Menu główne
Forum
Klubowicze
grzbiet2010 |
Dodany dnia 04-01-2010 14:40 |
Postów: 14 Data rejestracji: 31.12.2009 16:42 Skąd: - |
witam szanownych kolegów .mam takie pytanko ,moje autko to renia19 1.9D 64KM 1994r dostałem od kolegi w spadku turbinkę do dolotu . i moje pytanie brzmi tak czy mogę jom zamontować w orginalnej obudowie filtra z filtrem fabrycznym .znawców tematu proszę o poradę czy jej to w czymś pomoże cz może zaszkodzi .dodam tylko że turbinka jest napędzana samoczynnie przez sasysanie silnika w powiecze . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-01-2010 14:40 |
9kaczor6 |
Dodany dnia 04-01-2010 14:43 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
@grzbiet2010: montuj gdzie chcesz i tak nic nie da
K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
michor |
Dodany dnia 04-01-2010 14:47 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
hmhmhmhmh nie sądzę żeby pomogła.
a niby skąd energia? Odwieczna zasada przemiany energii musi być zachowana... Ta turbinka żeby miała sprężać cokolwiek to musi się kręcić niezależnie od powietrza - to ona steruje powietrzema a nie powietrze nią. Sam sobie dalej odpowiedz. To tak jakbyś chciał zrobić perpetuum mobile sobie w domu. Wiatrak który Cię chłodzi w lato napędzany przez pęd powietrza który generuje Jedyne co może Ci zaoferować ta turbinka to większy opór w dolocie. A kolega czemu oddaje? widocznie coś jest nie halo [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 04-01-2010 15:31 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
co do turbo to ostatnio to zwrocilo moja uwage
http://skoda.auto.../turbo.pdf michor poczytaj bo z twoimi zdolnoscami to moze akurat uturbisz 1.7 ;p lekkim dmuchnieciem ;p tylko ciekawmi mnie czy ta felicia chociaz takie dmuchniecie znosi jakos Treść dodana dnia 04-01-2010 15:35: a co to tego co dostales ;p to nie wiem bo cholere ludzie kupuja takie pierdoly ;p Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 04-01-2010 15:38 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Żywiec ciii bo mnie nie turbo a kompresor korci xD
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 04-01-2010 15:47 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
a kiedy rusza jakis temat z tym? ;D a po tych twoich modach jest lepiej? ;D
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
emZi |
Dodany dnia 04-01-2010 15:57 |
Postów: 1307 Data rejestracji: 08.01.2007 18:48 Skąd: lubelskie Lublin |
Ja podejrzewam, że ta turbinka przy zasysaniu powietrza i wprawieniu w ruch "śmigiełka" będzie coś świszczała i wydawała niby turbo dźwięk
Ktoś już kiedyś ten temat poruszał Ale ciekawe jak to brzmi Edytowane przez emZi dnia 04-01-2010 15:58 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 335000km
|
zieluch111 |
Dodany dnia 04-01-2010 16:21 |
Postów: 1369 Data rejestracji: 10.03.2008 22:41 Skąd: lubuskie Strzelce Krajeńskie |
grzbiet2010 napisał/a: witam szanownych kolegów .mam takie pytanko ,moje autko to renia19 1.9D 64KM 1994r dostałem od kolegi w spadku turbinkę do dolotu . i moje pytanie brzmi tak czy mogę jom zamontować w orginalnej obudowie filtra z filtrem fabrycznym .znawców tematu proszę o poradę czy jej to w czymś pomoże cz może zaszkodzi .dodam tylko że turbinka jest napędzana samoczynnie przez sasysanie silnika w powiecze . prędzej by pomogły dwa wiatraczki z kompa podpięte pod aku i wsadzone w dolot było --> r19 1.7 73 km sedan
jest --> Alfa Romeo 1.6 16V Moje auto: Alfa Romeo 147 1.6 16V, benzyna+LPG, 280000km
|
michor |
Dodany dnia 04-01-2010 17:32 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Zywiec napisał/a: a kiedy rusza jakis temat z tym? ;D a po tych twoich modach jest lepiej? ;D Jest jest. Hipis moze potwierdzic bo jezdzil. Na nowym walku, lekko zwawszy ogolnie, duuuuuuuuuuuzo lepszy od 4K rpm wzwyż Jak sie uda to moze na hamulec pojade. Ale to musze obadac czy jeszcze istnieje takie jedno tanie zródło W najblizszym czasie bede walek opoznial Temat kompresora jest w fazie projektowania i przemyslen co i jak, ale w toku. Wole kompresor z kilku powodow - brak turbolaga to raz, latwiejszy w instalacji to dwa, a gwizd bezcenny lepszy niz od turbo chcialbym strzelic w 100-120 KM z f3n'a w pierwszej fazie... bardzo optymistycznie [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 04-01-2010 17:45 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
to bysmy mieli tuning i wersje gt michora ;D
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 04-01-2010 17:47 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
nono.
A nie kolejny tjunik pt. swap. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 04-01-2010 17:49 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
no to michor ;D jak juz u siebie zrobisz wszystko tak jak ma byc to ja sie pisze jako 1 z 3 darmowych wersji michora ;p oczywiscie mowie o robociznie ;p a ze taks ie zapytam troche nie ladnie ;D ile cie kosztowlo dotychczas to wszystko? i rozumiem ze o PB juz zapomniales? ;D
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 04-01-2010 17:53 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
mnie interesuje ile taki kompresor kosztuje? Właśnie sobie czytam o różnicach między turbo a kompresorem...
Treść dodana dnia 04-01-2010 18:03: no ciekawa sprawa ten kompresor i rzeczywiście łatwiejsza z montażu.... Do tego jest jakiś intercooler potrzebny? K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
michor |
Dodany dnia 04-01-2010 20:58 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
interkuler jak najbardziej by się przydał.
Żywiec, wcale nie dużo wiesz? Ideą mojej pracy jest żeby zrobić coś z głową ale budżetowo tzn wysoki stosunek wydanych pieniędzy do uzyskanych koni wartosć samochodu na wszystkich modyfikacjach to na 100% przekroczyłem Treść dodana dnia 04-01-2010 21:48: clio II 1.0 16v z 75 zrobili 125 KM na 0,4 bara więc bardzo bardzo bezpiecznie w zasadzie W zasadzie kompresor + wydech [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 04-01-2010 22:29 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
o boze czyli ile cie to kosztowalo ;p czyli rozumiem michor ze uzyskanie z 1,7 120 koni to bezpieczny wyczyn? ;D czy wydmucha wszystko? ;D
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 04-01-2010 23:40 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Pozyjemy zobaczymy
volvo się udało na soft turbo bez problemu 120 zrobić z f3n'a. Moim zdaniem F3N ma bebechy na 120 km a nawet 140km. w końcu multi miało 95, były też volvo 109km -748 no to 120 na kompresorze powinien łyknąć bez wahania. Wiadomo ze pewnie mały remont by był przy okazji - pierscienie (najlepiej z jakiegoś diesela) + grubsza uszczelka zeby go minimalnie odpręzyć. Kwestia zasilania (odpowiedni mikser/blos/cokolwiek) z kompensacja i łapy pod kompresor i hajda Treść dodana dnia 04-01-2010 23:52: na 0.5 bara bez interkulera szacowane 115 na kołach [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Zero |
Dodany dnia 05-01-2010 11:47 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
No michor ja ci życze tych 120 KM tylko takie pytanie kto ci potem będzie stroił kompa pod kompresor
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
CyccX |
Dodany dnia 05-01-2010 11:51 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
ECUMaster czy tam podobne )
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
Zero |
Dodany dnia 05-01-2010 11:53 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
Michor jeszcze tylko pytanie czy ten silnik wytrzyma 0,5 bara wiem że napewno F7P wytrzyma w serii ale powyżej już wątpliwe i dlatego mam obawe czy F3N mono wytrzyma 0,5 bara
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
Morcin |
Dodany dnia 05-01-2010 13:47 |
Postów: 700 Data rejestracji: 29.05.2006 20:24 Skąd: śląskie Katowice |
michor napisał/a: Pozyjemy zobaczymy volvo się udało na soft turbo bez problemu 120 zrobić z f3n'a. Moim zdaniem F3N ma bebechy na 120 km a nawet 140km. w końcu multi miało 95, były też volvo 109km -748 no to 120 na kompresorze powinien łyknąć bez wahania (...) Michor... B18FT (1.7 turbo z volvo) a F3N to 2 różne silniki... Te same to one mają bloki... no i mocowania pasują przy swapie Nie wierzyłbym w to że seryjny F3N na dłuższą mete wytrzyma 120-140KM... Silnik z volvo jest cześciowo zakuty, masz sodowane zawory, dodatkowa chłodnice oleju, pompkę chłodząca turbo po zgaszeniu silnika... Generalnie dopiero ten silnik ma seryjne bebechy na 170-200KM bo tyle z niego ludzie wyciągaja. Poczytaj troche o tym silniku... TO NIE JEST F3N Z DOCZEPIONA TURBINKA Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r, B18FT (1721/120KM), hatchback 3d, benzyna, 187000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |