Menu główne
Forum
Klubowicze
nazgul |
Dodany dnia 03-10-2005 10:25 |
Postów: 86 Data rejestracji: 16.08.2005 22:31 Skąd: - |
Witam serdecznie i proszę o pomoc. Wiem żę sprawa była już poruszana ale jeśli możecie się wypowiedzieć co radzicie zrobić przy wymianie wydechu. Mam niesprawny katalizator, dziurawy tłumik środkowy i końcowy też dmucha. Czyli cały wydech do wymiany. Proszę o propozycje co zrobić tanim kosztem? Sprawna jest tylko długa rura i pierwsza rura do katalizatora. Auto R19 1994 mono 1721 benzyna. |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-10-2005 10:25 |
Kune |
Dodany dnia 03-10-2005 10:42 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
zalezy co chcesz osiagnac seryjny uklad wydechowy czy moze chcesz zrobic z jakims brzmieniem, opcji jak dla mnie jest kilka.
kat: zaspawac, wymienic na nowy (polski zamiennik 250 zl), wstawic strumienice (od 100 - ? zl, za 250 juz taka ok). ja bym wstawil rure i nie martwil sie tym problemem wydech: mozesz albo kupic najtansze tlumiki na rynku, mysle ze w 200 zl sie zamkniesz, albo mozesz wstawic rure zamiast srodkowego (o ile rury od kata do srodkowego, i do laczenia z koncowym sa w znosnym stanie), a koncowy rozciac, skoro i tak sa przedmuchy, wywalic z niego wszystko, zrobic ladna koncowke, zespawac, i powinno grac. jest jeszcze jedna opcja, poszkuaj uzytkownika S16 tutaj na forum (np. popatrz po podforum slaskim), z moich informacji wynika ze ma jakies srodkowe tlumiki do r19, pewnie odda w dobrej cenie, wiem tez ze ma koncowy od 16v, ale mysle ze moznaby sprobowac dopasowac go do ciebie. kupujac od S16 masz bdb jakosciowo tlumiki ktore nie rozpadna sie po jednej zimie, problem tylko z mocowaniem. kupujac najtansze w firmach sie tym zajmujacych badz allegro, kupujesz wydech ktory prawodpodbnie pod 2 zimach bedzie wygladal jak Twoj obecny. jest jeszcze opcja sprotowego tlumika koncowego ale to jakies 200 (za szajs) - 400 zl (ulter). ja na Twoim miejscu wywalilbym kata, zrobil przelotowa rure bez tlumika srodkowego i na koncu sportowy, lub ew. rozciol byl Twoj i z tego zrobil sportowy. cena: koncowka ~100 zl, rurka zamiast kata 30 zl, rurka zamiast srodkowego 20 zl, rozciecie, wywalenie i zaspawanie tez z jakies 30 zl. razem 180, dziek bedzie glosny ale sportowy... zalezy czego oczekujesz Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
MARCO |
Dodany dnia 03-10-2005 11:15 |
Postów: 878 Data rejestracji: 17.05.2005 00:01 Skąd: - |
Bedzie glosny?! Sportowy?! Bedzie ryczal jak f16 a dzwiekiem przypominal wiadro! Mam kolesia ktory zrobil tak jak radzisz... i szybko zalozyl srodkowy tlumik. Wg mnie katalizator powinien zostac ,tak przynajmniej twierdza specjalisci w tej dziedzinie. Najlepiej byloby zakupic kata z metalowym wkladem o mniejszych oporach przeplywu. A zamiast srodkowego tlumika wrzucic strumienice a na koniec porzadny basowy tlumik i to bedzie ladnie gralo. Zreszta na forum na te tematy duzo juz napisano i mysle ze nie bede sie wymadrzal. Jesli nie chcesz cudowac kup najtansze tlumiki albo jakies ladne uzywki za pare groszy ,a jak poleca kupiusz nastepne. Co do katalizatora...hmm spory to wydatek ale ja bym kupil nowy mimo wszystko.
I prosba do Kune :wiem ze moglem w tej chwili zaczac dyskusje ,ale prosze Cie nie klucmy sie ,niech kazdy ma swoje zdanie Pozdrawiam Moje auto: FORD FOCUS 2.0 GHIA,Renault CLIO II 1.2 Ph2 Alize, benzyna
|
|
|
Kune |
Dodany dnia 03-10-2005 14:04 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
Marco mialo byc tanio Twoj pomysl to jakie 600 - 1000 zl.
co do dzwieku jak wiadro, to wszystko zalezy jak to zrobisz. kumpel w Escorcie nie ma kata, srodokowego i ma tylko spreparowany koncowy z ladka koncowka, do puki nie zajrzalem pod auto myslalem ze to jakis konkretny tlumik,a to home made, basss mial tak mocny ze zadko sie zdarza ze ktos ma taki dzwiek. jak ja bym byl na jego miejscu to zostawilbym kata, srodkowy dokupil i przerobil koncowy z fajna koncowka, niektory (np. Jaski) maja patent z koncowym przelotowym od poloneza... opcji jest duzo, zalezy tylko jak autor postu chce to zrobic i w ktora strone isc. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
nazgul |
Dodany dnia 03-10-2005 23:33 |
Postów: 86 Data rejestracji: 16.08.2005 22:31 Skąd: - |
Witam i dzięki za odpowiedzi. Najważniejsze to cena cena i cena. Dźwięk to najlepszy jak najcichszy bo wracam do domu o 23:30 i pod blok zajeżdzam. Kat jest niesprawny więc go wywalę i środkowy też wywalam. I wtedy zrobiłbym tak: rura od silnika do środkowego a ten środkowy to przelotowy od polenaza a dalej rura do końcowego - końcowy oryginalny od r19. Czy można tak zrobić? |
|
|
Kune |
Dodany dnia 03-10-2005 23:38 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
no niby tak, bo rozumiem ze rury pod autem masz ok?! zorientuj sie moze ile wogole kosztuje taki najtanszy srodkowy do R19, bo moze okazac sie ze nie trzeba wcale tego w ten sposob drutowac
co do srodkowego to serio, zagadaj do S16 mozesz milo sie zdziwic Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |