19 Kwietnia 2024 22:44:52
Zdjęcia użytkowników
Larrond toseen
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
F7P --> F7R 
maestro
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2011 22:59
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Dokładnie tak. Immobiliser - kluczowa sprawa. Bo sama elektryka jako taka skomplikowana nie jest. Pomijam fakt że w megane są rożne dziwne "mniejsze i wieksze komputerki na pokładzie" UCH UCB i inne wynalazki. Nie wiem na ile komora silnika (instalacja silnika) powiązana jest z nimi.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-06-2011 22:59
Awatar
RafalS16
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 19:56
Awatar


Postów: 475

Data rejestracji: 26.05.2005 06:45
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Z czystej mechaniki to tylko takie pierdoły jak piłowanie rozrusznika żeby wszedł ten od 1.8 Smile albo piłowanie wspornika alternatora, no i wydech, czyli z portki od megane, które wychodzą pod sanki nieco inaczej niż w F7P. Co do elektryki, to został mi do połączenia jeden kabelek... zasilanie cewki i wtryskiwaczy. Gdybym to umiał znaleźć to auto odpaliłoby już 3 miesiące wcześniej i obyłoby się bez pomocy elektryka. Dziś wykryłem pozytywną róznicę - wcześniej auto wogóle nie zrywało przyczepności na mokrym na 3 biegu a po swapie mogę sobie pompować gazem i trakcji nie łapie Smile

Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
 
dj_mafiozo
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 20:51
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Czyli to włazi pod machę do R19 niemal P&P? A jak z osiągami? Opłaca się dla tych 14 KM bawić z wsadzaniem F7R, czy nie lepiej jechać po całości i wsadzać F4R? Tylko bez tekstów o tym jak ciężko wsadzić Renault Sport pod maskę R19, widziałem auta z tym silnikiem wsadzonym więc się da... Wink

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
CyccX
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 20:51
Awatar


Postów: 1005

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: lubuskie
Zielona Góra

to chyba na dojazdówkach jeździsz Smile)

VW scirocco 1.8T

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
maestro
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 23:01
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@dj_mafiozo: nie ma rzeczy niemożliwych. są tylko nieopłacalne

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Raafal20
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 23:06
Awatar


Postów: 1661

Data rejestracji: 28.12.2008 10:28
Skąd: lubelskie
Rejowiec Fabryczny

@RafalS16: no to slabo sie starales ja swoim sedanem ktorego z bolem musze przyznac nie szanowalem potrafilem na mokrym do 3 dojsc i przyczepnosci nie bylo Pfft napewno to nie to samo ale tak mialem sa swiadkowie Wink

Nowe fotki caba --> Galeria
Malymi krokami do full opcji --> ^Zielony & RSi^
"Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."
www.motostat.pl/user_images/25325/icon3.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 154000km
 
maestro
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 23:18
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Raafal20: na kołach od roweru Wink

f3p mono 175/65/14 na dwójce spokojnie darlo, na trójce to był micro sekundowy pisk jak był strzał zmiany biegu Grin ale bez przesady

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
mati89tczew
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 23:23
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

@maestro: jak to na tym f3p co ja mam to potwierdzam na dwójce jeszcze traci przyczepność Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
maestro
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 23:25
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

a na ktorym Grin poskładalem go dla siebie dobrze Wink z przesiadki ze zdrowego f3na mono na f3p mono to byl kosmos Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
mati89tczew
#70 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 23:28
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

@maestro: dla mnie na razie wystarcza, tylko ma wyczynową skrzynię.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
maestro
#71 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 23:30
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

a ja jaką mialem? Smile

ale temat o F7X Smile

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
mati89tczew
#72 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 23:30
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

@maestro: racja koniec off

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
Raafal20
#73 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 23:37
Awatar


Postów: 1661

Data rejestracji: 28.12.2008 10:28
Skąd: lubelskie
Rejowiec Fabryczny

@maestro: nie przesadzaj i mowimy caly czas o mokrym podlozu a co do tematu to czekam na jakies filmiki jak to sie odpycha teraz

Nowe fotki caba --> Galeria
Malymi krokami do full opcji --> ^Zielony & RSi^
"Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."
www.motostat.pl/user_images/25325/icon3.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 154000km
 
RafalS16
#74 Drukuj posta
Dodany dnia 22-06-2011 13:12
Awatar


Postów: 475

Data rejestracji: 26.05.2005 06:45
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Koła 205/50R15 Wink Dla tych 12KM może nie było warto, ale dla tych 27Nm już tak Smile

Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
 
misha
#75 Drukuj posta
Dodany dnia 24-06-2011 09:41
Awatar


Postów: 1062

Data rejestracji: 12.04.2005 08:50
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Rafał często cie widuję na targówku przy carrefourze zerknij czasem na niebieską a6 avantSmile
Pozdr M

Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne
ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife
R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
 
RafalS16
#76 Drukuj posta
Dodany dnia 20-09-2011 21:27
Awatar


Postów: 475

Data rejestracji: 26.05.2005 06:45
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Ostatnio sprawiłem sobie migomat... po chwili spawania przyszedł mi do głowy szatański pomysł żeby uspawać sobie kolektor pod turbo Grin W wolnych chwilach może sobie coś porzeźbię w tym kierunku, ale pewnie będzie jak z F7R, od założenia tematu do odpalenia minęło 1,5 roku Wink Chociażby przed realizacją tego projektu czeka mnie jeszcze blacharka i malowanko.
W każdym razie moje założenia są takie:
- zero ingerencji w mechanikę silnika (nawet bez grubszej uszczelki pod głowicę)
- możliwie mała turbina tak żeby silnik był bardziej elastyczny już od 2,5 - 3tys. obr.
- max 180KM

Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
 
maestro
#77 Drukuj posta
Dodany dnia 20-09-2011 21:31
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@RafalS16: panie... u mnie turbinka czeka, intercooler czeka, tylko kolektora nie ma! Smile także tego Grin rób dwa Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
#78 Drukuj posta
Dodany dnia 20-09-2011 22:09
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

ja to mysle ze i trzeci by klienta znalazlSmile

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
RafalS16
#79 Drukuj posta
Dodany dnia 21-09-2011 22:21
Awatar


Postów: 475

Data rejestracji: 26.05.2005 06:45
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Może w zimę otworzę swój "monster garage" to myślę że się dogadamy. Wink ?
Maestro... a od czego masz turbinkę?

Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
 
xxlgogoxxl
#80 Drukuj posta
Dodany dnia 21-09-2011 23:13
Awatar


Postów: 1470

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

@RafalS16: z 1.9dT

Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: