Menu główne
Forum
Klubowicze
djluzak |
Dodany dnia 11-08-2009 22:24 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Arash napisał/a: mam krótsze przełożenia na niższych biegach, a chce oryginał. Jesli masz krotsze przelozenia to bardzo dobrze, bo np w skrzyni z F3N JB3028 sa duzo dluzsze przelozenia ok 3,56 a w 16v ponad 4,06 - przelozenie glowne. Schyl sie pod auto i zobacz jaka masz miske, jesli tak jak pisal majster masz aluminiowa to skrzynia w miejscu laczenia z silnikiem jest prosta, a jesli masz miske stalowa to jest pod skosem i kolo zamachowe jest osloniete przez taka czarna blache ktora wylazi na boki bloku. Skrzynia alu jest na styk z miska i jest z nia skrecana. Fotki miski alu: Edytowane przez ttimon dnia 12-01-2010 09:54 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-08-2009 22:24 |
ttimon |
Dodany dnia 12-01-2010 10:00 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Reasumując: Miska alu -połączona ze skrzynią w sposób taki jak na zdjęciu. Bezpośrednio bez żadnych osłon itd Miska metal- między miską a obudową skrzyni jest metalowa osłona z dwoma "prętami" mocującymi która zasłania zamach Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
Przejdź do forum: |