładam na wystającą piastę na to łapkę a oczka z łańcucha na łapkę działa jak ściągacz :-) napinasz łapkę ona oczka z łańcucha ciągnie i bęben schodzi Moje auto: Renault Laguna 1.9 dTI, diesel, 204000km
|
maestro |
Dodany dnia 03-08-2009 21:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Tyle sie narozbierałem bebnów, wystarczy lekko ostukac dookoła, potem sprobowac obrócić w jedną drugą, i pukac ale mimowolnie od góry krecąc, potem sprobowac krecić i ciągnąć, jak nie to znowu ostukac z góry lekko i tyle.
Z czuciem wszystko a nie jak nie idzie to wiekszy stefanek. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milasek86 |
Dodany dnia 03-08-2009 21:51 |
Postów: 143 Data rejestracji: 30.03.2009 18:49 Skąd: - |
WoZnY napisał/a: zabezpieczenie? tak, jak sie przyjrzysz jest taki jakby 'pierscien' ktory dodatkowo trzyma bemben... trzeba go troche scisnac i wyjac... a wtedy wszystko gladko schodzi Audi a4, B5, 1995r., diesel, 1Z 1.9Tdi (1896/90KM), 270000
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 188000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 03-08-2009 22:26 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
pierścień o którym piszesz to tzw. OMEGA (seger czy jak kto woli pierścień rozprężny) to zabezpiecza łożysko przed wysunięciem nic więcej. Nie trzeba nic więcej odkręcać przy bębnie prócz nakrętki piasty!
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
milasek86 |
Dodany dnia 03-08-2009 22:34 |
Postów: 143 Data rejestracji: 30.03.2009 18:49 Skąd: - |
ale mi nie chcial zejsc beben przez to .. dopiero jak zdjalem tzw omege.. nie wiem.. moze u mnie to inaczej jest.. bez tego nie szlo
Audi a4, B5, 1995r., diesel, 1Z 1.9Tdi (1896/90KM), 270000
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 188000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |