Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 22-09-2011 06:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@RafalS16: tylko że teraz jak jest elektryczna pompa wspomagania to bedzie szau żeby doprowadzić weze z IC do turbo i w ogole hahahaha
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 22-09-2011 06:34 |
RafalS16 |
Dodany dnia 11-05-2012 23:50 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Witam. Po prawie roku od odpalenia F7R auto zrobiło niecałe 20kkm i z silnikiem odpukać wszystko jest OK. W tym roku w drugiej połowie wakacji przymierzam się do ogarnięcia blacharki w mniejszym lub większym stopniu w zależności od środków. Temat turbo zaniechałem, bo szkoda mi tego pojazdu na jakieś dożynanie. Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2014 22:26 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zostawiam ciekawostkę: kanały dolotowe f7p (lewa) kontra f7r (prawa) źródło: http://www.mk1.no...o_f7r.html
Kujtek dodał/a następującą grafikę:
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 13-11-2014 22:59 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
To co? 2.0 16v ma mniejszą średnicę kanałów dolotowych niż 1.8 16v?
Już rozumiem ideę mariażu bloku od F7Ra z głowicą F7Pka... ;-) Edytowane przez dj_mafiozo dnia 13-11-2014 23:06 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 14-11-2014 05:45 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
za to 2.0 ma większe zawory. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-11-2014 09:36 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Lesiu11 dokładnie, teoretycznie trzeba brać z tego troche, z tamtego trochę żeby było 'najlepiej' f7p ssące=30.7mm wydechowe=28.5mm f7r megane ssące=33mm wydechowe=28.3mm* f7r williams ssące=30mm wydechowe=28.3mm* *źródła wahają się pomiędzy 28.3mm a 28.5mm przy okazji, tak wyglądają zawory 33mm w głowicy f7p
Kujtek dodał/a następującą grafikę:
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |