Menu główne
Forum
Klubowicze
bej |
Dodany dnia 23-10-2009 13:10 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
jest wieksza srednica w dT
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-10-2009 13:10 |
maestro |
Dodany dnia 23-10-2009 21:36 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
55 czy 60 jest?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
chechu |
Dodany dnia 25-11-2009 20:16 |
Postów: 7 Data rejestracji: 24.01.2008 19:14 Skąd: - |
Witam. Wtrace sie bo mozna powiedziec ze jestem na bierzaco w tym temacie poniewaz podczas letnich burz jakie nawiedzily lodz mialem nieprzyjemnosc utopic silnik (woda sie niestety nie spreza= 3 korbowody pogiete) :/ Wiec postanowilem wsadzic juz td i nie mialem z tym zadnych problemow.Cholodzenie pasowalo, przewody do pompy i swiec tez, skrzynie niczym sie nie roznia jedynie musialem przerobic wydech i dokupic caly uklad dolotowy (intercooler, obudowe filtra i rury) i w ten oto sposub jestem posiadaczem td z ktorego jestem bardzo zadowolony
Renault 19 1.9TD 94r.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 325000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-11-2009 20:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Skrzynie się różnia. W D jest typu JB3, w dT jest JC5. Nie znaczy to jednak że nie są one zamienne.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
chechu |
Dodany dnia 25-11-2009 21:01 |
Postów: 7 Data rejestracji: 24.01.2008 19:14 Skąd: - |
Jedynie typem. Takto parametry sa takie same. Moga sie roznic malterialami z ktorych sa wykonane kola i wszystkie mechanizmy. Ale niejsza z tym najwazniejsze ze jezdzi i sie nie psuje
Renault 19 1.9TD 94r.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 325000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-11-2009 21:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
No jak chcesz mi powiedzieć że parametry są te same to trace wiare w Twoją wiedze na ten temat. To że skrzynie pasują zamiennie nie oznacza że są takie same. Skrzynie są zupełnie inne, mają zupełnie inne przełożenia a co jest najgłówniejszą różnicą - te skrzynie są o wiele wytrzymalsze na moment obrotowy od typowych JB3. Juz widziałem pare razy jak w Lagunie 2.0 albo 2.2 zmieliło JB3 a powinna być JC5.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
chechu |
Dodany dnia 25-11-2009 21:36 |
Postów: 7 Data rejestracji: 24.01.2008 19:14 Skąd: - |
Tylko ze w lagunie Masz skrzynie typu JR5, JH3 i PK6. A co do parametrow JB3 i JC5 nie zmienie zdania poniewaz mialem obydwie skrzynie i nie widzialem zadnej roznicy w przyspieszeniu i predkosci maksymalnej
Renault 19 1.9TD 94r.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 325000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-11-2009 21:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Mowa cały czas o lagunie do 98roku Nie wybiegamy za 99rok i w opcje 3.0
JC5 jest mocniejszą skrzynią i tyle. Stąd jej zastosowanie w dT. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bej |
Dodany dnia 25-11-2009 21:53 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Kolego to na 5 biegu przy 3 tys obrotow jaka masz predkosc na tej JB3028
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
chechu |
Dodany dnia 26-11-2009 22:24 |
Postów: 7 Data rejestracji: 24.01.2008 19:14 Skąd: - |
Jc5 jest mocniejsza skrzynia. A co do predkosci na 5 biegu przy 3 tysiach nie wiem bo nie posiadam obrotka, ale moge Ci podac predkosci maksymalne na kazdym biegu. 1-40 2-70 3-95 4-125 5-180 wiecej nie idzie
Renault 19 1.9TD 94r.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 325000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 26-11-2009 22:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wstawisz obrotomierz to pogadamy o różnicach
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
chechu |
Dodany dnia 26-11-2009 22:57 |
Postów: 7 Data rejestracji: 24.01.2008 19:14 Skąd: - |
Spoko
Renault 19 1.9TD 94r.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 325000km
|
|
|
luxus1989 |
Dodany dnia 29-11-2009 08:22 |
Postów: 234 Data rejestracji: 01.08.2008 17:17 Skąd: - |
jest różnica i to bardzo wielka miedzy tymi skrzyniami na JC5 przy 3 tysi obr. predkość 140km/h a na JB3 tylko 120km/h wiec jest roznica w przełożeniach poza tym na JB3 auto szybciej sie zbiera ale silnik w dupe dostaje za predkosc maksymalną miałem obydwie skrzynki wiec wiem
kom:781630246 gg:2588225 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 264000km
|
morlowsk |
Dodany dnia 29-11-2009 19:25 |
Postów: 62 Data rejestracji: 10.02.2006 12:03 Skąd: mazowieckie Garwolin |
A ja mogę powiedzieć, że poza przełożeniami jc5 jest całkiem inaczej łożyskowana. W jb3 są łożyska proste zabezpieczone pierścieniem a w jc5 są skośne co robi ją dużo wytrzymalszą.
DT jest trochę za mocne na skrzynię jb3 i chcąc się cieszyć z przyspieszeń to jej nie polecam. Sam kiedyś przy redukcji żeby wyprzedzić obciąłem ten pierścień trzymający łożysko w obudowie. Marcin
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 295000km
|
|
|
mesh |
Dodany dnia 23-11-2018 14:17 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
Sory ze odkopuje temat ale na jaki inny silnik mozna zrobic swap tak praktyczne peer to peer. Z zwyklego D na ...?
Zbieram na swap.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |