Menu główne
Forum
Klubowicze
zieluch111 |
Dodany dnia 01-10-2009 14:15 |
Postów: 1369 Data rejestracji: 10.03.2008 22:41 Skąd: lubuskie Strzelce Krajeńskie |
musze pomyśleć czy się w to bawić hehe pochwal się osiągami od 0-100 km to będzie mi łatwiej Moje auto: Alfa Romeo 147 1.6 16V, benzyna+LPG, 280000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 01-10-2009 14:15 |
michor |
Dodany dnia 02-10-2009 00:41 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
seria 14 sek przy lpg i 260K km na karku.
tego nie mam na razie jak zmierzyć bo mi pda padł. Treść dodana dnia 02-10-2009 00:41: z resztą 0-100 to do dupy bo za dużo zależy od startu i są mało powtarzalne próby. lepiej III bieg po całości czyli 40-110. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 17-03-2010 14:51 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Wiem, że temat trochę już stary, ale wie tutaj ktoś, jak wygląda dalej sprawa wtyknięcia w F3P mono wałka od multi Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 17-03-2010 14:57 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Z tego co się orientuję nikt się z tym nie zmagał.
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 17-03-2010 15:08 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
No właśnie, a ostatnio się nakręciłem na modzenie w tym moim złomku zastanawiałem się nad tym wałkiem. A może w przyszłości wleci kompressor z lekkim doładowaniem ;D byłoby nieźle. Póki co mam pytanie właśnie do Michora, jak widzi ten wałek z multi do mono F3P Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 17-03-2010 15:12 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Na PW się do niego odezwij.
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
michor |
Dodany dnia 17-03-2010 16:28 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
xxlgogoxxl napisał/a: No właśnie, a ostatnio się nakręciłem na modzenie w tym moim złomku zastanawiałem się nad tym wałkiem. A może w przyszłości wleci kompressor z lekkim doładowaniem ;D byłoby nieźle. Póki co mam pytanie właśnie do Michora, jak widzi ten wałek z multi do mono F3P A widzisz. I u Ciebie raczej ten wałek nic nie da. Z tego co ja się orientuję przynajmniej, to inny wałek był tylko w F3N mono. Tzn ten wałek co założyłem był w F2N'ach, F3N'ach multi na 100% ten sam. Treść dodana dnia 17-03-2010 16:43: po dogłębnej analizie wykresu z hamowni Hipisa, śmiem postawić śmiałą tezę że nic to nie da - w sensie do f3p'ka mono montowali już rosądne wałki. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 18-03-2010 10:59 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
To co można dalej kombinować z tym motorem ? Bo w sumie też próbuję kombinować coś, żeby lepiej śmigał na LPG. Ale jak nie wałek to co można jeszcze ? Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 18-03-2010 11:56 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
a może kompresor
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 18-03-2010 17:09 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Jak wyżej już pisałem kompresor wchodzi w grę, ale to duży nakład finansowy, także nie na ten rok już niestety, bo to matura i tak dalej, a robotę trzeba najpierw znaleźć. A myślę, że przecież nie tylko kompresorem idzie trochę koniów wywalczyć Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |