Menu główne
Forum
Klubowicze
kosiarz79 |
Dodany dnia 08-09-2009 05:55 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
witam ostatnio dorwalem volvo z silnikiem renaulta (1,7multi i 1,8 mono) i zaskoczylo mnie czemu tam praktycznie nie ma drgan od silnika hmm volvo ma dolozony po lewej stronie (pasazer) dodatkowy hmm silowniktak to wyglada he he i jest przytwierdzone do kasty i w okolicach alternatora bawil sie ktos kiedys w taka przekladke?/chodzi mi oczywiscie o serie 440-460
Edytowane przez kosiarz79 dnia 08-09-2009 05:55 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-09-2009 05:55 |
edzio |
Dodany dnia 08-09-2009 06:06 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Ja u siebie mam silnik Volvo B18FT. Tego amortyzatora nie wsadzaliśmy bo był wytrzepany. Powiem Tobie że nawet bez niego ten silnik stoi w miejscu czy jest zimny czy rozgrzany Na kolektorze ssącym możesz postawić sobie puszkę z piwem, a ona nie spadnie Volvo ma chyba jakoś inaczej wyważone silniki... A przecież B18FT to taki PRAWIE F3N multi z sprężarka
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 08-09-2009 10:46 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
no i sie zgodze jakos volvo lepiej te silniki poskladalo mam 3 szt na czesci i w kazdym jakos te silniki inaczej chodza i cos znacznie ciszej jest niz w renowi tylko decha rozdzielcza jakas taka dziwna jest he eh a duzo by bylo roboty z wrzuceniem silnika 1,8 na mono zamienie z 1,7 mono z renowy?
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 08-09-2009 22:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
przy wkładaniu swojego z mechaniorami abstrakcyjne rozmowy prowadziłem własnie na temat takiego siłownika - na placu akurat stała laga 2.0 16V (volvo) i safrane 2,2Si. Obie miały taki siłownik. Po zaglądnięciu okazało sie że wcale dużo roboty by nie było. temat umarł gdy zaczął sie temat sedana a padaczka zeszła na drugi plan. teraz sobie pluje że o tym zapomniałem.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 09-09-2009 00:19 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
a ja mam 3 szt i sobie chyba pomysle bo mnie wnerwia jak mi czasem silnikiem porzuca he eh jak troche jeszcze dojde do siebie to pomysle jak to wpakowac hmm chyba se nawierce otwory od strony kola na przelot i wkrece sruby albo sie przyspawa zobaczymy
Treść dodana dnia 09-09-2009 00:21: m jeszcze co to za dziwy zeby volvo mialo w 92 r silnik na gazniku?/chyba to 77 KW ma cos podobnie do F2N to mi wyglada Edytowane przez kosiarz79 dnia 09-09-2009 00:22 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 09-09-2009 00:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Od safrany tez musze wyciac mocowania do siłowników maski.tez bedzie praktycznie "ori" wiec tak jak z tym do silnika - trzeba podpatrzec, i pokombinowac
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 09-09-2009 05:53 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Ktoś z Dolnośłąskiego miał w swojej eRce w F3Nie głowicę z Volvo... One też się różnią nieco z wyglądu a renówka była nieco zrywniejsza niż inne F3Nywięc Volvo ma inaczej te głowice obrobione...
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 09-09-2009 23:22 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
edzio napisał/a: hmm jeszcze takiego f3n we volvo nie widzialem na dzien dzisiejszy mialem doczynienia w volvo z F2N z 7 silnikami 1,8 mono oraz 1,7 na wielopunkcie hmm kusi mnie zeby przerzucic fego f2n zamiast mojego f3n ok 95 kucy to nie 73 he eh tylko troche dola mam bo mam w doskonalym stanie swoj silnik Ktoś z Dolnośłąskiego miał w swojej eRce w F3Nie głowicę z Volvo... One też się różnią nieco z wyglądu a renówka była nieco zrywniejsza niż inne F3Nywięc Volvo ma inaczej te głowice obrobione... sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 09-09-2009 23:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
mcar miał.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 09-09-2009 23:49 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
f2n rządzi. ja taki też bym chciaaaał
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 10-09-2009 14:30 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
he eh to jak ktos chce sie bawic z F2N to niech zaklepuje chwilowo auto mam pozyczone kumplowi wiec za jakis czas na zyletki dopiero pojdzie
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
k_ma86 |
Dodany dnia 04-11-2009 21:56 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
eliminacja drgań.. hmmm...
silniki w renatkach maja już nakulane trochę a z każdym kilometrem wal korbowy zmniejsza swoja równowagę.. czy ktoś z tym walczył penie ze tak.. (tylko może nie do końca byli tego świadomi) każdy kto wymieniał pierścienie, panewki dawał tez zapewne wal i tłoki do wyważenia.. a dlaczego? pomijając destrukcyjne działanie niewyważonego silnika to drgania zabierają niezbędne kucyki.. w volvo jest to może mniej zauważalne bo Szwedzi bardziej dopracowali te silniki (może kwestia lepszych komponentów..) klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-11-2009 22:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Siłownik juz w planach, czekam tylko jak mi sie klima pomieści z gazem pod maską i bedzie ogień w szopie! Fotorelacja oczywiście bedzie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |