16 Maja 2024 14:30:10
Zdjęcia użytkowników
DmOcH szulgus
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
Filtr stozkowy 
slawlik
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 20:25
Awatar


Postów: 103

Data rejestracji: 29.06.2007 20:54
Skąd: -

Witam mam mały problem gdyz posiadam w samochodzie filtr stozkowy i chodził dobrze dopuki nie załozyłem LPG. Gaz był regulowany na ruzne sposoby i ogulnie jest dobrze ustawiony gdyz chodzi auto dobrze ale nie do tego zmiezam w połowie obrotów to jest 3000-3500obr auto sie dusi nie wiem w czym jest problem jedyna rzecza co mi do głowy przychodzi to filter stozkowy moze byc tak ze zasysa zbyt duzo powietrza i wtedy sie dusi prosze o rade.pozdrawiam

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 165000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-12-2009 20:25
Awatar
Zero
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 20:30
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

po pierwsze nie filter a filtr kolego. po drugie wrzuć jakąś fotke jak to wszystko jest zamontowane itp. Co do duszenia to gdyby auto dostawało zbyt dużą dawke powietrza to regulacja by temu pomogła

Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
slawlik
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 20:37
Awatar


Postów: 103

Data rejestracji: 29.06.2007 20:54
Skąd: -

A co to za różnica filter a filtr chyba wiadome o co chodzi a filtr jest zamontowany w komorze silnika w miejscu orginalnego filtra.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 165000km
 
misiek_Pt
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 20:49
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@slawlik: jak piszesz za duzo powietrza dostaje. ja tak miałem u siebie.

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
slawlik
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 20:58
Awatar


Postów: 103

Data rejestracji: 29.06.2007 20:54
Skąd: -

I co zrobiłes zeby to poprawic wiesz filtr nie jest jakis rewelacyjny nie kupowałem firmowego.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 165000km
 
misiek_Pt
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 21:04
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

no ja mam filtr K&N wiec firmowy. ja przysłoniłem troche rure dolotowa i pózniej regulacja gazu

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
slawlik
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 21:08
Awatar


Postów: 103

Data rejestracji: 29.06.2007 20:54
Skąd: -

No ja tez tak myślałem żeby tak zrobić bo to było dziwne bo jak przekroczyłem to 3500obr to wtedy dostawał kopa i to mnie dziwiło.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 165000km
 
maestro
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 21:37
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

A wiesz w ogole co robi stożek? Bo takie pytania zadajesz i można wywnioskować że tylko "dźwiek" daje.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
misiek_Pt
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 22:30
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

ja ogółem stozka bym nie załozył ale sytuacja mnie do tego zmusiła. mnie zrobienie dolotu wyniosło ponad 200zl

Edytowane przez misiek_Pt dnia 19-12-2009 22:32
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
maestro
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 22:36
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

A wystarczyło dorwać puszke od dT albo 16V z klimą i po kłopocie Smile

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
misiek_Pt
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 23:07
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@maestro: a widziałes jak mam parwonik umieszczony?


Treść dodana dnia 19-12-2009 23:08:

chodz ostatnio w trasie do 120km/h wyszła mi 7.5l wiec nie mam co narzekac

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
maestro
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 23:36
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

A co ma parownik do tego. Z taką puchą od filtra jak ja mam to mozesz sobie parownik w każdym położeniu zrobić. Z dostępem wysoko jak i nisko zakryty.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
misiek_Pt
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 23:43
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

moze pomysle nad tym chodz zle na tym nie chodzi

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
oriikriss
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2009 03:58
Awatar


Postów: 360

Data rejestracji: 23.06.2009 01:13
Skąd: łódzkie
Tomaszów Mazowiecki

@slawlik proponuje załozyc orginalny filtr i bedzie git. Sam storzek daje tylko wygladGrin

Masz doła?
To go zakopGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 184245km
 
slawlik
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2009 09:42
Awatar


Postów: 103

Data rejestracji: 29.06.2007 20:54
Skąd: -

Jak nic na to nie poradze to załoze tylko jest mały problem bo musze przerabiać węzę od parownika bo go musze przesunac bo teraz orginalny filtr sie nie zmiesci bo prubowalem brakuje jakies 10 cm wezy.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 165000km
 
19wilk19
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2009 10:07
Awatar


Postów: 686

Data rejestracji: 14.10.2009 18:51
Skąd: małopolskie
Słomniki

czy nie lepiej założyć seryjny filtr powietrza przy zakładaniu lpg w samochodzie czy nie robi to różnicy czy seria czy stożek ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220008km
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2009 10:31
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Najlepiej jak jest seryjny.
Jak gazownicy ida nałatwizne to tak jest. Wszystko sie mieści

[img]http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/maestroDSC00008.JPG[/img] is not a valid Image.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
slawlik
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2009 11:38
Awatar


Postów: 103

Data rejestracji: 29.06.2007 20:54
Skąd: -

Nic bede musiał chyba załozyc orginalny tylko musze zmieniac przewody bo sa za krótkie a ten mosiezny powinien wystarczyc bo widziałem ze jest go na tyle.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 165000km
 
misiek_Pt
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2009 14:53
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

no tak ja miałem lpg i zwykły filtr. tylko ze jak doszła klima to juz nie było gdzie go wsadzic niestety;/

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
slawlik
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2009 15:50
Awatar


Postów: 103

Data rejestracji: 29.06.2007 20:54
Skąd: -

Troche zmniejszylem dopływ powietrza i mysle ze jest lepiej tylko nie miałem za bardzo gdzie sprawdzic bo ślisko na drodze.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 165000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: